Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A6 1.8T Quattro - 1998 - MorpheusS (Vastuseid: 24 | Vaatamisi: 5256)
MorpheusS
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5

postitati 18.04.09 08:43 Tsiteeri
Audi A6 1.8T Quattro - 1998 - MorpheusS



Tervist! Ma siin pikka aega olen mõelnud, kas panna oma auto siia ülesse või mitte aga nagu näha langes kaalukauss panemise peale. Autoks siis A6 1.8T 110KW Quattro

Auto sai ostetud eelmine aasta septembri kuus ning vahetasin välja oma vana Audi 100.
Huvi pärast olin autosid Auto24.ee-st vaadanud juba aasta otsa ja ükspäev lihtsalt komistasin selle otsa. Kuna autoplats kus seda müüdi oli ainult 700m kaugusel mu töökohast, siis otsustasin kohe peale tööd läbi astuda ja asja üle vaadata. Tegelt ei olnud auto ost kui niisugune ültse plaanis, lihtsalt sai platsile vaatama mindud ja tehtud väike proovisõit. Auto hakkas meeldima kohe peale sisse istumist. Kuna varem pole omanud nelikvedu, siis paelus just see mind asja juures kõige rohkem. Kuna talv oli saabumas, siis oli see nagu rusikas silmaauku:)
Lisaks siia miks just selline mootor ja kere. Kui ma autosid vaatasin, siis meelega sai vaadatud 1.8T 110kw bensiini ja 1.9 96kw diisel mootorit. Mootori valik sai valitud just tema ökonoomsuse suhtes. Tean, et paljud siin hakkavad väitma et 2.8 või 2,5 võib saada sama kütusekulu jne, aga mulle oli ka tähtis auto kindlustus ja remondikulud, mis selle auto juures hoidis asja tasakaalus. Kere valikuks sai sedaan kuna mul ei ole pere taga ja minu jaoks on auto punktist A punkti B liikumise vahend, mitte pakiauto (selleks on kodus olemas Berlingod).

Auto ise on pärit itaaliast ja seega ei ole ka nahkistmetel istmesoojendust (ega ei kurda ka eriti, sest külma ma ei karda) ja stange peal paar kriipsu (siin samas oli üks video kus itaalia naisterahvas üritas autot parkida kitsasse vahesse). Kuna auto ei ole enam esimeses nooruses, siis on temalgi paar viga nagu nt kliima, mis vilgutab iga kord kui käivitan. Nüüd nädala alguses lõi paremale ette õõtshoobadesse kiiksu sisse, mis läheb nüüd paari nädala jooksul remonti (ei ole veel 100% otsustanud kas uued või taastamine).

Hetkel veel autol all talve lamellid, kuid kui olen õõtshoobade jamast lahti saanud (ja raha üle jääb), siis plaan osta uued valukad koos suverehvidega (need mis hetkel all jäävad uut talve ootama).

Lisade kohapeal pean ütlema, et ega tal pole midagi erilist (täpse nimekirja saan hiljem panna). 24 veebruaril paigaldasin autole peale püsikiirushoidja, mille paigaldamine ei olnud nii raske kui võiks arvata. Aprilli kuu alguses sai auto ka endale tooni peale, sest viskas üle kuidas aknast sisse vahiti.


http://static1.album.ee/files/780/59/large_19514895_LUCJ.jpg
http://static1.album.ee/files/780/59/large_19514875_Jn1C.jpg
Kui keegi pakuks mõistliku hinnaga uut käigukanginuppu, siis võtku julgelt ühendust (romulast tahavad arulagedat hinda). Ah jaa, see mõmmik on õetütre näpunukk, kes tahtvat ka kaasa sõita ;)
http://static1.album.ee/files/780/59/large_19514919_oYIV.jpg
http://static1.album.ee/files/780/59/large_19514929_0f1T.jpg

Kuna talv oli oma numbri teinud velgedele, siis sai neid nühitud hambaharja ja hambapastaga (pidavat aitama ja aitas ikka korralikult). Kuid tahaksid ikka saada üle lakkimist.

