Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Kumb on parem A4, kas 1.8T või 2.8 (mõlemad quattrod siis) (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 3027)
Veiko
huviline



Registreerunud 28.12.03
Asukoht: Keila-Joa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B8 RS4 avant, Hummer H2.

postitati 28.06.04 17:50 Tsiteeri
Kumb on parem A4, kas 1.8T või 2.8 (mõlemad quattrod siis)



küsimus siis teema pealkirjas. Ning kuidas üldse Audi A4 vastupidavus jne. on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 28.06.04 18:16 Tsiteeri


kui tahad vaikset ja mugavat korraliku pöördemomendiga autot siis 2.8, kui aga sportlikku ja vähe mürarikkama mootoriga millest saab suht lihtsalt lisahobuseid välja pigistada siis 1,8T. Vastupidavusest või vastupidamatusest on juttu olnud piisavalt "otsing" abix.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 29.06.04 09:25 Tsiteeri


2,8'sid on kah kaks erinevat A4'del - 12v versioon on 128 kW ja 30v versioon 142 kW. See 30v on võimsam, vaiksem ja muidu ka popim, aga tal on kalduvus klapisääretihendid ära kulutada, mille tulemusel hakkab asi päris palju õli võtma. Nende vahetus on mõni tuhat eeku, kui omal mingit odavat seppa kuskil ei ole. Samas 30v mudelid tulid vist 98 alates, nii et hinnavahe 12v'ga on ilmselge. 1,8T kohta ma muud ei tea, kui et neid on kokku 4 versioonis (150, 180, 210 ja 225 hp) ja A4-l on see kõige nõrgem, mis tähedab, et teda peaks suht lihtsalt kruttida saama. Täisgaasiga kiirendades tundub ilmselt nõrgemgi turbomootor teravamana kui V6, kuna viimasel on üleval otsas päris suur pöördemomendi langus, linnavahel kruisates aga just vastupidi, V6 oluliselt võimsam...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
päkapikk
huviline



Registreerunud 18.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4Q & Mx5

postitati 29.06.04 11:33 Tsiteeri


Omand nii 2,8-12V kui 1,8T, nende võrdluseks:
1,8T selge eelis on väiksem janusus. 2,8 eelis on moment ja KOHE kui pedaali tallad on see olemas. Aga üldiselt 1,8-ga harjub sellega kiirelt ära, et on väike viive. Kui mõlemad mootorid juba tõmbavad (st. pedaal põhjas ja viive möödas ning ütlem umbes 3000 pööret) siis siin subjektiivselt vahet ei tee kumb on kõvem. Kiirel kurvitamisel võib 2,8-l häirima hakata raske esiots (eriti talvel) aga see on juba spetsiifiline küsimus .. Veel - 2,8 käib pehmemalt - eriti tühikäigul. Mis puutub mootori "kruttimisse" siis oluline on silmas pidada, et need 150, 180, .. tehaseversioonid on vastavalt ilma vahejahutita, ühe vahejahutiga, kahe vahejahutiga + madalam surveaste jne.
Veel meenus see, et 1,8l oli antud max moment kuskil alates alla 2000st pöördest siis selgelt on meeles see, et kuskil 2200-2300 juures tuli tegelik max.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 45.1% - SQL: 54.9%]