Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 2,2L mootor kuumeneb kogu aeg üle (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 2285)
Vasak-King
huviline



Registreerunud 30.05.04
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.06.04 17:53 Tsiteeri
2,2L mootor kuumeneb kogu aeg üle



mure järgmine: isegi kui sõita madalatel pööretel rahulikult ei möödu kaua, kui mootor keema läheb. Vahetasin termostaadi- s.ttagi ei muutunud, võtsin termostaadi üldse vahelt välja- ikka pole tolku miskit. Radika võtsin lahti, umbes see polnud aga igaks juhuks puhastasin ta ikkagi ära. Kasu pole emmigi. Temperatuuri näidik liigub kuskil seal 95`C juures. Äkki teadjamad mehed oskavad öelda, kas on veel mingeid võimalusi seda keemist lõpetada, või on tegu siiski plokikaane rikkega?
Ette tänades!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 14.06.04 18:00 Tsiteeri


Audidel ongi üldjuhul kõrge temperatuuriga jahut. süsteem. Samuti on neil korralik ülerõhk süsteemis, et tõsta keemis temp. kõrgemale, selleks, et võltida gavitatsiooni ( gaasi mullikeste lõhkemine metalli pinnal ), mis söövitab siis metalli pinda...
Vaata järgi jahutusvedeliku pump ( kas labad on küljes ). Küsimus veel, kas ventilaator töötab normaalselt?
PS! Keema hakkab jahutusvedelik Sinu audi mootoris alles ca. 105 kraadi pealt:P


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Vasak-King
huviline



Registreerunud 30.05.04
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.06.04 18:28 Tsiteeri


ventikas käib ringi küll, aeg-ajalt. Läheks kaabiks selle jahutusvedeliku pumba kohe lahti, kui teada saaks kust teda otsida! ;)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
MarkoC
huviline

Avatar


Registreerunud 01.02.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 3xx bemuur

postitati 14.06.04 18:33 Tsiteeri


mis ajast 95 kraadi juures KEEB ?:o
Mu Sigar 101 kw 2.2 oli stabiilselt seal 95 kraadi juures ja sõitis nagu auto muiste :D
Äkki mõtetu panics ;)


www.puhas.ee soodsaim pesula linnas :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Vasak-King
huviline



Registreerunud 30.05.04
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.06.04 18:49 Tsiteeri


ma olen paisupaagi korgi pool-lahti jätnud sealt loobib täiega vett välja. Üks tuttav pakkus, et äkki on hoopis plokikaas kutu. krt ma ei saa enam midagi aru :(


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 14.06.04 18:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Vasak-King
ma olen paisupaagi korgi pool-lahti jätnud sealt loobib täiega vett välja. Üks tuttav pakkus, et äkki on hoopis plokikaas kutu. krt ma ei saa enam midagi aru :(


tundub küll, et on kas pl.kaanetihend või mõra kaanes. Kas sumpast ei aja auru välja?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 14.06.04 19:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja samru
Tsitaat:
Esialgne postitaja Vasak-King
ma olen paisupaagi korgi pool-lahti jätnud sealt loobib täiega vett välja. Üks tuttav pakkus, et äkki on hoopis plokikaas kutu. krt ma ei saa enam midagi aru :(


tundub küll, et on kas pl.kaanetihend või mõra kaanes. Kas sumpast ei aja auru välja?

Peabki töösoojal mootoril jahutusvedelikku välja ajama.. Teadupärast vedelik paisub kuumenedes:)


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.06.04 19:07 Tsiteeri


Olen 2l korral sarnaste sümptomitega kuulnud, et paisupaagi kork oli omadega õhtal, 35.- eeki ja mure murtud. Teadupärast on korgil mingisugused õhutusavad ja kui need korrast ära, kippuski üle kuumenema... krt seda teab... Targemad võiks ümber lükata või tagant kiita..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 14.06.04 19:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Vasak-King
ma olen paisupaagi korgi pool-lahti jätnud sealt loobib täiega vett välja. Üks tuttav pakkus, et äkki on hoopis plokikaas kutu. krt ma ei saa enam midagi aru :(


Seda ei tohi lahti jätta:(


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 14.06.04 19:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Vasak-King
ma olen paisupaagi korgi pool-lahti jätnud sealt loobib täiega vett välja. Üks tuttav pakkus, et äkki on hoopis plokikaas kutu. krt ma ei saa enam midagi aru :(

