Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: B4 ei tööta korralikult,katkub (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 2269)
kpp
huviline



Registreerunud 12.05.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 66KW

postitati 18.05.04 09:18 Tsiteeri
B4 ei tööta korralikult,katkub



Palun aidake lahendada probleem.Autoks on B4 monopritsega.Olen vahetanud autol päris palju juppe ära (Küünlad.Küünla juhtmed,rootori,jagaja kaane,bensu filtri,vaakum voolikud,teise auto pealt pritsungi pea prooviks)aga tolku ei ole.Diagnostis käinud 3-4 korda, kahe erineva juures, keeravad krutivad kasu ei midgi.Nüüd on süütenurk keeratud nii varaseks kui vähegi võimalik,et seda katkumist ei oleks aga auto kohalt minek pole see mis peaks olema.Kui keegi teab või oskab soovitada mis teha andku teada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MarkoC
huviline

Avatar


Registreerunud 01.02.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 3xx bemuur

postitati 18.05.04 09:28 Tsiteeri


opelil oli samade tunnustega õhulugeja peetis ja poes hind 8 kilo :o
Äkki sulgi see teema ....


www.puhas.ee soodsaim pesula linnas :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
doktorms
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1.8 (1987 a.)

postitati 18.05.04 09:34 Tsiteeri


Monopritse on üldjuhul ilma õhulugejata.
Mis mootorikood on? Mis aasta auto?


Jõud köidab alati madalate moraalsete omadustega inimesi. (A. Einstein)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kpp
huviline



Registreerunud 12.05.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 66KW

postitati 18.05.04 12:14 Tsiteeri


Auto näitajad on 2 liitrine, 66kw ja 1991 a
Õhu lugejat pole sellel masinal


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
T.P.
huviline



Registreerunud 19.03.04
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal

Auto: puudub

postitati 18.05.04 14:56 Tsiteeri


tankla vahetus äkki abiks?


jalgratturid jalgrattateele
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 18.05.04 15:06 Tsiteeri


Enamasti räägitakse karpa padjast sellistel juhtudel


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maxs30
huviline



Registreerunud 11.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5 TDI

postitati 18.05.04 19:27 Tsiteeri


Et teada saada kas on karpa padi või muu koht kus saab lisaõhku.Osta külmkäivituse eetrit ja pihusta seda kohtadele mida kahtlustad.Mootori pöörete järgi saad aru kus lisaõhku saab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
erkis71
huviline



Registreerunud 22.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi coupe quattro typ 85 20V turbo

postitati 18.05.04 19:38 Tsiteeri


Vaata karpa all olevat patja,proovi töötava mootori korral karpat natuke liigutada ja vaata kas pöörded muutuvad või mitte.Või näed karpat liigutades padjal mingeid mõrasid.See häda monopritsel tavaline asi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
truumu
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 525iT 2001.a E39

postitati 20.05.04 06:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Nüüd on süütenurk keeratud nii varaseks kui vähegi võimalik,et seda katkumist ei oleks aga auto kohalt minek pole see mis peaks olema
:o
liigvarane süüde ja lahja segu harilikult seda katkumist põhjustavadki...
kas rihmamärgid on paigas?
lambda töötab?
veakoodid välja võetud?


5012869 Toomas
Truumu Diagnostika OÜ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mag
huviline



Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80(B3) 1.6

postitati 20.05.04 16:11 Tsiteeri


mina sain jõnksutamisest lahti lõpuks, põhjustaja oli umbes kütuse filter/sõel mis istus karburaatorisse mineva toruotsa sees kuhu kinnitub kütuse voolik. Sellne 5mm läbimõõdu ja 30mm pikkusega koonus-sõel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kpp
huviline



Registreerunud 12.05.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 66KW

postitati 20.05.04 17:02 Tsiteeri


to truumu: kõik näitajad on korda 3 üle vaadatud, ning need näitajad on korras, samuti hammasrihm on õigesti paigas ja varajaks sai süüde sellepärast pandud, et õige süütenurga all hakkab auto katkuma.Bensu filter on vahetatud 2* poole aasta jooksul,1* ise, teist korda teeninduses.Bensu torustik on läbi puhutud.Kui auto kooles ükskord tee peal ära,siis teeninduses puhuti bensu toru puhtaks ja vahetati filter, auto sai jälle käima, aga kui ta katkus ennem puhastust siis jätkas samamoodi peale teenindust.Terve pritsungi pea sai tõstetud koos kummipadjaga teise autopealt ümber, kuid see ei aidanud.Diagnostik väitis mokaotsast,et millegipärast gaasijaotus ja süüde ei klapi omavahel, kuid põhjust ka üles ei leidnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
truumu
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 525iT 2001.a E39

postitati 20.05.04 19:57 Tsiteeri


Audidel juhtub vahest, et alumine rihmaratas sööb kiilu, mille otsas ta istub ära ja hakkab sõidu ajal mängima,
süüde ja gaasijaotus hakkavad suvaliselt muutuma


5012869 Toomas
Truumu Diagnostika OÜ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kpp
huviline



Registreerunud 12.05.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 66KW

postitati 21.05.04 18:57 Tsiteeri


Aga miks külmast peast mootor vahele ei jäta, vaid kui on ca 5 min. töötanud ja siis hakkab turtsuma??:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
truumu
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 525iT 2001.a E39

postitati 21.05.04 20:52 Tsiteeri


klapid häält ei tee?
hüdrokaid mõtlen...
kompressioonid?


5012869 Toomas
Truumu Diagnostika OÜ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kpp
huviline



Registreerunud 12.05.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 66KW

postitati 22.05.04 06:42 Tsiteeri


hüdratõukurid vahetasin ära.Kompressioon on kõigis silindrites 10.
Mõnikord on räägitud siin foorumites süüteluku tagumisest plaadist, mis nagu ka oleks katkumise põhjus,sest mõnikord peale auto käivitamist jäävad armatuuri tuled põlema ja 2-3 korda teinekord alustan enne kui kustuvad.Üks diagnostiku elektrimõõte riist näitas jagaja kaane ja süütepooli vahel voolu hüplemist, küünla jagaja kaane vahel mitte.Aga süütepool on nüüd teise auto pealt korra ümber tõstetud, kuid tolku sellest polnud.Teine diagnostik ütles, et seal on kõik korras, kuid ta vaatas seda ainult läbi diagnosti aparaadi näitude.Nii et võta kinni mis on õige ja mis on vale.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
maxs30
huviline



Registreerunud 11.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5 TDI

postitati 22.05.04 11:13 Tsiteeri


Sõbral oli ka probleem katkus vahel ja tagurpidi sõiduga suri välja ja lõpuks ei tahtnud käima vahel minna.Pidi voolu süütepoolile käsitsi peale panema siis läks.Viga oli immos.Kui sul on ka immo siis vaaata see üle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
toomasd
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5TDI Avant 120kw BDG, Audi A4 Avant B8 2,0TDI

postitati 01.06.04 12:02 Tsiteeri


bensapump


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 61.7% - SQL: 38.3%]