Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Pritsung (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 1581)
john
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7

postitati 02.07.04 20:17 Tsiteeri
Pritsung



Kuda siis neid lahti saab. Muttri võtmega jäingi keerama. Enne kui kiskuma hakkan ehk oskab keegi kogemusi jagada :P
http://pilt.ee/photo/124966/2460461/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 02.07.04 20:25 Tsiteeri


Kas need mitte tõmmates välja ei peaks tulema... ära enne lõhkuma mine kui mõni 100% kindel vastus tuleb!


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tarts200
huviline



Registreerunud 02.11.02
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 200; 84 a.

postitati 02.07.04 20:35 Tsiteeri


proovi ikkagi välja tõmmata. pihusti seisab sinul ilmselt pesas ühe rõngaga nii,et julget peale hakkamist


Audi, 4 rings to rule them all
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 02.07.04 20:53 Tsiteeri


kõvasti tõmmata lihtsalt. Asi istub kummitihendiga täpselt pesas. Soovitav pärast uued tihendid ka panna... Forss müüb vist 5.- eek/tk. Absoluutselt mitte midagi keerulist :) Jõudu!

edit: miks kisud üldse ? uudishimust :) ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
john
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7

postitati 02.07.04 21:46 Tsiteeri


...lihtsalt soovitada kiskuda neid... tahtsin lihtsalt kindel olla selles. Aga tänud :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ringo1
huviline



Registreerunud 08.04.03
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: 9JJ 850 S4

postitati 03.07.04 00:22 Tsiteeri


kas neid on mõtet ise puhastada vms?


JõuJaam - Autohooldus ja Performance lahendused
info@joujaam.ee
58 55 88 70 / Kadaka tee 185, Tallinn
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 03.07.04 07:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja aR
kas neid on mõtet ise puhastada vms?

Lükka pritsepuhastus vahendit paaki ja kogu puhastus, kui abi pole, siis poodi, uute järele.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 03.07.04 08:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja aR
kas neid on mõtet ise puhastada vms?

Aga kus oli juttu nende puhastamisest? Äkki tahetaksegi tihendeid ära vahetada...
Omal sama asi oli, ostsin kõik neli tihendit mis sinna vaja läheb uued ja püüdsin neid ära vahetada... no on raiped alles tugevasti sees, ikka julmalt peab tirima.
Kui siiski oli miski puhastamise mõte, siis jah, erilist mõtet asjal ei ole, kui sul just kusil selle jaoks vastavat pinki pole millesse asi sisse panna ja ilgelt suure survega miskit kanget ainet läbi lasta, niisama neid leotades suurt kasu ei saa, teha parem nii nagu just soovitati.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 03.07.04 10:06 Tsiteeri


Soojal mootoril on nad kinni, külmalt peaks ikka enamvähem normaalselt välja tulema.


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 03.07.04 10:14 Tsiteeri


Ei tule nad midagi... sest enda omal oli selline asi, et neid üldse kätte saada peab ikka mõningad asjad seal lahti lammutama ja selleks ajaks jahtub juba moto maha. Tegelt kui õieti mäletan siis võtsin enda oma lahti üldse järgmisel päeval, et moto oli täiesti külm.
Et pihtusi koos oma võruga või pesaga kuidas seda nimetagagi... koos sellega tuli minul ilusti välja, kuid sellest krdima võrust teda enam kätte ei saanud. Hiljem sain aru ka miks ei tulnud, see ülemine tihend mis tal seal on, see paksem rõngastihend, see ei tule välja kohe vaid libiseb sellest soonest üle ja läheb sinna alla suurele servale ette ja siis on kangutamist juba küllaga. Kuid kokkuvõttes nad peaksid ikkagi lahti tulema jah, jõudu vaid vaja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
john
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7

postitati 03.07.04 12:21 Tsiteeri


Sain just garaasist tagasi ja kurat nuta või naera aga lahti ma ned ei saanud :D:D aga võtan moto maha ja siis proovin uue hooga. Et tegu pole siis puhatamise vaid motole tahaks kap remondi teha. kogu kapoti alune on juba puhtaks tehtud ainult moto vaja veel maha võtta aga see pritsung käib hetkel yle jõu lihtsalt... õhtux kogun uued õlled kõrvale ja proovin uue hooga :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 03.07.04 12:30 Tsiteeri


