Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: [Tühikäigu pöörded.] Korras, kõigile aitähh!!! (Vastuseid: 24 | Vaatamisi: 3308)
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 10.04.04 18:56
[Tühikäigu pöörded.] Korras, kõigile aitähh!!!



Täheldasin järgmist, et viimasel ajal mootor kuidagi rahutu tühikäigul, külmkäivituselt üle minnes on pöörded norm, aga kui mootor töötemperatuuril, siis pöörded mingi 1200p/min, sisselaske kollektori küljes olev õhukruvi täitsa kinni ja tühikäigu regumise kruvi samuti maas, lõdvikud tundusid ka terved ei oska nagu enam midagi vaadata, ennem polnud probleemi.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 11.04.04 09:43


Suure tõenäosusega tühikäigu pöörete regulaator peetis või must seest. Saad jubinat nii veel päästa, et pesed ta korralikult puhtaks, võimalik, et on ka relee peetis, kuid vähe kahtlen.
Suvel võid üldse pistiku lahti vätta ja soojal mootoril tühikäigu ära regullida. Talvel ainult tekib külma mootorit soojendades probleem, et ei taha külmast peast töötada.
Enda autol oli ära väsinud tühikägu pöörete regulaator, uus peale, kuna vana oli täiesti väsinud ja asi timm.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 11.04.04 17:10


Tegelikult pesin ta korralikult juba ja algul toimis ilusti. Kui regulaator kutu, siis ei tõsta ju külmkäivituse ajal ka pööret, mul aga kõik muu toimib ainult sooja mootoriga muutub rahutuks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 12.04.04 17:10


Töötaval mootoril katsu käega, kas asi suriseb või mitte, seda siis nii soojal mootoril kui ka külmal mootoril.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 13.04.04 07:27


See regulaator töötab ilusti, ning suriseb ka nagu peab.
Krt, ise nagu ei suuda küll välja mõelda, mis seda jama tekitab, natu jama ka, kui tühikaik mingi 1200p/min peal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lendorav
huviline



Registreerunud 15.07.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant

postitati 13.04.04 08:13


gaasiklapi juures 2 väikest lülitit. üks täiskoormuse ja teine tühikäigu oma. vaata see tühikäigu lüliti üle. räägitakse, et just too lüliti pidavat olema selline nõrk koht... ehk on abi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
audiracer
huviline



Registreerunud 07.08.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: vaz 2106 :D

postitati 13.04.04 12:32


Võibolla oskab mõni töökoda head (ja tasuta) nõu anda:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
truumu
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 525iT 2001.a E39

postitati 16.04.04 23:15


võta akuklemm 15minutiks maha, vaata mis siis teeb


5012869 Toomas
Truumu Diagnostika OÜ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 18.04.04 18:26


Ikka asi jama, kuidas kunagi vahepeal on pöörded ok ja vahepeal ei lange alla 1200p/min.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
truumu
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 525iT 2001.a E39

postitati 18.04.04 19:40


üks variant veel-puhasta ära gaasiklapi korpus, tihtipeale ei sulgu siibrid korralikult ja tühikäigu klapp ei suuda enam pööret hoida, eriti, kui tegu kahe klapiga
teise lõõri siiber jääb "poolde vinna"ca.1-2mm lahti
kas Sa regulaatori peale puhastamist ka ära õlitasid?
ma kasutan tavaliselt sellist skeemi:
tühikäigu mootor maha, carburettor Cleaneriga tugevalt läbi uhuda, suruõhuga kuivaks ja paar vussu WD40-t või mingit teflonmääret(PWD,grafiit vms.) mõlemast august sisse, siis kestab nats kauem
muidugi võivad pöörded ujuda ka mõne anduri vea pärast-lambda. tembikas vms.


