Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Kollektor ja turbo (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 1644)
Aquatro
huviline



Registreerunud 28.02.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 quattro

postitati 27.06.04 14:23 Tsiteeri
Kollektor ja turbo



Sellised küsimused siis tekkisid,kiskusin oma 2,2Tmootori turbo ja kollektori maha, et vahetada kollektori tihendid ära. Pilt mis mul avanes pole aint eriti meeldiv,kollektor on juba korra keevitatud ja nüüd sama koha peal jälle pragu.Ka turbo kuuma poole peal jookseb pragu.Kas on mõtet veel seda kollektoril pragu keevitada või siis vahetada välja (on koll. romulast või kuskilt üldse saada) ja kui pikaajaline selline turbo veel on või tuleks ikka kohe kas siis vahetada korpus välja või taastada tervenisti.Andke nõu. Tegin paar pilti ka http://www.gz.ee/cutlass/tehnika%20018.jpg http://www.gz.ee/cutlass/tehnika%20019.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 27.06.04 15:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Aquatro
Sellised küsimused siis tekkisid,kiskusin oma 2,2Tmootori turbo ja kollektori maha, et vahetada kollektori tihendid ära. Pilt mis mul avanes pole aint eriti meeldiv,kollektor on juba korra keevitatud ja nüüd sama koha peal jälle pragu.Ka turbo kuuma poole peal jookseb pragu.Kas on mõtet veel seda kollektoril pragu keevitada või siis vahetada välja (on koll. romulast või kuskilt üldse saada) ja kui pikaajaline selline turbo veel on või tuleks ikka kohe kas siis vahetada korpus välja või taastada tervenisti.Andke nõu. Tegin paar pilti ka http://www.gz.ee/cutlass/tehnika%20018.jpg http://www.gz.ee/cutlass/tehnika%20019.jpg


praguline kolle üsna tavaline. Lammari omad suure tõenäoliselt samasugused, seega kollet tasuks keevitada. Pidama tõenäoliselt igaveseks ei jää, aga abiks ikka.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
greedy
huviline



Registreerunud 30.12.03
Asukoht: Järvamaa & Porvoo
Kasutaja on eemal

Auto: A4, coupe otsingul

postitati 27.06.04 15:48 Tsiteeri


Keevitus mis enne tehtud on prosta mehed kes keevitust valdavad lasevad nagu siidi. Mis muud lase üle teha küll peab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 03.07.04 15:29 Tsiteeri


Kui tänaseni pole keevitusega abi saanud võta ühendust teen ära ja võin turbo tõsiselt puhuma ka panna +nikkel ja karantii on kindel et jääb pidama aga läheb pappi maksma. Zaana@hot.ee


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.5% - SQL: 55.5%]