Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 2,3NG ei käivitu (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 2059)
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 26.06.04 16:43 Tsiteeri
2,3NG ei käivitu



õhtust,

ärge lööma tulge, kuid kiire otsingu käigus vastust ei saanud.
Nimelt subj. sureb välja millal heaks arvab ja enam käima ei lähe. Lasin siis seista paar päeva, kuna oma pea peale ei hakanud ja kui inimene kohal, läks asi käima nagu kulda. Kuid seda kõike ka ainult päevaks.

Täna siis sama jama.
Uuritud niipalju, et sädet pole. Proovitud vahetada samasuguse auto pealt kommutaatorit ja süütepooli, kuid asjatult. St. hetk tagasi mõõtsin ja süütepooli otsadele voolu ei tule.
Sõber ütles, et asi võib olla jagaja küljes olevas nn. hallianduris. Võib viga seal peituda? Konkreetne mootor istub type89 coupe vahel, millel jagaja kätte saamiseks peab kindlasti vaeva nägema, kuna see on sinna needitud :o.

Kuid asjast siis . . . kas on võimalik, et see andur peksab segast?
Kui jah, siis kas andurit üldse ilma jagajata on võimalik kusagilt saada, ning kas tasub üldse kasutatud asjade poole vaadata?
p.s> äkki sobib mingi analoogse kone oma, n. 2.2 vms?

iga abi eest tänu juba ette! :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 26.06.04 17:35 Tsiteeri


süütepooli 15 otsale peab tingimata vool tulema kui süüde on sees. Kui sinna ei tule, siis pole mõtet jägajat ja kommukat torkida.
Halliandur võib peksta segast küll, eriti soojastpeast. Halliandurit saab eraldi vahetada ja maksab 600.- ringis Forsis


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
doktorms
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1.8 (1987 a.)

postitati 26.06.04 22:09 Tsiteeri


Hallianduri suremine on üsna tõenäoline.


Jõud köidab alati madalate moraalsete omadustega inimesi. (A. Einstein)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kala
klubiliige

Avatar


Registreerunud 16.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Subaru forester; Audi 100 C4 2.0

postitati 26.06.04 22:32 Tsiteeri


pakun ka halliandurit kuna sellise jama samuti üle elanud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 26.06.04 22:38 Tsiteeri


Vahetusjagaja ca 2K EEK


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 27.06.04 07:09 Tsiteeri


Halliandurit pakusin minagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 27.06.04 07:15 Tsiteeri


no kui süütepooli voolugi ei tule, siis kahtlustan mina süüteluku tagust või pritsungi releed. Või lihtsalt on mõni ühendus kuskilt emane. Lambist ära hakka küll juppe ostma ja vahetama, enne uuri järgi ikka mis viga. Kus auto asub võibolla tulen vaatan ise üle kui kuskil ligidal.

Kui viga anduris siis mul on üks jagaja millest saaks selle anduri.:)

Eks õhtul msn´is võtan ühendust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 27.06.04 09:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja villu157
no kui süütepooli voolugi ei tule, siis kahtlustan mina süüteluku tagust või pritsungi releed. Või lihtsalt on mõni ühendus kuskilt emane. Lambist ära hakka küll juppe ostma ja vahetama, enne uuri järgi ikka mis viga. Kus auto asub võibolla tulen vaatan ise üle kui kuskil ligidal.

Kui viga anduris siis mul on üks jagaja millest saaks selle anduri.:)

Eks õhtul msn´is võtan ühendust.


normaalne . . . viga võib ühesõnaga olla kus tahes! :)
ütle veel, et AC oma liikmetega pole abivalmis.

