Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: probleem b4ga (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 1939)
cescor
huviline

Avatar


Registreerunud 05.05.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5TDI

sad.gif postitati 12.05.04 06:19 Tsiteeri
probleem b4ga



Oskab äkki keegi aidata probleemis vabanemisel. Autoks b4 66kW. Ühtlasel sõidul aegajalt jätab mootor vahele. (hakkab kakkuma) Kui gaasipedaal põhja vajutada, siis natuke kogub ja läheb jälle normaalselt edasi. (Filtrid vahetatud)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kopamees
klubiliige



Registreerunud 14.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Honda Civic Tourer

postitati 12.05.04 06:40 Tsiteeri


Millise bensiiniga sõidad? 95-ga kaua sõites käitub ka minu masin selliselt.
Sa kirjutad, et filtrid vahetatud, kas selle alla käib ka bensiinifilter?


Mereteemalised uudised: www.mereblog.com
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
cescor
huviline

Avatar


Registreerunud 05.05.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5TDI

postitati 12.05.04 10:05 Tsiteeri


praegu 95 küll. Vahepeal sõitsin 98 aga seda väga vähest aega ja see ei muutnud selle ajaga midagi. Bensiinifilter ka vahetatud!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kpp
huviline



Registreerunud 12.05.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 66KW

postitati 12.05.04 10:16 Tsiteeri


Mul oli sama probleem peaaegu.Kiirendust polnud.Vahetasin küünla juhtmed. jagakaane.Kiirendus tuli tagasi,kuid hakkas katkuma.Diagnost näitas et õlisurve oli üle normi.vahetasin pumba, õli surve sai norm. kuid katkus edasi´.hetkel lasen klapi vedrudele seibid alla panna.Väidetavalt on õli surve klapi vedrud ära väsitanud.Vaatan mis siis saab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Competition
huviline



Registreerunud 12.01.04
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6, 250KW, 2001.a.

postitati 12.05.04 10:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja cescor
Oskab äkki keegi aidata probleemis vabanemisel. Autoks b4 66kW. Ühtlasel sõidul aegajalt jätab mootor vahele. (hakkab kakkuma) Kui gaasipedaal põhja vajutada, siis natuke kogub ja läheb jälle normaalselt edasi. (Filtrid vahetatud)

Lase pena pumpa kontrollida mul oli sama teema,kontrollis selgus et pump õhtal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 12.05.04 11:47 Tsiteeri


Mul siin töökaaslasel suht sama mure (2.0 ja 66KW) kuid soojast peast on kõik korras.
Külmast peast tööle pannes ja sõitma hakates võtab hinge kinni kui gaasi annad mõtleb mõend hetked ja siis hakkab alles edasi minema ning ka kakub. Kuid kõik see kaob kui mootor soojaks läheb.
Soovitasin ka teist kütust ja teisest tanklast kuid see ei muutnud midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
serk
huviline



Registreerunud 24.04.04
Asukoht: võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi80 b4 2.3

postitati 12.05.04 16:55 Tsiteeri


enda masinal oli sama häda,küünlajuhtmete vahetusega probleem lahenes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
a90q20v
huviline



Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal

Auto: zil157

postitati 12.05.04 17:18 Tsiteeri


omal oli coupega sama jama. aga siis oli umbes üks sõel mis asetses pritse peasse tuleva toru poldi sees.
aga hetkel vahest ka 200tq täitsa külmast peast veic kokutab. aga see sellest, et pumba tootlikkus nõrk.
kui näidiku vahele panin siis oli ilusti kiirendamise hetkel surve lang näha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
brunnts
huviline

Avatar


Registreerunud 16.06.03
Asukoht: Tallinn - Kunda
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2,3

postitati 12.05.04 20:20 Tsiteeri


Kunagi sai sellest jamast lahti kui vahetasin jagaja kaane, küünlad ja küünla juhtmed.


Life is hard. It's harder if u're stupid.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Vidiit
huviline



Registreerunud 23.11.03
Asukoht: Tallinn/Cincinnati
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Coupe GT

postitati 12.05.04 20:39 Tsiteeri


mu sõbral sarnane jama hetkel just, rääkis, et pihustitega oli mingi jama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 12.05.04 20:45 Tsiteeri


kpp

postitatud 12.5.04 kell 12:16
Mul oli sama probleem peaaegu.Kiirendust polnud.Vahetasin küünla juhtmed. jagakaane.Kiirendus tuli tagasi,kuid hakkas katkuma.Diagnost näitas et õlisurve oli üle normi.vahetasin pumba, õli surve sai norm. kuid katkus edasi´.hetkel lasen klapi vedrudele seibid alla panna.Väidetavalt on õli surve klapi vedrud ära väsitanud.Vaatan mis siis saab.

Natuke OT, sorry
Mis mis, seibid alla?:o
Mis sa arvad mis siis saab kui vedru kokku läheb ja tal enam nuka eest kuhugi minna pole?


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JL
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.03
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Coupe S

postitati 12.05.04 21:04 Tsiteeri


Minul oli abiks lamda anduri vahetus....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
truumu
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 525iT 2001.a E39

postitati 13.05.04 04:40 Tsiteeri


Sorry, aga ei saa pihta, kuidas on seotud õlisurve ja mootori võimsus...
umbes nii, et õlipump võtab võimsuse maha?
surve suurem - hüdrotõukurid täituvad paremini- gaasijaotus parem- võimsus langeb:o


5012869 Toomas
Truumu Diagnostika OÜ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 57.0% - SQL: 43.0%]