Ülejäänud pildid asuvad SIIN


Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
andrus714
huviline

Avatar


Registreerunud 28.07.07
Asukoht: sõmeru,helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: 2.5TDI 103kw

postitati 18.04.09 11:42 Tsiteeri


Väga kena a6 eriti meeldib kooslus 1.8T+quattro.Muidugi on suur pluss ka nahksisu ja toon.Võiks ju veel olla ka automaatkast,aga sellised isendid on vist juba väga haruldased.Igaljuhul kena auto ja pikki muretuid kilomeetreid sulle.Progress on igal juhul kõva vana vs. uus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MorpheusS
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5

postitati 18.04.09 13:01 Tsiteeri


Tänan heade sõnade eest. Aga manuaal käigukast oligi kohe ette plaanitud. Bensiini oskan ma ise ka segada :D


Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
audi-äss
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 4WD ARBUUS

postitati 18.04.09 14:58 Tsiteeri


Hehe sama auto mis mul:) Mul mõned aastad uuem, ja sellest tingituna natukene rohkem elektrilisi lisasid :P Su auto muidu hea ja kena sile, suur + (nahksisu). Huvipärast küsin mis on ls ja palju ise maha sõtinud sellega oled? Ja mis kütusekulu on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MorpheusS
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5

postitati 18.04.09 15:17 Tsiteeri


Kui auto ostsin, siis oli läbisõiduks ees 172 000 ja poole aastaga olen suutnud läbi sõita 13 000km (enda arust päris hea). Keskmiseks kütusekuluks tuleb kuskil 7,7 liitrit sajale, see siis koos linnasõidu ja maanteesõiduga. Kui nüüd teaks mis see maksimaalne lisade nimekiri on, siis ehk ajapikku suudaks pürgida sinna poole :D


Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
audi-äss
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 4WD ARBUUS

postitati 18.04.09 17:25 Tsiteeri


Noh, maks lisad on ma arvan, solar katuseluuk, GPS navi, TV, telefon, el. tagakaardin, küljekaardinad, elektrilised recaro istmed soendusega, ESP. need torkasid esimese asjana pähe:)

Solar luuk vaevalt sa hakkad panema, et uus katus. ESP ka uued ajud vajalikud, veojõukontrolli jaoks, ja uuem küttesüsteem, ehk elektrooniline gaas, mitte trossiga.
Ülejääänud on kõik vist paigaldatav


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 19.04.09 07:22 Tsiteeri


Kena sile vanker paistab - õnnitlused manuaali ja QT kombo puhul - üsna öko.
ls on ilmselt klassikaline 160, 170 tkm ja keritud keritud MEHISELT, see kanginupp ei kulu nii kiirelt, samuti kui esitulede klaasid... aga kui muu tehnika on tihe siis - who cares. hoia korras ja naudi elu :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TarvoL
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 19.04.09 08:02 Tsiteeri


Ma ei saa aru mis nipiga sa keskmiseks küttekuluks 7,7 l/100 saad:o.
Kas sõidad siis 90% maanteel ja 10% linnas või sa pole ammu keskmise kulu näitu nullinud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
MorpheusS
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5

postitati 19.04.09 09:46 Tsiteeri


No minu puhul on see suhe rohkem nagu 80:20 ja tunnistan ülesse, et minu sõidustiil on nagu mõnel pensionääril. Maanteel püsikaga hoiab kulu 6,3 juures ja kiirus üle 95km/h naljalt ei lähe.

