Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: kas moto on läbi? (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1985)
mag
huviline



Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80(B3) 1.6

postitati 27.04.04 08:40 Tsiteeri
kas moto on läbi?



Kui kuumaks läheb siis hakkab suitsema, ehk käisin naisega platsil sõitu harjutamas ja kui mingi aeg seal tuuritatud sai, aegajalt ventikas jahutas radikat...märkasin et kahtalselt suitseb tagant. Linnapeal sõites vahest tõsisemalt kiirendades vist kah pahvatab tagant.
Kas on mingit mõtet 1,6-st motot remontima hakata, kas kolvirõngaste vahetusest üksi muutub midagi paremaks, või mida soovitate?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
A 90
huviline

Avatar


Registreerunud 20.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 Type 85 Quattro, Sinine Peugeot

postitati 27.04.04 08:46 Tsiteeri


kas ja kui palju õli võtab ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ZZZ 705
huviline

Avatar


Registreerunud 23.03.03
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI 80 1.8 S -91

postitati 27.04.04 08:49 Tsiteeri
Tre



Räägi palju õli võtab, palju võib olla läbisõit, ennem ei saa midagi öelda kui pole mootorit lahti võtnud. Remont ise ei ole eriti kallis 2000 peaks hakkama saama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
galen
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 2.6 V6, Škoda kahene aiatraktor

postitati 27.04.04 08:50 Tsiteeri


Kunagi kui vennal B3 oli, siis see hakkas ka hullult suitsema ja õli rüüpama. Silme ees jooksid ikka väga suured numbrid, et see mootor on omadega täiesti ...

Õnneks otsustasime esmajärjekorras ära vahetada klapisääretihendid, mis , nagu selgus, olid kivikõvaks muutunud.. Ja probleem lahenes .)

Üsna odavalt veel pealegi :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mag
huviline



Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80(B3) 1.6

postitati 27.04.04 09:20 Tsiteeri


kunagi kui Addinoliga sõitsin siis võttis ikka metsikult, mingi 1L/500-1000km, nüüd kasutan BP Visco 3000 poolsünti ja mingi 1-2L/10000km.
Kas mineraalõli kasutamisele võtmine vähendaks õlikulu/suitsemist?
Kas klapisääre tihendite vahetus muudaks midagi?
Läbisõitu mingi 260-tuh.km.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
A 90
huviline

Avatar


Registreerunud 20.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 Type 85 Quattro, Sinine Peugeot

postitati 27.04.04 10:08 Tsiteeri


kas klapid tiksuvad ka ? nt hommikul kui käima paned ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mag
huviline



Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80(B3) 1.6

postitati 27.04.04 10:17 Tsiteeri


esimestel pööretel klõbiseb jah veits, siis kaob ära..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
A 90
huviline

Avatar


Registreerunud 20.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 Type 85 Quattro, Sinine Peugeot

postitati 27.04.04 10:24 Tsiteeri


kõige esimesena vast mõõda surve silindrites ja tõenäoliselt tahavad hüdrotõukurid ka vahetust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mag
huviline



Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80(B3) 1.6

postitati 30.04.04 12:03 Tsiteeri


natuke inffi juurde:
sai hiljuti vahetatud termostaat ja tundub et mootori temp. on liiga kõrge - näidiku järgi(üle 90-e) - tõuseb kuni järgmise kriipsuni sealt, kuni alles ventika tööle paneb. kohapeal töötades pikalt hakkab suitsema - läheb keema vms.

EDIT: Käisin täna õli vahetamas ja lasin mootori sisepesu teha. 10min. selle pesuõliga ja tossas tagant juba päris korralikult. Kutt kes õli vahetas ütles, et keeb. Pakkus võimalikud variandid: kolvirõngad või kui jahutusvedelikku kaob, siis plokikaane tihend vms. Jahutusvedeliku kadu ei ole täheldanud.

Mida see silindrisurvete mõõtmise tulemus muidu annab/ütleb?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 51.0% - SQL: 49.0%]