Kui sa selle paisupaagi korgi lahti jätad siis ei teki ju süsteemi rõhku ja vesi (jahutusvedelik) läheb tõesti juba 100 kraadi juures keema. Võibolla on viga selles, et kusagilt laseb süsteem läbi ja rõhku ei teki? Kontrolli kõiksugused lõdvikuühendused jms hoolega üle. Töösoojal mootoril peab ikka korralik rõhk jahutussüsteemis olema, lõdvikud peavad ikka üsna "kõvaks:D" minema.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 14.06.04 20:42 Tsiteeri


Selline asi veel, et korgi ära jättes, kas lihtsalt paisutab üle või loobib mulle vahele nagu keks üle. Kui tekib keemise mulje, siis aeg mootor lahti võtta ja vaadata, mis ära väsind, kui aga lihtsalt tasa üle voolab, proovi kork vahetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MarkoC
huviline

Avatar


Registreerunud 01.02.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 3xx bemuur

postitati 14.06.04 20:57 Tsiteeri


naljamehed, keerake kork kinni ja jätkake sõitu :D


www.puhas.ee soodsaim pesula linnas :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 14.06.04 22:02 Tsiteeri


Sõida moto soojaks ja jäta auto tühikäigul käima. Jälgi seierit. Pakun, et vent hakkab käima alles ca 102 juures. No panic!:)


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 15.06.04 06:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja quattromees
Sõida moto soojaks ja jäta auto tühikäigul käima. Jälgi seierit. Pakun, et vent hakkab käima alles ca 102 juures. No panic!:)

No oleneb "sigarist" vent võib tööle hakata ka 95-97 kraadi ( lähtun enda audi 100-st):P


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 15.06.04 06:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja jõuvanker
Tsitaat:
Esialgne postitaja quattromees
Sõida moto soojaks ja jäta auto tühikäigul käima. Jälgi seierit. Pakun, et vent hakkab käima alles ca 102 juures. No panic!:)

No oleneb "sigarist" vent võib tööle hakata ka 95-97 kraadi ( lähtun enda audi 100-st):P


102 on jah kliimaga varjantidel. Täpselt nii käitub minu 87a 100 2.3E.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 15.06.04 06:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja quattromees
Tsitaat:
Esialgne postitaja jõuvanker
Tsitaat:
Esialgne postitaja quattromees
Sõida moto soojaks ja jäta auto tühikäigul käima. Jälgi seierit. Pakun, et vent hakkab käima alles ca 102 juures. No panic!:)

No oleneb "sigarist" vent võib tööle hakata ka 95-97 kraadi ( lähtun enda audi 100-st):P


102 on jah kliimaga varjantidel. Täpselt nii käitub minu 87a 100 2.3E.

Mul on samuti konditsioneeriga variant, -86a. 2,2.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
meim
huviline



Registreerunud 11.06.03
Asukoht: Eestimaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100

postitati 15.06.04 08:30 Tsiteeri


On endalgi tulnud mingil autol antud probleemiga maadelda.Sumptomid olid:auto kaies laheb keema ilma et jahutusventilaator toole laheb.Samas nagu katutud sai et susteem laheb surve alla ja temp naidik ka veel paris keemistemp ei naidanud kuni keema laks.Siis viskas punasesse.Lahendiks oli ikkagi paisupaagi kork mis oli rikkis ja ei lasknud susteemi ikkagi vajaliku surve alla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Vasak-King
huviline



Registreerunud 30.05.04
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal


postitati 18.06.04 19:59 Tsiteeri


Suured tänud kõigile abimeestele. Tegemist oligi nö. korgi rikkega. :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Aquatro
huviline



Registreerunud 28.02.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 quattro

postitati 18.06.04 22:30 Tsiteeri


Ja kas see käib kõikide audide kohta-ka vanemad näit.100 2,2t mootoriga,ja kas temp andureid mootori küljes 2 on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ralff
huviline



Registreerunud 09.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 `93; 1.0 Corsa:P

postitati 13.07.04 08:16 Tsiteeri


Mis siis, et aega juba möödas, aga tahaks ka sõna sekka visata:D
Lahendus oli õige - mul endalgi olnud sama probleem. Lihtsalt oli süsteemi sattunud õhk, see oli torpiks ees, jahutusvedelik ei käinud ringi ja hopp!, mootor keeb...peale õhutamist ja süsteemi täismist ja tiheduse kontrollimist mure kadus...
Edu kõigile!;)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 73.8% - SQL: 26.2%]