Jep, ma usun küll jah et keriti ikka korralikult, aga seni kuni tehnika töötab ja auto vigu välja ei löö, siis mind ei koti :D


Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
audi-äss
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 4WD ARBUUS

postitati 19.04.09 10:55 Tsiteeri


Peale mootori remonti oli mul ka maanteel püsikaga 6,3 keskmine:) ja seda Tallinn-Narva-Tallinn trassil ja ka kesmine kiirus oli 91km/h.
Ega mootor õli ei võta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MorpheusS
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5

postitati 19.04.09 14:15 Tsiteeri


Kui ostsin siis sai kohe õlivahetus tehtud koos muude töödega, aga talvel lõi külmaga õli välja (üks tihend oli ajaga rabedaks muutunud) ja seega kohe uus õli täielikult sisse. Seega ei ole mul küll veel õli kulu märgata. Uus õli läks 6000km tagasi sisse.


Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 19.04.09 18:28 Tsiteeri


Njaa, kena ja sile isend...i`le paneb muidugi täpi 1.8t ja Q :)

Sinu masina eelis on nahk ja Q, minu 1.8T omab see-eest tehasest istmesoendusi, püsikat ja tiptronic kasti :P

Üllatab kütusekulu, minul on see number sinna 9,5l/100km kanti.

Naljakas on see, et sinu autol alumine äär must aga teistel hall.

Aga jah, edu autoga. Olen ka teema jaoks aasta juba hoogu võtnud aga vahepeal tulevad müügimõtted pähe.


Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0 aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 } Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MorpheusS
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5

postitati 19.04.09 19:05 Tsiteeri


Nagu öeldud on "Tasa sõuad kaugele jõuad". Nii et läheb aega aga küll ma nende lisade nimekirja täiendan :D


Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
MorpheusS
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5

postitati 26.05.09 16:39 Tsiteeri


Täna sain siis auto remondist kätte kuhu ta sai veetud esisilla juppide vahetuseks. Remondikomplekti eest pean tänama kasutajat ICE ja Aftermarket Eesti OÜ. Imelikul kombel jäi komplektist mõned poldid ja hulga mutreid (ei sobinud kuskile esisilla juurde) ja tuli puudust mõnest poldist, aga lõpp hea kõik hea. Töö käigus selgus, et sisemiste rooliotste kummikaitsed olid pragulised ja ühelt poolt katki. Kuna nende vahetus niisama on juba paras nöök (ning ei või kindel olla, et need sisemised otsad kahjustada ei ole saanud tolmu/liiva poolt), siis otsustasin need ka üksiti ära vahetada (pole just hea jälle minna sillastendi kuu aja pärast kuna sisemised otsad tahavad vahetamist).
Nüüd tuleb veel neljapäeval sillastendist läbi hüpata.

Lisaks avastasin, et mu põhjakattest on igavesti suur tükk puudu (20 x20cm). Algul pidin asja ise lappima hakkama aga kuulsin, et 500kr eest saab juba uue Autoeksperdist nii et tuleb tee poodi sammuda ja sealt uurida. Kuid mõistatusesk jääb mulle see, et kus kohas see auk sinna tekkis, sest autoga sõidan enamjaolt ikka mööda asfaldit ja muru on auto näinud oma koduhoovis (kinnituskoha vahelt leidsin sammalt).


Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
MorpheusS
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5

postitati 27.07.09 17:12 Tsiteeri


No nii. Täna sai siis käidud ja vahetatud üks tagumine rattalaager ära. Viimane kuu aega ajasin taga kus kohast tuleb see imeõrn kõrin:)
Vana laager ei loksunud ega midagi, oli imelikul kombel lihtsalt kuivaks jäänud. Uus sees ja vaikus majas.

Aga üht pean ütlema et julmalt kallid ikka need rattalaagrid. Reval tahtis 1200 saada, aga niipalju ma nüüd küll ühe pisikese metallijupi eest välja käima ei olnud nõus. Sai siis samm asetatud autoeksperdi poole ja sealt müüdi mulle sama firma toodang 700-ga (julm juurdehindlus peaks ütlema Revali poolt). Sellise summa eest eeldan ma, et nad panevad iga kuuli ikka käsitsi sisse, mitte et seda teeks automatiseeritud masin.


Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 28.07.09 14:55 Tsiteeri


Ise tahaks sama kombinatsiooni ja xenonit lisaks aga mida pole seda pole netis liigub neid vähe üldiselt 1.8t ja quattro. Edu...

Tsitaat:
Algselt postitas: MorpheusS
No nii. Täna sai siis käidud ja vahetatud üks tagumine rattalaager ära. Viimane kuu aega ajasin taga kus kohast tuleb see imeõrn kõrin:)
Vana laager ei loksunud ega midagi, oli imelikul kombel lihtsalt kuivaks jäänud. Uus sees ja vaikus majas.

Aga üht pean ütlema et julmalt kallid ikka need rattalaagrid. Reval tahtis 1200 saada, aga niipalju ma nüüd küll ühe pisikese metallijupi eest välja käima ei olnud nõus. Sai siis samm asetatud autoeksperdi poole ja sealt müüdi mulle sama firma toodang 700-ga (julm juurdehindlus peaks ütlema Revali poolt). Sellise summa eest eeldan ma, et nad panevad iga kuuli ikka käsitsi sisse, mitte et seda teeks automatiseeritud masin.



Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MorpheusS
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5

postitati 28.07.09 17:43 Tsiteeri


Tänan!:)
Xenon komplekt tuleb ja ikka orginaal, sest pole mul viitsimist jamada ei politsei ega ka ülevaatuspunktidega. Aga need jäävad talve poole kuna nüüd sügisel tahaks rihmad ja rullikud ära vahetada.


Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
MorpheusS
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5

postitati 09.08.09 10:50 Tsiteeri


No nii, eile sai siis autol ära vahetatud klapikambri kaane tihend kuna oli ajaga kõvaks läinud ja pigistas eest nurgast tsipa õli välja ja otse kollektori peale. Ega vist ennem poleks aru saanudki kui poleks kärsakat tundnud.

Juba pikemat aega olen otsinud ja proovinud leida endale uut salongi õhufiltrit aga asjatult. Kõik pakutavad on minu masina jaoks liiga suured isegi kataloogi järgi vaadates. Hetkel endal sees mingi plastmassist ja peaks olema see aktiivsöe filter aga pakutavad on mingid papikad. Eks siis need otsingud jätkuvad:)


Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
MorpheusS
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5

postitati 16.05.10 20:01 Tsiteeri


Pole nagu midagi ammu kirjutanud. Autol siis vahepeal tehtud regulaarsed hooldused (õlid, filtrid jne). Nii kuu aega tagasi sai autole alla keeratud uued veljed ja rehvid. Rehvi mõõduks on 225/45/17 ja veljed siis audi A8 alt pärit 5 kodaralised. Sai ka pandud 15mm vaheflantsid, mis tõid rattad kõvasti välja poole, lausa nii palju et oleks juba suveks neid porilapatseid vaja. Kellel on pakkuda viisakaid siis äkki saaks jutule.

Sai veel auto kalla nokitsetud ja lisatud autole Navigatsioonisüsteem. Hetkel küll RNS-D aga kui kunagi rohkem raha leiab, siis ehk saab ka RNS-E pandud. Hetkel peab sellest piisama. vaja vaid asjale nüüd leida mingi dvd mängijaga tv tuner ja ehk ka cd-box. Viimase paigalduses pole nii kindel, kuid kaabli vedasin kkagi ära. Miski pärast ei saanud ma näidikublokis seda raadio kanalit näitama. Proovisin kodeeringut muuta ja sellega sain kõik kõlarid tööle aga displey jäi pimedaks (muutsin Vag-Com -iga radio alt mitte navigatsiooni alt, sealt lihtsalt ei saanud).

