Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 2,6 V mootor (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 2664)
suslik
huviline

Avatar


Registreerunud 18.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 18.05.04 14:17 Tsiteeri
2,6 V mootor



Seoses pere suurenemisega kahe inimese võrra on plaan vahetada oma BMW suurema vastu ja silma on jäänud Audi 100 Avant ja 2,6 V6 mootoriga.

Kuid enne tõsisemat ostu äkki oskate aidata, et mis on selle mootri tugevad ja nõrgad küljed või kuipalju peab aastas selle auto tavaliseks hoolduseks arvestama jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 18.05.04 15:54 Tsiteeri


Simple. Osta ära küll pärast on aega põdeda :P
Tõsisemalt rääkides julgeks pigem 2,8 soovitada. Seda mootorit on lammarites rohkem sees. 2,6 ABC mootoriga jäin pisividinate leidmisel hätta 2,8 AAH 128kw moto puhul suht lihtne doonoreid leida :) 2,6 110kw vs 2,8 128kw ja sealjuures peaaegu märkamatu või siis mingi 10% rohkem kütusekulu ei tohiks kah maha tappa. 2,8 moto tunduvalt elavam ja läheb paremini pöördesse (ridamootori mehed pange mokad maha, et teil läheb palju paremini pöördesse :) C4 silla kohta ütleks nii palju, et tankisild :) Quattro puhul tagumine osa natu kulukam, aga FWD puhul suht savi. Manuali puhul jälle suht savi kui otsad annab. Automaadi puhul kulukam lõbu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pealik
huviline



Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT

postitati 18.05.04 18:49 Tsiteeri


Minu 1,5a pikkune kogemus 2,6 mootoriga:
1) Mootoril on ressurssi ja vastupidavust ka suurte läbisõitude puhu, seega hõredaid mootoreid pole kohanud.

2) Hea kütusekulu saamiseks tasuks kindlasti uurida, millal on vahetatud lambda andurid. Kui ei ole vahetatud, siis tasuks teha. ca 2000 kroonine kulu. Mul võtab uute lambdadega keskmiseks 11L/100km ja sõidan enamasti linnas.

3) Õlilekete kontroll teha enne ostmist. Levinumad vead on plokikaanetihend või mõni muu lihtsam tihend. Esimese puhul remondisumma ca 5000 koos töörahaga, teised tööd pisut lihtsamad.

4) Uurida hammasrihma vahetuse aega ja kas on vahetatud ka veepump. Ka nende puhul tuleb arvestada ca 3000 krooniga.

Kui ülalpool mainitud asjad hiljuti tehtud või planeerida eelarvesse, siis tõenäoliselt muid muresid ei teki (veermiku osas vahel tuleb mõni 100 kroonine puks vahetada).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
suslik
huviline

Avatar


Registreerunud 18.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 18.05.04 19:50 Tsiteeri


khmm polegi nii taevalikud summad , kui algul aarvata võiks. Rihma vahetuseks peaks olema minig spets pink (kui ma ei eksi), mis on pea ainult nt esinduses. Ja sellel auto vahetatakse rihma kui tihti.

Paljud siin müügis olevad autod on autoamaadid(kuigi ise eelistaksin tavalist), siis kui vastupidavad need on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Audikas
huviline



Registreerunud 29.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Polegi Audit

postitati 18.05.04 22:06 Tsiteeri


Ise suhtun selle aja vee kuutesse suht ükskõikselt...midagi suurepärast ei ole küll öelda. Juba siis oli tegu üpriski tagasihoidliku ja tehnoloogiliselt iganenud motoga. Tundub et Audil ei olnud sel ajal aiste vahele lihtsalt midagi paremat panna?!:(. Näiteks BMW-l oli juba siis pakkuda 2,5L 141kw mootor Audi 2,8L 128kw vastu:(
rohkem päevi näinud mootori puhul ei pidanud tõsisema kaarutamise juures klapid kolvide eest enam ära jõudma(juhuseid on olnud).
aga muidu kulgemiseks ja möödasõitudeks on tegemist igati ausa jõuallikaga. Ja nagu ennem ka öeldi on eluiga pikk ja igapäevase sõidu juures väga vastupidav.

Tehase andmete järgi peaks rihma vahetama iga 120000 km tagant ja veepumpa üle ühe rihmavahetuse...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rax
klubiliige



Registreerunud 04.06.03
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 18.05.04 22:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Audilane
Ise suhtun selle aja vee kuutesse suht ükskõikselt...midagi suurepärast ei ole küll öelda. Juba siis oli tegu üpriski tagasihoidliku ja tehnoloogiliselt iganenud motoga. Tundub et Audil ei olnud sel ajal aiste vahele lihtsalt midagi paremat panna?!:(. Näiteks BMW-l oli juba siis pakkuda 2,5L 141kw mootor Audi 2,8L 128kw vastu:(
rohkem päevi näinud mootori puhul ei pidanud tõsisema kaarutamise juures klapid kolvide eest enam ära jõudma(juhuseid on olnud).
aga muidu kulgemiseks ja möödasõitudeks on tegemist igati ausa jõuallikaga. Ja nagu ennem ka öeldi on eluiga pikk ja igapäevase sõidu juures väga vastupidav.