Tänud kõigile kes on hetkel nõuga abis olnud, annan teile ka teada asjade käigust! :)

p.s> Villuga räägime õhtul msnis! :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 27.06.04 22:32 Tsiteeri


kuidas see nüüd oli . . . et üks pilt ütleb rohkem kui 1000 sõna.

http://www.hot.ee/minuaudi44/c1.jpg
muudmoodi jagajani ei saanud . . .

http://www.hot.ee/minuaudi44/c2.jpg
Jaks ja villu157 käsi määrimas! :)

Üljoones käima saime, vahetatud sai jagaja koos anduriga siis. Kävitamine hetkel natukene imelik, kuid homme on ka päev, et lähemalt uurida.

Hetkel seisuga tänud Reimole ja Villule! :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kala
klubiliige

Avatar


Registreerunud 16.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Subaru forester; Audi 100 C4 2.0

postitati 27.06.04 23:18 Tsiteeri


nu sai ju räägitud .. süüde ka õigeks ja ongi see käivitamine ka jälle okas!

:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 27.06.04 23:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja kala
nu sai ju räägitud .. süüde ka õigeks ja ongi see käivitamine ka jälle okas!

:)


Sry et topin nina siia, aga kas mitte NG-l ei keera asi ise süüdet õigeks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 27.06.04 23:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja margus
Tsitaat:
Esialgne postitaja kala
nu sai ju räägitud .. süüde ka õigeks ja ongi see käivitamine ka jälle okas!

:)


Sry et topin nina siia, aga kas mitte NG-l ei keera asi ise süüdet õigeks?


NG korrigeerib küll süüdet, aga "jämedalt" peab ikka õige olema.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
allans
huviline



Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.06.04 07:46 Tsiteeri


harva näeb pilti kui mehed relakaga mootori kallal on:D:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
MEELIS
huviline



Registreerunud 14.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Honda TYP-R

postitati 28.06.04 08:57 Tsiteeri


NG mootori süüte panekul tuleb kaitsme karbis ühe relee sisse kaitse panna,muidu süüde täiesti puu sisse läheb.


Pekske rähne
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 28.06.04 09:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja allans
harva näeb pilti kui mehed relakaga mootori kallal on:D:D


muudmoodi jagajani ei olnud võimalik jõuda ju! :P Seal seal oli selline nn. kontrollplaat mis kaitses jagaja keeramist, ka. eelmaldamist ning see plaat oli omakord mootori kere külge needitud! :o

Tsitaat:
Esialgne postitaja MEELIS
NG mootori süüte panekul tuleb kaitsme karbis ühe relee sisse kaitse panna,muidu süüde täiesti puu sisse läheb.

tahad sellest lähemalt rääkida?:)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 28.06.04 11:55 Tsiteeri


Pärast seda kui suur töö oli tehtud, tuli umbes kolm tundi veel nii sama pläägu pläägu. Kell oli vist üksteist läbi kui laiali läksime.
http://www.pildid.ee/albums/userpics/11222/normal_Jaks%20%26%20lynx.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ull
huviline

Avatar


Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B2q, B4; Honda Accord Tourer

postitati 28.06.04 12:24 Tsiteeri


mul sügisel sama jama oli selle hallianduriga, auto suri välja millal tahtis ja töötas siis kui tahtis, vahepeal ei läind miskine 2 päeva käima, siis jälle läx ja töötas 3 päeva korralikult ning kukkus taas jurama, vahetasin seal süüteluku põhja ja kacetasin erinevaid süütepoole ja kommutaatoreid, lõpuks siiski peale hallianduri vahetamist need väljasuremise anomaaliad lõppesid:D.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 29.06.04 18:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja allans
harva näeb pilti kui mehed relakaga mootori kallal on:D:D

Jah, aga mis teha kui teisiti ei saa ja sõpru aitan alati.;)
Eks keegi pidi selle värgi sealt maha lõikama ja see juhtusin olema mina.
Jah peale tööd sai tõesti veits loba aetud, aga see loba oli väga huvitav.
Jaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 29.06.04 22:07 Tsiteeri


niisiis . . . asi leidis õnneliku lahenduse. . . käivitusprobleemidel lahenesid süüte regullimisega!

tänud kõigile veelkord :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 74.3% - SQL: 25.7%]