Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Klapisääretihendite vahetus (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1950)
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 13.05.04 09:03 Tsiteeri
Klapisääretihendite vahetus



Ehk oskab keegi nõu anda mida peab sellise töö juures silmas pidama, kas on mingeid spets. tööriistu tarvis jne. Ladadel neid vahetatud küll, kuid audil ilmselt natuke teistmoodi need asjad. Ilmselt küll mootori remont ootamas, kuid oluliselt odavama variandina tahaks enne ka selle võimaluse järgi proovida. Mootor siis KG 134 kw.
Tänud!


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
a90q20v
huviline



Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal

Auto: zil157

postitati 13.05.04 23:02 Tsiteeri


kui oled ladal teinud siis saad vabalt hakkama, klapi reg. ainult natuke teine kui ladal. oleneb aastast kuni 86a seibidega edasi hydro. ja kui nüüd väga ei eksi siis enamustel vanematel audidel sama mõõtu tihend isegi. muidugi kui hakkad seda tegema kontrolli kindlasti klapi loksu pesas. kui loksub siis vaheta kindlasti ära ka juhtpuks muidu tühi töö. ja saad mootori tunduvalt paremini laulma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 14.05.04 07:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja a90q20v
kui oled ladal teinud siis saad vabalt hakkama, klapi reg. ainult natuke teine kui ladal. oleneb aastast kuni 86a seibidega edasi hydro. ja kui nüüd väga ei eksi siis enamustel vanematel audidel sama mõõtu tihend isegi. muidugi kui hakkad seda tegema kontrolli kindlasti klapi loksu pesas. kui loksub siis vaheta kindlasti ära ka juhtpuks muidu tühi töö. ja saad mootori tunduvalt paremini laulma.


Tänud! Sellist tööd tehtud vanasti küllaga (ladadel) ja need üldised teadmised seega olemas. Küsimus just selles, et mis eripära just audil selle töö tegemisega on. Ja millega klapivedru õnnestub kokku suruda? Vastav abinõu on muidu olemas, kuid see ladale mõeldud. Kas tolle rakisega õnnestub ka audi puhul hakkama saada?


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 14.05.04 07:36 Tsiteeri


Selle Ladadele mõeldud klapi vedru surujaga Auidl küll seda tehtud ei saa. Audil on klapi vedrud pesades mis on suht täpsed ja see vedru suruja on sellest pesast suurem, seega selle abinõuga saa suruma ei mahu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 30.06.04 16:59 Tsiteeri


No nüüd piisavalt aega töö teostamisest möödas ja võib ka tulemustest pajatada. Õli kulu kahanes märkimisväärselt, samuti ei ole pöördes mootoril enam tomu taga.
Midagi keerulist asja juures pole, kes näiteks ladal teinud saab tõesti ka audil sama töö tehtud. Väike probleem oli tõesti selle ladadele mõeldud abinõuga, kuid peale väikest sobitamist ajab ka selline rakis suurepäraselt asja ära. Samuti ei õnnestunud kuidagi tinapulka küünla august klapi alla saada. Kasutasin siis klappide üleval hoidmiseks suruõhku. Ülejäänud osa tööst nagu ikka.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.3% - SQL: 56.7%]