Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Probleem käsipiduriga (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1577)
jyrgen61
huviline



Registreerunud 19.04.04
Asukoht: Tartumaa, Nõo vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.6

postitati 27.04.04 05:56 Tsiteeri
Probleem käsipiduriga



Käsipidur ei võta. Milles võib probleem olla? Ära vahetati trumlid, käsipiduri tross, kiilud. Klotsid olid peaaegu nagu uued (1-2 mm kulunud). Käimamaa sai ka nüüd nagu pikemaks pandud. Milles võib asi olla? Kas kuidagi on võimalik, et süüdi on see, kui pidurid on õhutamatta ja neil õhk vahel?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mag
huviline



Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80(B3) 1.6

postitati 27.04.04 09:30 Tsiteeri


käsipidurit pidurite õhutatus ei mõjuta - see täiesti mehhaaniline.
Endal samuti enne igaaastast ülevaatust piduritega jama olnud, tavaliselt poolte võrdsusetusest tingitud probleemid, Samas ka iga aastal olen erinevaid meetodeid tarvitanud. Viimane kord vahetasin vedrude komplektid välja ja muidugi korralik puhastus. Võibolla see vedru mis kiilu tõmbama peaks pole enam oma parimas nooruses.
Käsipiduri käik on minu omal päris lühike - mingi 2-3 astet.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jyrgen61
huviline



Registreerunud 19.04.04
Asukoht: Tartumaa, Nõo vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.6

postitati 29.04.04 11:07 Tsiteeri


Kui kaugele peab liikuma tagaumise piduriklotsi küljes olev hoob kuhu kinnitub käsipiduri tross. Mul ta natuke liigub, kuid siis jääb mingi krd´i polt ette. Äkki asi selles? Lasin ka käimamaad suuremaks, kuid ka see ei aidanud. Kässarit peale tõõmates natuke ta peab, aga üldiselt hakkab auto ikka liikuma. Äkki oskaks keegi veel nõu anda?!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 29.04.04 14:07 Tsiteeri


nu varjant on ju veel et see käbi mis klotse surub ei ole päris õieti
ja see jutt minumeelest päris vett ei pea et õhutuse viga ei saa olla, kuna endal oli ka õhk sees ja ka käsipidur ei võtnud sai õhk välja ja siis peale seda toimisid kõik asjad:)

sest kui õhk sees siis üldjuhul ei suru ta klotsi vastu ketast/trummlit ka nii nagu ta olema peab ja siis hakkab käsipidur ka neid klotse sealt kuskilt kaugelt suruma ja kuna klotsid kettast/trummlist eemal siis jääb käsipiduri käik lühikeseks ja tänu sellele ei jõuagi klotsid vastu ketast/trummlit

vähemalt minu arusaam asjast on selline:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 29.04.04 18:55 Tsiteeri


Õhk sega käsipiduri tööd kohe väga palju,samuti segab see kui ei toimi piduriregulaator,kui see autol olemas on.Nimelt on audi piduriregulaatoritel loll omadus kinni jääda ja sel juhul ei pääse lihtsalt piisavalt õli silindritesse mille tulemusena ei toimu ka trumlites mingit aktiivset klotside liigutamist.
Teine versioon,kas need kiilud said ikka õigetpidi sisse,nendel on ühel küljel minuarust mingi tihvt.Kui kiilu 180* valesti paned siis ta ei langegi niipalju alla et klotsid trumlite ligi jõuaksid.
Ja nende käsipiduri hoobede liikumismaa peaks olema kuskil 4 cm vist maksimaalselt,mõõdetuna siis trossikinnituse juurest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
mag
huviline



Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80(B3) 1.6

postitati 30.04.04 07:29 Tsiteeri


Mis vahet seal on kas õhk süsteemis sees või mitte, pidurisilinder annab ikka järgi olenemata sellest. Muu jama toimub seal ju mehhaaniliselt. Klotside vahe ühelt poolt on fikseeritud silindriga ja teiselt poolt lükatakse laiali, kui kässarit sikutad. Kiil peaks kompenseerima klotside, trumli kulumise.
Muidugi võin valesti kah panna.
Oma masinal kui silinder oli peetis siis kässar pidas ikka.... ülevaatusel oli tõsine erinevus ainult sõidupiduril, kässar oli balansis.

Muidugi et kindel olla - õhuta ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 50.9% - SQL: 49.1%]