Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Klapisääretihendite vahetus (Vastuseid: 1 | Vaatamisi: 1723)
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 22.04.04 18:21 Tsiteeri
Klapisääretihendite vahetus



Probleem selles, et mootor tarbib ebaloomulikus koguses õli. Ja seda just eriti siis kui energilisemalt sõita. Juttu on olnud, et tänu turbole see õli võib kaduda, kuid lihtsama ja odavama vahendina oleks võibolla mõttekas enne klapisäärekate vahetusega katsetada? Mismoodi see töö käib ja mida peaks eriti silmas pidama? Või kas on üldse mõtet sellega tegelema hakata? Muidu mootor ei suitse aga kui pikalt kiirendada siis viskab küll tomu taha.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 23.04.04 01:00 Tsiteeri


Kui pikal kiirendamisel sinist viskama hakkab, siis ma ei usu, et asi klapisäärtes, klapisääred annavad märku endast üldiselt peale seimist, kui käivitad, siis pahvaka sinist viskab, või kui pikemalt tühikäigul töödanud motole koormust järsku anda, siis ka algul pahvaka paneb. Kui kiirendamisel tomu taga, siis pakun rõngaid, turbot, või siis üldist kulumist motos.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.2% - SQL: 59.8%]