Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 2,8 või 2,2 T (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1581)
janza
huviline

Avatar


Registreerunud 13.06.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 15.06.04 10:37 Tsiteeri
2,8 või 2,2 T



et asi liiga keeruliseks ei läheks siis peaks arvestama et 2,8 l ( 128 kw ) ja 2,2T (121 kw sest 169 kw on juba täitsa omaette ooper ) nii ja siia teemasse võivad kõik kirjutada oma arvamusi nende mootorite kohta ja arutleda kumb neis oleks otstarbekam . teema lihtsalt enda harimise jaoks tehtud et kes mis + ja - leiab nendel mootoritel .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ull
huviline

Avatar


Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B2q, B4; Honda Accord Tourer

postitati 15.06.04 10:46 Tsiteeri


oleneb, mis kerel asi on ja mis otstarbeks auto ostad ja mis lootused sul temast on!?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
janza
huviline

Avatar


Registreerunud 13.06.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 15.06.04 11:08 Tsiteeri


no vot no vot nendel teemadel arutlegi :D ok tegelt kõige põhilisem asi mida tead tahtsin oli see et kumb neist kiiremini edasi astub et ühesõnaga bena kulu ja edasimineku suhe . aga auto ikka igapäevaseks liiklemiseks ja üldiselt olen niipalju selgeks saanud et 2,2 T annab rohkem ehitada kui 2,8 et resurssi on rohkem ??? ja kuna sa ull juba nii täpselt tahtsid siis ok 2,8 siis b4 kerel ja 2,2 siis vastavalt sigaril või 200:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 15.06.04 11:45 Tsiteeri


Ma ütleks, et kui Sa selle autoga sporti teha ei taha (st. kui see ei ole Sul ainuke auto), siis võta 2,8 ja automaat - väga muhe kombinatsioon. Kui aga manuaalkast on sooviks, siis ma küll ei leia põhjust, miks 2,8't eelistada 2,2T20v-le (kuna B4 oli teemaks, siis peaks jutt ilmselt siiski 2,2T20v ümber käima, kuna 10v200'd on oluliselt odavamad). 20v turbomootor on kütusekulu poolest sama mis 2,8 V6, aga edasi käib oluliselt paremini ja potensiaali on kah rohkem. Ise ostaks 200tq20v igal juhul enne kui 2,8 B4 - suurem, kiirem, mugavam ja odavam pealekauba. 2,2T10v'd ma ei oska kommenteerida, peale selle, et nende dünaamika mulle isiklikult ei meeldi - turbo lag on IMO kaugelt liiga suur. Aga samas, neid 10v200-sid saaks 2,8 B4 raha eest ilmselt 2 tk või siis ühe ja selle kenasti korda teha...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 15.06.04 12:00 Tsiteeri


Mul ka 2,8 A 100 ja kurda mitte raasugi, mootoril jõüdu ülearu, kiirendus pole ka paha, minu jaoks vähemalt, aga kui harrastad sportlikumat sõidustiili (piirajasse), siis 2,2T R5 on väga hea, sest V6 pole peenestamisel nii vastupidav.
Samas 2,8-ga sõites on salong vaiksem ja sõidumõnu täie eest. Ise ka päevast päeva ratastel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 15.06.04 17:03 Tsiteeri


Mina vaatasin quattrot ja automaati... Kuna 2.2T minek mulle automaadi puhul ei meeldinud siis valisin 2,8, see vaiksem ja rahulikum. Tõmme polnud ostmisel eesmärk. Vaid igapäevasõit linnas/maanteel 50:50. Manuali ei tahtnud just sellepärast, et oleks hea mõni peenema soo esindaja rooli taha pista ja ise rahus kõrval istuda õllekest libistades ilma, et peaks käikude raiumist ja siduri retsimist hambad ristis kannatama :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 49.2% - SQL: 50.8%]