2.4D padjad.
audil on jah hüdraulilised padjad.mille jäikust muudetakse elektriga.tegelikult on seal padja sees elektri klapp mis laseb padjal nii öelda hingata ja
padi on pehme.kui nüüd klapp kinni pannaxe siis suletaxe padja seest tulev õhu kanal ning padi muutub jäigemax ja hakkab tööd tegema hüdroõli.(mis on
padja sees.) PADI on pehme kuni 1100p/min ja siis edasi muutub jäigax.kuid antud mudelil ei ole arvutit mis mootorit juhib.järelikult on kuskil pumba
peal või pedaali all mõni lüliti mis annab teavet tühikäigu asendist.ilmselt sellel varjandil juhib siis see lüliti padja klappe.
Kui padi on pehme ,ehk siis tühikäigul ,siis on padja klapil vool peal ja kui gaasi vajutada siis peax sealt klapilt vool ära kaduma.ühesõnaga on
sellel padjal 2 asendit.kas pehme või jäik..
eelnev jutt käis küll a6 1998a 2.5TD kohta aga usun et see süsteem on sama ka 2,4d.
esitex võta oma patjade küljest ära pistikud ja vaata kontrolllambiga et kas ikka vool tuleb .just nimelt lambika sest testriga näed Volte mõõtes
ainult pinget.kuid sellest ei pruugi piisata et klapp töötax.kui aga lamp põleb siis on nii pinget kui ka voolu küllalt(12v) siis mõõda klapi enda
takistust see ei tohix küll üle 100 ohmi ollaa. ja võrdle kas teisel padjal on sama takistus.kui vool on ja takistused on ka olemas siis olex veel
hea kui saaxsid otse klapile voolu peale lasta.et kuulata kõrvaga kas see klapp ikka teeb klõsu või on ta äkki füüsiliselt kinni jäänud.ja kui kõik
eeltoodud asjad on olemas siis on ilmselt padja tuulutus kanal umbes või padi ise kutu.siis 2000 eeki ja osta uus. ok edu teile
|