Lisaks sai tänu navi paigaldusele vahetatud ka kliima blokk (enne vilkus viga, nüüd enam ei ole seda, NICE :)) ja sellega sai kaasa istmesoojenduste lülitid. Mõeldud ja tehtud ning sai külastatud romulat ja toodud vajalikud otsad ning istmesoojenduste kaablid saigi veetud. Tänu sõbrale kellel oli A8 istmetel alumised kinnitused katki sain need endale ja sealt seest ka istmesoojendused. Hetkel ainult kõrvalistuja omasse paigaldatud. Miks? Sellest kohe ligemalt.

Kuna enda istmed olid elektriliselt vaid ülesse ja alla liigutatavad, siis mõtlesin, et kui juba iste nagunii lahti on miks siis mitte panna ka kohe kõik elektrilisad sinna sisse. Peast käis töö alguses ikka läbi, et kui raske see olla saab aga mida töö edenes seda selgemaks sai, et iga asi ei olegi nii lihtne kui alguses paistab. Istmel tuli A8 istmega ära vahetada seljatoe ülesse alla liigutatavad liigendid kuna käsitsi keeratavate omadel olevad seesmised nuudid ei ühti elektri mootori nuutidega (välisel vaatusel samasugused). Kuna tahtsin saada kõiki asju, siis pidin ka seljatoe raamistiku natuke lõikuma, et ära mahutada peatuge liigutatav mootor. Selle süsteemi tööle panemise juures sai mitu korda probleemiks see, et tross mis teda liigutas kippus oma pesast välja jooksma, ühesõnaga oli lühike tsipa. Mõeldud tehtud ning mõlemasse otsa väikesed lisad ja tross ei liikund oma pesast enam välja. Nüüd oleks vaja ka saada kuskilt istet ette ja taha liigutatav mehhanism kuna A8 omad erinevad A6 omadest nagu öö ja päev. Kui viitsimist on, siis ehk saab mõeldud välja kuidas panna A8 oma A6-s tööle :). Jätsin istme alla vajalikud juhtmeotsad ka alles et saaks panna ka istme esiotsa tõstmise tööle. Kuidas seda teha pole veel hetkel aimugi kuna pole kuskil lihtsalt näinud oma silmaga seda süsteemi töötamas. Isiklikult ei soovitaks seda teha kui vaja autot iga päev kasutada või puudub keevitus ning aeg, sest mul kulus selle töö tegemiseks aega 4 päeva (hommikust õhtuni). Ma pole juhiistme kallale veel saanud, kuid tuleval nädalal hakkan sellega vaikselt nokitsema. Selleks et saaks autoga normaalselt sõita, tõin endale romulast ühe tagavaraistme (lisaks et kui peaks esimene töö persse omadega minema), nii et auto liigub ja töö käib :D. Kui kellelgi vaja, siis on hetkel üle A8 istmenahad (musta värvi) ja A6 seljatoe sisu ehk seljapadi või kuidas iganes seda kutsutakse.

Vaatan, et ehk homme leiab fotoka ülesse ja seoses sellega saab ka mõned pildid ülesse laetud autost.


Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
MorpheusS
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5

postitati 19.05.10 17:30 Tsiteeri


Täna sai siis auto endale uued süüteküünlad peale. Ennem olid autol peal Boschi omad, kuid nüüd sai NGK Platinum süüteküünlad. Miski pärast oli üks neljast vanadest küünaldest ainult 2 elektroodiga, kuigi teistel 3. Miks see nii, ei oska oska isegi välja mõelda. Väike linnuke jälle auto hooldusesse kirja pandud :d


Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
MorpheusS
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5

postitati 27.10.10 19:37 Tsiteeri


No nii, sain täna siis lõpuks püsikiirushoidja tööle. Oli vaja ainult uus juhtblokk panna (selle eest suur tänu kasutajale sipu).


Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
MorpheusS
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5

postitati 03.11.10 12:50 Tsiteeri


Sai siis täna ära tellitud "Silver Epoxi" ABS juhtbloki remontimiseks. Hind asjal oli suht krõbe aga kui saan sellega asja ära parandatud, siis oli asi asja väärt. Sain küll pakkumisi remondi kohta kus kõik kes pakkusid andsid töökindlusele 50:50 võimaluse ning arve oleks läinud nagunii üle 1500 (remont + transport), siis otsustasin ise asja proovida. Nii et peale nädalavahetust näeb, kas sain asja korda või mitte :)


Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Siim89
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;

postitati 03.11.10 14:13 Tsiteeri


Tartus Dialabis tehakse 2500.- eest korda ja antakse ka garantii 1 aasta. Ise käisin seal ja enam pole ühtki piiksu sealt ABS plokist tulnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MorpheusS
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5

postitati 07.11.10 17:44 Tsiteeri


No sai siis kätte võetud ning täna ära remonditud see tülikas ABS juhtbloki jama. Kasutades seda õpetust mis ma välismaa foorumist leidsin hakkasin tööga pihta. Selle õpetuse järgi oleks ma pidanud eest juhipoolse ratta alt ära võtma, logar lahti aknapesu paak eest ära ja siis torx võtmega blokk lahti. Aga kuna oli nagunii plaanis ära ka vahetada piduriõli, siis läksin kergema vastupanu teed ning võtsin kogu ABS'i kupatuse maha. Laua peal blokk küljest ja tuppa remontima. Selle kaane kättesaamine oli ikka paras keberniitus küll. Seda tehes suutsin endal kuidagi noaga näppu lõigata aga millal, no vat ei mäleta isegi (keskendunult asja kallal :)). See geel mis seal peal oli oli suht raske kätte saada kuna komponendid mis seal olid olid lihtsalt meeletult väiksed. Natuke liiga värisev käsi ning pühid katkise koha kõrval olevad juuksekarvaga sama peenikesed traadid ära (väriseva käega inimestel ei soovitaks asja poole isegi mitte vaadata). Nagu arvata oligi, siis minugi bloki alumiinium traadid kullast ennast eraldanud. Segasin siis Silever Epoxi kokku ning hakkasin sellega seda ühendust kokku möksima. Kuna kartsin et äkki see liitekoht ei pea vastu, siis vedasin Silver Epoxiga kohe üle alumiinium traadi trükkplaadini. Neli tundi seismist ning liimisin kaane uuesti peale ning ABS juhtblokk autole tagasi külge. Siiamaani ei ole veel seda piuksu teinud, aga eks ta saab tõsisema teekatse kui homme tallinna poole teele asun. Eks siis näeb kas ta peab või mitte.


Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
MorpheusS
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5

postitati 23.01.11 16:40 Tsiteeri


No üle pika aja siia ka midagi kirjutada. Käies detsembrikuus ülevaatusel, mainiti mulle, et mu esimesed klotsid on suht piiri peal ning õigem oleks need ära vahetada. Aga kuna jõulud olid tulemas, siis ei tahtnud kohe suurt väljaminekut teha. Aega läks aga asja sai ning eile õhtul leidsid auto alla uued kettad ja klotsid. Ketasteks valisin Brembo kuna jäid mõistlikku hinnaklassi ning kiideti ka nende kvaliteeti. Klotsideks aga Delphi (need lasin mehaanikul välja valida ise, kuna klotside kohta ei oska ise midagi öelda).
Vahetusel selgus, et oli ka õige aeg klotsid ära vahetada kuna olid teised kulunud juba sinna piirini kus läheb juhe sisse nendesse, nii et lahti võttes murdus juhe juba ise küljest ära. Ühelt kettalt oli tükk küljest ära kukkunud, nii et käitus juba nagu juusturiiv :D
Kui küsida et kas läks ka paremaks see pidurdamine, siis eks ta ikka läks. Kõik hea mis auto juures uus :)


Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 80.5% - SQL: 19.5%]