Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Külmalt lonkab nagu Võiduväljaku kajakas!! (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 2950)
Dantee
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 320

postitati 17.08.04 07:57 Tsiteeri
Külmalt lonkab nagu Võiduväljaku kajakas!!



Teema selline, et hommikuti käivitades krutib pöörded 2500-ni ja siis laseb alla pea välja suremiseni ning nii paar korda, peale sellist "otsimist" jääb laitmatult lugema. Kui aga peale käivitust kohe ise pöördeid anda on kohe OK! Kas on miskit peeti minemas? Mootoriks 2,3 R5


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
sileem11
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal

Auto: G30LCI, B6,C3

postitati 17.08.04 08:07 Tsiteeri


Mul jälle viimasel ajal nii, et külmalt ei taha käima minna, käiad natuke ja siis läheb, tunnused nagu tõmbaks täis. Algul kahtlustasin külmkäivitusklappi, kuid stabiliseerub peale käivitust, siis rabab pöörded ilusti 1200ja peale (peale paari minutit muidugi 7-800ja peale tagasi). Sellest järeldan et külmkäivitus funkab, kuid miks kohe ei käivitu? - varem oli poolest pöördest: pihustid, küünlad... :|


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 17.08.04 08:59 Tsiteeri


Mul kah analoogiline probleem 2.3 mootoriga - nullpöörded lonkavad jubedat moodi (tôusevad ja langevad, nagu hingaks), vahemikus u 500-1300, soojalt rohkem kui kylmalt. Edasi astub samas väga hästi ja on hullult ökonoomne. Nyyd on paagis Soome kytus ja ristmikel välja enam ei sure. Mingit loogikat pole veel ära tabanud, mis puhul hoiab körgeid ja mispuhul madalaid nullpöördeid. Lambda kontrollitud. Sorry et oma murega seda teemat solgin, kuid tômmates paralleele meditsiiniga - kui on sarnased symptomid, on tavalt tegemist ka sama haigusega...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 17.08.04 09:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja krss
Mul kah analoogiline probleem 2.3 mootoriga - nullpöörded lonkavad jubedat moodi (tôusevad ja langevad, nagu hingaks), vahemikus u 500-1300, soojalt rohkem kui kylmalt. Edasi astub samas väga hästi ja on hullult ökonoomne. Nyyd on paagis Soome kytus ja ristmikel välja enam ei sure. Mingit loogikat pole veel ära tabanud, mis puhul hoiab körgeid ja mispuhul madalaid nullpöördeid. Lambda kontrollitud. Sorry et oma murega seda teemat solgin, kuid tômmates paralleele meditsiiniga - kui on sarnased symptomid, on tavalt tegemist ka sama haigusega...


Kui aparaat vabakäigul välja kipub surema (eriti vahetult peale kiirendamist) ja pöörded kõiguvad, siis mina kahtlustaks lekkeid vaakumisüsteemis või tühikäigu stabilisaatorit, aga pigem siiski esimest.


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 17.08.04 15:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja krss
Mul kah analoogiline probleem 2.3 mootoriga - nullpöörded lonkavad jubedat moodi (tôusevad ja langevad, nagu hingaks), vahemikus u 500-1300, soojalt rohkem kui kylmalt. Edasi astub samas väga hästi ja on hullult ökonoomne. Nyyd on paagis Soome kytus ja ristmikel välja enam ei sure. Mingit loogikat pole veel ära tabanud, mis puhul hoiab körgeid ja mispuhul madalaid nullpöördeid. Lambda kontrollitud. Sorry et oma murega seda teemat solgin, kuid tômmates paralleele meditsiiniga - kui on sarnased symptomid, on tavalt tegemist ka sama haigusega...

Mul oli Audi 100 2,2 CD 1987a. sama jama.
Probleem oli paaris komponendis kuid peamiselt õhu kättesaamises ja selle juhtimises.
Elektrooniline õhuklapp vahetati igal juhul mehaanilise vastu ja mingid juhtmed veeti ümber, et kogu süsteemi mitte uut osta.
Kulu mälu järgi 1500.-
Lasin autoelektrikel korda teha ja kui vaja annan kontakti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Dantee
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 320

postitati 21.08.04 10:08 Tsiteeri


Kas pead silmas õhulugeja riket?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
truumu
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 525iT 2001.a E39

postitati 23.08.04 05:13 Tsiteeri


paljudel Audidel tekib selline "jauramine", kui moto on avariire¸iimis(veakoodid ajus)
hea oleks koodid välja võtta, hädapärast aitab akuklemmiga restart
siinkohal tuletaks meelde, et osad autod tahavad peale restarti "ise õppida", ehk siis lasta tal töötada tühikäigul ilma gaasipedaali puutumata 15min