Jah ega kui nad kaua peal olnud, siis arvatavasti tihendid kõvaks läinud ja eks tahmagi vahele tekkinud. Kui enda omal esimest korda maha võtsin, siis oli ka ikka paras jamamine, teinekord polnud enam probleemi. Kui õieti mäletan, kasutasin maha võtmiseks pikki tange, need sai miski nurgaall vastu plokki suruda ja siis miski varjandiga pihustid välja murda, otse tõmmates ei olnud käes piisavalt rammu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 03.07.04 12:34 Tsiteeri


Pikem kruvikeeraja otsamutri serva taha ja plokikaane servale toetades tuleb välja nigu naksti. Millegi ära lõhkumise kartust välja tõmmates ka nagu eriti pole. Ettevaatlik tasub olla pihustite paigaldusel.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 03.07.04 12:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ferdinand
Pikem kruvikeeraja otsamutri serva taha ja plokikaane servale toetades tuleb välja nigu naksti. Millegi ära lõhkumise kartust välja tõmmates ka nagu eriti pole. Ettevaatlik tasub olla pihustite paigaldusel.

Mis seal paigaldamisel nii ohtlikku on? minuarust on nende tagasipanek lapsemäng sellekõrval mis on nende kättesaamine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 03.07.04 12:43 Tsiteeri


Paigaldamise lihtsustamiseks võid pihusti pesa või tihendi kas tehnilise vaseliini vms. kergelt libestada.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 03.07.04 12:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ranz
Tsitaat:
Esialgne postitaja ferdinand
Pikem kruvikeeraja otsamutri serva taha ja plokikaane servale toetades tuleb välja nigu naksti. Millegi ära lõhkumise kartust välja tõmmates ka nagu eriti pole. Ettevaatlik tasub olla pihustite paigaldusel.

Mis seal paigaldamisel nii ohtlikku on? minuarust on nende tagasipanek lapsemäng sellekõrval mis on nende kättesaamine.


Hee kui pihusti ikka kinni, siis kruvikaga mutri servast nii lihtsalt ei kanguta, ma ise ikka tangidega korralikult ringi käima loksutasin ja siis alles välja murdsin. Tagasipanek jah, suht hoolega peab tegema, ise sain paarist kummitihendis jagu, servad teravad ja paigaldamisega lõikas manseti pooleks, aru sain siis kui moto käima panin ja õhku vahelt läbi hakkas imema. Aga see võis olla selest, et ma ei kasutanud originaal mansette. Nimelt ei viitsinud suurde linna originaale ostma minna, sai asendatud agrovarust ostetud põllumajandus juppidega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 03.07.04 12:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Mis seal paigaldamisel nii ohtlikku on? minuarust on nende tagasipanek lapsemäng sellekõrval mis on nende kättesaamine.

Kui pihustipesa otsas olevad plastpukse ei vaheta siis on oht vanadusest rabedad asjad lihtsalt ära lõhkuda. Lähtun vaid oma kogemustest, minul niimoodi juhtus. Muidugi oli viga ka pihusti otsatihendit hoidva plekkmoodustise kehvas paigalduses ja loomulikult ka kogenematuses. Tänavu kevadel hooldamise käigus ei olnud selle koha pealt küll enam mingeid probleeme.

Loomulikult on kasulik paigaldamisel näiteks õli kasutada.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 03.07.04 12:56 Tsiteeri


Kergelt õlitada tuleks nad ära jah ning mina leian et kui juba see osa lahti sai võetud siis see 300 kõikide tihendite alla kokku ei ole suur summa (just niipalju need kokku suht mul maksid, ühes augus 4 tihendid ja 5 auku, kokku midagi 2xx oli, originaal osana)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 03.07.04 13:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ranz
Kergelt õlitada tuleks nad ära jah ning mina leian et kui juba see osa lahti sai võetud siis see 300 kõikide tihendite alla kokku ei ole suur summa (just niipalju need kokku suht mul maksid, ühes augus 4 tihendid ja 5 auku, kokku midagi 2xx oli, originaal osana)

Õige ta on, mul omal vahetus plaanis igatahes, mingiaeg nagunii korra pritse koos kollega eest ära pean võtma, siis parem teha. Tea palju uued pihustid maksta võiks, ega nende vahetus ka paha teeks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 03.07.04 13:05 Tsiteeri


Pihustite hinda kahjuks peast enam ei mäleta... kuid minuarust oli suht kallid et lihtsalt niisama profülaktika mõttes vahetama hakata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 72.5% - SQL: 27.5%]