Tegelt ei ole ju ka vabalthingava originaalil torud ühepikused, kuid torukolle tehakse ühepikkuste torudega, et võibolt peaks ka T konel tegema nad
siiski ühepikkused...
Katiga on küll see asi, et turbkal on parem kui kat alt ära ja otsetoru asemele, et miskit reso sinna aretama ei ole vaja hakata... vabalthingaval on
ju see asi, et tagasisurve jne jne kuid turbokal sellest ju miskit kasu ei ole. Ja tegelt on omal koguemus ka vabalthingava pealt, oli omal vahepeal
otsetoru kati asemel, sai võetud ette ja stopperiga tehtud kolm erinevat katset kolm korda ja ajad kirja pandud ning siis kat enne ülevaatust alla
pandud ja samad katsed uuesti tehtud... mina erilisi ajamuutusi nagu küll ei näe, vaata et ikkagi kriipsukene aeglasemaks läks asj ja tundub et
kütusekulu ka eelnevast suurem (see on suhteline teglt, kuidas just parem jalg sirgeks läheb) et tegelt suurt vahet ei ole, vastupidiselt paljude
jutule, et nii kui kati ära koristad see pill sul enam edasi ei käi ka.
|
|