5012869 Toomas
Truumu Diagnostika OÜ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 23.08.04 11:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja truumu
paljudel Audidel tekib selline "jauramine", kui moto on avariire¸iimis(veakoodid ajus)
hea oleks koodid välja võtta, hädapärast aitab akuklemmiga restart
siinkohal tuletaks meelde, et osad autod tahavad peale restarti "ise õppida", ehk siis lasta tal töötada tühikäigul ilma gaasipedaali puutumata 15min

Äkki seletaksid lähemalt, mida kujutab endast akuklemmidega restart, ja kas see nii vana (88a) auto puhul tôesti vajalik on. Nimelt levib interneti autofoorumites jutt aju restardist, mille puhul tuleb akukontaktid yhendada hetkeks vastupidi:o. Sellist liigutust ei julgeks oma autole teha ka noaähvardusel. Aga kui restart tähendab vaid akuklemmide mahavôtmist korraks, siis kui kauaks?


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 23.08.04 14:19 Tsiteeri


Kunagi asjapulk rääkis et scorpio ajule puhkust anda ööks ajaks ja siis uuesti juhtmed külge.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sulps
Bännitud



Registreerunud 14.07.04
Kasutaja on eemal

Auto: audi80

postitati 23.08.04 18:17 Tsiteeri


mul sama jama aga kui mul sumps alt läbi laskis oli asi hullem kui praegu , julgen järeldada et asi liigõhus aga kuidas see restardi värk käib minul 88a.b3


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 24.08.04 10:03 Tsiteeri


Veel pole kuulnud, et audidel see asi toimiks ja nii tehtaks. Fordi puhul sain sellele just kinnitust, et see tõesti seda ka vahest vajab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
truumu
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 525iT 2001.a E39

postitati 25.08.04 05:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja krss
Nimelt levib interneti autofoorumites jutt aju restardist, mille puhul tuleb akukontaktid yhendada hetkeks vastupidi:o.

selline jutt on lausa kuritegelik, aju läheb õhtale...
akuklemm(suvaline) lihtsalt maha ca.10-15 min


5012869 Toomas
Truumu Diagnostika OÜ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
truumu
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 525iT 2001.a E39

postitati 25.08.04 05:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ranz
Veel pole kuulnud, et audidel see asi toimiks ja nii tehtaks. Fordi puhul sain sellele just kinnitust, et see tõesti seda ka vahest vajab.

nii tehakse ja vahest toimib(sõltub...)
muidugi ei ole see mingi "imerohi kõigi haiguste vastu" kuid vahest on aju lihtsalt omadega sassis, eriti kui aku peal tühjaks läinud ;)


5012869 Toomas
Truumu Diagnostika OÜ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sileem11
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal

Auto: G30LCI, B6,C3

postitati 25.08.04 07:54 Tsiteeri


Akuklemmi eemaldamsiega restart peaks toimima juhul kui ajus on mälu (uuemd ajud siis), vanemate puhul peaks asi toimima süüte välja keeramisega - või eksin?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
truumu
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 525iT 2001.a E39

postitati 26.08.04 05:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja sileem11
Akuklemmi eemaldamsiega restart peaks toimima juhul kui ajus on mälu (uuemd ajud siis), vanemate puhul peaks asi toimima süüte välja keeramisega - või eksin?

osadel "vanadel" jah ainult süütega toide, nn. restart iga käivituse ajal
pakkusin välja käepärase vahendi probleemist jagu saamiseks:)


5012869 Toomas
Truumu Diagnostika OÜ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Dantee
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 320

postitati 29.08.04 00:10 Tsiteeri


Jah restart - restardiks aga viga jääb kestma, ega aju lambist seda veateadet ei võtnud??? Või saan asjast valesti aru?;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
truumu
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 525iT 2001.a E39

postitati 29.08.04 06:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Dantee
Jah restart - restardiks aga viga jääb kestma, ega aju lambist seda veateadet ei võtnud??? Või saan asjast valesti aru?;)

kui restart midagi muutis(paremaks), siis tegu ikkagi avariire¸iimiga
ja kui asi kordub, ei ole tegu juhusliku veaga(mida vahest juhtub), pead ikkagi veakoodid välja võtma, või leidma inimese, kes selle ära teeks


5012869 Toomas
Truumu Diagnostika OÜ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 67.0% - SQL: 33.0%]