Tehase andmete järgi peaks rihma vahetama iga 120000 km tagant ja veepumpa üle ühe rihmavahetuse...


mis puutub BMW 325i 141kw, ja Coupe 128 kw kiirendusse, siis tehase andmete järgi on mõlemal 8.0 seki/ 0-100km/h. Bemmil rida 6, audil v6 (ühel üks, teisel 2 plokikaant), bemmil 24 klappi, audil 12. väändemoment on ~sama. Audil 250Nm/3000Rpm, Bmw-l 245Nm/4200Rpm.
Maitse asi, kellele tütar, kellele ema !?! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
suslik
huviline

Avatar


Registreerunud 18.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 19.05.04 09:55 Tsiteeri


Ega ei aja just seda kiirust ja kõike taga. Lihtsalt kuna bena kulu suht sarnane ja audi suht raske äkki 2,0 jääb nõrgaks. Eriti just Avandi puhul


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Rax
klubiliige



Registreerunud 04.06.03
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 19.05.04 10:08 Tsiteeri


ise soovitan soojalt v6 mootorit, nagu öeldud, et kui veepump, hammasrihm ja rullikud, erinevad tihendid korras, pole probleemi. tean, et bemmidel 24 klappi mootoritel esineb tihedamini plokikaanes mõrasid kui audi v6 mootoril


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
eints 100ga
huviline



Registreerunud 07.08.03
Asukoht: Kesk-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: audi a8 4,2q 96a ja audi 100 avant 2,8 93a. autom.

postitati 19.05.04 14:15 Tsiteeri


oman 2 kuud audi 100 avant 2,8 automaat - saksast tulnud, esimene hooldus läks 6000.- : rihm,veepump,rihma rullikud,mootori õli, käigukasti õli, filtrid, lisaks salongi temp. andur ja ventilaatorite andur+töö


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
suslik
huviline

Avatar


Registreerunud 18.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 19.05.04 14:16 Tsiteeri


kus hooldust tegid ja mis auto maksis(aasta ka), kui saladus pole


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
galen
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 2.6 V6, Škoda kahene aiatraktor

postitati 20.05.04 13:29 Tsiteeri


Olen ca aasta nüüd omanud sellise mootoriga B4'a ja ei oska eriti kurta.

Mis ma soovitaks, oleks kindlasti quattro. Sellise jõuallika puhul ainult esiveoga juhtub natuke liiga tihti vähegi niiskema ilmaga, et kumm kulub liigselt, kui kiire on.

Väänet on tal piisavalt, et vajadusel ka 5. käiguga 50-60km/h mäest üles tiksuda - tõsi, kiirendada ta siis enam ei jõua..

Möödasõidud on vahvad, pole vaja käiku alla vahetada. Kui vahetad, siis neljanda käiguga läeb 70->160 täiesti ühtlaselt, nagu rongiga.

Arvestama pead ka, et selle mootori puhul on palju asju topelt. Mis on tore, kuni töötab.. aga nutune kui rikneb. Ka auto all, kuni viimase pütini on kõike topelt - sain hiljuti vahetada mõlemad katid :(

Õlikulu omab ta ka. Sinist kuskil näha ei ole - ka külma mootoriga mitte. Auto alla tilkunud ei ole, aga muudkui kulub.

Ja vast soovitaks ka 2.8 peale mõelda, C4 on suurem ja raskem kui B4. Ja kohati tahaks ka B4 peal rohkem :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 20.05.04 19:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Audilane
Tehase andmete järgi peaks rihma vahetama iga 120000 km tagant ja veepumpa üle ühe rihmavahetuse...


120000???? Millisest tehasest need andmed? Krt ma ei julgeks kõige leebemagi sõidu juures nii kaua ühe rihmaga sõita :) Aga noh kõva kokkuhoid riskida sellega, et klapid pähe tulevad :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Audikas
huviline



Registreerunud 29.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Polegi Audit

postitati 20.05.04 21:10 Tsiteeri


Tsitaat:

120000???? Millisest tehasest need andmed? Krt ma ei julgeks kõige leebemagi sõidu juures nii kaua ühe rihmaga sõita Aga noh kõva kokkuhoid riskida sellega, et klapid pähe tulevad

Sry...kui valeinfi levitan....:(aga kas ei ole siis mitte nii, et kui tegu on tehase rihmaga, siis peaks vahetuse tegema just 120k tagant... ja nii ka edasipidi??!! B-varuosa rihma puhul tõesti ehk nii pikalt vurada ei maksaks...Nende puhul oleks piir vast 60-100k vahel...:o


liisisin auto ...LADA...
muidu olen korralik, naine, lapsed...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 59.4% - SQL: 40.6%]