Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: audi 80 b4 pritsungi probleemid (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1814)
mementoxy
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2,3

postitati 24.06.04 19:02 Tsiteeri
audi 80 b4 pritsungi probleemid



probleemiks siis see et pritsung ei löö bensu mootorisse, kui pritsungi pealt mootorisse minevad torud lahti võtta ja syydet anda siis tulemuseks null. peaks ju kohe pensu pritsima. Igalt poolt muialt nagu tuleb, aga mitte sealt, Pakuti et pritsungi kyljes olev elektrooniline klapp või midagi sellist. mis arvate. Korraks nagu käivitub, aga pöördeid üldse üles ei võtta.
Mis aravte??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
serk
huviline



Registreerunud 24.04.04
Asukoht: võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi80 b4 2.3

postitati 24.06.04 19:21 Tsiteeri


ei usu et klapi viga.sõbral oli see klapp p..s,siis ta töötas aga võttis meeletult kütet ja ajas musta välja.kas pump üldse lööb?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
greedy
huviline



Registreerunud 30.12.03
Asukoht: Järvamaa & Porvoo
Kasutaja on eemal

Auto: A4, coupe otsingul

postitati 24.06.04 20:38 Tsiteeri


Kui pump ei löö siis nagu reeglina ei käivitugi mootor ,kui siis ikka klapi jama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 24.06.04 21:33 Tsiteeri


Kas kütusesurve on korras? et võta see toru lahti kuskohast küte peale tuleb ja vaata kas sealt küte peale ilusti tuleb.
See elekrtoonika mis seal peal on minuteada vaid mingil määral timmib seda asja seal, täiesti ära ta kütet minuteada ei võta.
Ja veel ka see asi, et kui tal sul kuskilt peale õhulugejat õhku saab siis tööle ei lähegi. Endal oli kunagi see asi, et kui lasin küttesurve sealt maha (õhufiltrit vahetasin ja lammutasin seal tiba) siis pärast kokku pannes enam tööle ei saanud... tuli võtta see pikk kantvõti millega segu saab keerata, see sinna kruvi peale panna ja kergelt pinget peale hoides õhulugejat ise tõsta, keegi teine rooli taga annab süüdet... ja nii sain mina enda oma tööle uuesti. Kui ainult nii toimibki sul asi, siis imeb peale lugejat õhku kuskilt (turbo konedel suur mure sellel isendil niiväga seda juhtuda ei saaks) kuid kes seda teab, eks kontrolli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mementoxy
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2,3

postitati 25.06.04 07:14 Tsiteeri


kus kohas see õhulugeja ka asuma peaks??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 25.06.04 09:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja mementoxy
kus kohas see õhulugeja ka asuma peaks??


kuna tegemist on mehhaanilise pritsega, siis on kogu kütuse etteandesüsteem õhufiltri juures. Õhukululugeja on pritsepea kõrval suure kummilõdviku all mis läheb sisselaske kollektorisse. Kõigepealt tuleb veenduda (mõõta), et bensu surve oleks olemas 5,5 - 6,0 atm ja teine asi, et kuskilt lisaõhku ei võtaks. Praegu käivitub ta ainult külmkäivitus pihustist tuleva kütuse pärast paariks sekundiks. Üldiselt on nii, et kui sa seda asja eriti ei jaga, tuleks näidata mõnele spetsile, sest kui seal midagi suvaliselt paigast ära kruvid läheb remondis päris kalliks. Aga eelneva jutu põhjal arvan, et viga on bensiini rõhus või õigemini selle puudumises.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 51.2% - SQL: 48.8%]