Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: K: õhukoguja (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 2040)
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 10.08.04 12:30 Tsiteeri
K: õhukoguja



Oskab keegi tark mulle selgeks teha, milleks on vajalik see plastmasskobakas. 66kw mootoril õhukoguja ja õhufiltri vahel.
Ja kas ei võiks seda vahelt ära jätta ja panna otse tuletagusest "lehtrist" õhupuhastajasse toru?


http://www.hot.ee/mati130/asi.jpg
http://www.hot.ee/mati130/asi2.jpg


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 10.08.04 12:32 Tsiteeri


Täiesti mõttetu junn, mu autol kah, imo puudub asjal igasugune mõte, aja nimetus on muideks tehase poolt mürasummutaja :P

eitea, auto sõidab ilma selleta ka suht hästi :) Aga ma pole viitsind vahelt ära visata seda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 10.08.04 12:41 Tsiteeri


Mürasummutajana tast vast isegi on kasu ... mina viskasin ta ka vahelt minema ja panin otse põlve kogujast puhastajasse - lihtsalt hakkasin nüüd mõtlema, kas midagi ära ka rikub :). Mootori häält natuke rohkem kuulda on, aga positiivne on see, et äravõtmisest kasu oli palju ... muidu oli 180 km/h peal sein ees .. nüüd polnud täisautoga 200 probleemiks :cool:


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 10.08.04 12:43 Tsiteeri


Täiesti võimalik et mürasummuti asi ongi, sest võta see vahelt ära ja pane auto tööle :D lahe imemis hääl hakkab sealt kostuma :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
janza
huviline

Avatar


Registreerunud 13.06.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 10.08.04 12:43 Tsiteeri


oled kindel et alla mäge ei lasknud :D vähe kahtlane et selle jubina eemaldamine nii palju vahet tunda annab...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 10.08.04 12:46 Tsiteeri


Ei olnud ta midagi allamäge .. Tallinn - Peterburi maanteel täitsa sileda peal - ehk oli tuul tagant aga jah .. selline tulemus tuli igatahes. Ilma selle vidinata on hääl jah oluliselt "isasem" kui väljas kuulata :)


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 10.08.04 12:51 Tsiteeri


spido peal 200 peaks olema miski tegelik kiirus ca 175-180km/h


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 10.08.04 12:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja tonny
spido peal 200 peaks olema miski tegelik kiirus ca 175-180km/h


No mis vahet seal on - enne oli ka ju spido järgi, kui 180 peal kõõks oli :cool:


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
A 90
huviline

Avatar


Registreerunud 20.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 Type 85 Quattro, Sinine Peugeot

postitati 10.08.04 13:07 Tsiteeri


180 km/h on umbes 50 m/s
ehk et tuul tagant puhuks pidi päris raju tuul olema. //Estonia huku ajal vist oli 28 m/s//;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 10.08.04 13:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja A 90
180 km/h on umbes 50 m/s
ehk et tuul tagant puhuks pidi päris raju tuul olema. //Estonia huku ajal vist oli 28 m/s//;)


IRW:D


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
truumu
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 525iT 2001.a E39

postitati 11.08.04 06:17 Tsiteeri


ainult ettevaatust suurtest lompidest läbisõitmisel!


5012869 Toomas
Truumu Diagnostika OÜ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 11.08.04 10:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja truumu
ainult ettevaatust suurtest lompidest läbisõitmisel!


:o mis siis nende suurte lompidega on? Lööb vee mootorisse?


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 11.08.04 10:09 Tsiteeri


just, nüüd pääseb vesi otse filtrisse, enne see mürasummuti võttis vee hoo maha ja üles see ei jõudnud.

ps, tõeline lõrin tuleb siis kui filtrikatte ka maha võtad :D aga see juhe ohtlik motole igapäeva sõidus


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
TT
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal


postitati 11.08.04 10:37 Tsiteeri


Loogiliselt võttes peaks selle jubina eemaldamisega kaasnema parem õhu juurdepääs mootorisse - rohkema õhu juurdevooluga kaasneb efektiivsem põlemine silindris, mis omakorda annab juurde jõudu.
Seda kahjuks kiirendades küll tunda ei ole istmikuga kuid just kõrgetel pööretel, kui mootor imeb rohkem õhku, on vahe lõpkiiruse näol spidokat jälgides küll näha.
Enda masinal eemaldasin suveks selle osa õhukogujast, mis läheb väljalaske kollektori peale sooja õhu saamiseks - ilus imemishääl 3000 r/pm - ist alates, silmaga nähtavaks vaheks on tahomeetri seier, mis 4500 r/pm-ist edasi liigub kiiremini kui enne, istmikuga tuntavat vahet siiski ei ole.
Selleks, et istmikuga mingit vahet tundma hakkaks tuleks korraldada kontrast - originaal õhuvõtt versus Perfomance filter+CAI (could air intake box ).
Mis aga vee juurdepääsu filtrile puudutab siis selle vastu aitab paberfiltri mittekasutamine ja sportfiltri õli.
Parandage mind kui eksin


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 11.08.04 10:39 Tsiteeri


Mul kah asi suht vabalt hingavaks tehtud, algul oli mõnus kuulata, aga nüüd see jorin juba närvidele vaikselt käib, kui lapats põhja vajutada, siis selline tunne, et imeb juhtmed ja voolikud kapotialt minema:) Normaalselt sõites pole nagu vahet.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 11.08.04 11:22 Tsiteeri


Normaalselt sõites olulist hääle vahet jah ei ole - kuid nagu eelpool mainitud just kõrgete pöörete juures kasu on tuntav. Mis puudutab vee sattumist mootorisse - eks siis tuleb suuri lompe vältida :P


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 11.08.04 15:51 Tsiteeri


Et vesi mootorisse jõuaks pead sa oma autot ikka megalt uputama;).
Mina pole teistel autodel seda vidinat kohanud ja pole kuulnud, et selle puudumisel mingit jama oleks olnud.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mike
huviline

Avatar


Registreerunud 13.01.03
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 3.0 Q

postitati 12.08.04 09:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja A 90
180 km/h on umbes 50 m/s
ehk et tuul tagant puhuks pidi päris raju tuul olema. //Estonia huku ajal vist oli 28 m/s//;)


ega selleks, et tuul mõju avaldaks ei pea tuule kiirus auto liikumise kiirusest suurem olema. kui tuule kiirus on samasuunaline ja väiksem kui auto kiirus, avaldab ta siiski oluliselt vähem takistust kui vastassuunas liikuv tuul. ehk siis samasuunaline tuul on takistus vähendav ning vastassuunaline tuul on takistust suurendav tegur ükskõik millise kiirusega auto ja tuul liiguvad.


www.auto24ring.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 62.7% - SQL: 37.3%]