5012869 Toomas
Truumu Diagnostika OÜ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 18.04.04 19:52


Ei õli ei pannud, aga parandan vea.
Eks ma pea lähimal ajal need siibrid ka üle vaatama ja siis annan jälle teada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 18.04.04 19:58


Ma selle junni omal minema viskasin, asi peetis oli. Nüüd külma ilmaga jah tahab nati madalalt käia, aga see pole probleem, vähemalt minujaoks. Soojalt käib nagu kell. Enne oli korra tühikäik normis samas 2000.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ringo1
huviline



Registreerunud 08.04.03
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: 9JJ 850 S4

postitati 18.04.04 21:53


mul oli viga selles et lõdviku (mis radikast mootorisse tuleb) all on yx andur, mis tegeleb tyhikäigu pööretega, oli surnud

andur maksis forsis 45kr


JõuJaam - Autohooldus ja Performance lahendused
info@joujaam.ee
58 55 88 70 / Kadaka tee 185, Tallinn
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 19.04.04 09:03


Tsitaat:
Esialgne postitaja aR
mul oli viga selles et lõdviku (mis radikast mootorisse tuleb) all on yx andur, mis tegeleb tyhikäigu pööretega, oli surnud

andur maksis forsis 45kr

Räägi täpsemalt. Milline see andur täpselt on? (seal neid vist miskit 3või4tk) Ja millega see andur täpselt tegeleb? Mul ka selline jama juba pikemat aega olnud, et see "tühikäigumootori" juhtimine ei toimi. Seega külmalt pöördeid ei tõsta.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
creece
huviline



Registreerunud 16.01.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 24.04.04 16:04


Omal oli umbes sama jama, et sooja mootoriga pöörded 1500 ja kõikusid väheke. Nüüd asi joones ja viga oli selles, et lamda juhe oli kahest kohast täitsa puru. Autoks siis A80 89 aasta 1,8 mono. Loodan, et oli abi!?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 25.04.04 07:59


Kahjuks pole abi, kuna mul enda autol lamdat pole. Hakkab krt veidi ära tüütama juba.:mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
yokker
huviline

Avatar


Registreerunud 12.04.04
Asukoht: teisel pool merd
Kasutaja on eemal

Auto: 2x1.9tdi 66&96kw+suzuki sv1000s

postitati 25.04.04 08:22


Kas voolikuid oled vaadanud? (peenikesed vaakumvoolikud) Äkki saab kusagilt lisaõhku!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 25.04.04 13:09


Sai ka need läbi katsutud, kasu midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
yokker
huviline

Avatar


Registreerunud 12.04.04
Asukoht: teisel pool merd
Kasutaja on eemal

Auto: 2x1.9tdi 66&96kw+suzuki sv1000s

postitati 25.04.04 13:43


Kunagi aastaid tagasi ostsin a90 2.2i . Ostsin siis lähimast tanklast bensiini sisse ja kodu poole sõit siis. (ostsin 95 kuna 98 ei olnud) Sõidu ajal oli kõik ok ei mingit jamaja kui koju jõudsin jätsin auto tühikäigul tööle ja mootori pöörded hakkasid kõikuma 1000-1500 vahel (1 sekundilise intervalliga) Käisin siis spetsialiste juures ja ei midagi. Autol hakkas bensiin otsa saama ja läksin siis tankima (tankisin 98) ja peale selle hakkas mootor normaalselt tööle. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 25.04.04 16:58


Bensiiniga pole muret olnud varem eriti, kui ainult see, et mõnest kohast tankides hakkab auto kakkuma, aga tühikäiku pole siiani väga mõjutanud.
Imelik on see, et vahepeal on pöörded ok ja siis jäävad jälle kusagile kõrgemale rippu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
a90q20v
huviline



Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal

Auto: zil157

postitati 25.04.04 18:00


omal analoogne asi coupe`l oli aga siis oli eeter abiks (start gaas). kogu sisselaske susistasin jupphaaval üle ja leidsin lisaõhu koha üles.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 25.04.04 18:42


Tsitaat:
Esialgne postitaja a90q20v
omal analoogne asi coupe`l oli aga siis oli eeter abiks (start gaas). kogu sisselaske susistasin jupphaaval üle ja leidsin lisaõhu koha üles.

Mismoodi sees nüüd käibgi, räägi palun lähemalt, kuidas asi toimib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
a90q20v
huviline



Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal

Auto: zil157

postitati 25.04.04 19:30


kui pihustad kohta kus masin imeb lisaõhku siis eetri segu jõuab mootorisse ja tühikäik hetkeks muutub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 27.04.04 10:33


Tänan selgitamast, läheb katsetuseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 04.05.04 18:58


Vahetasin ära pihusti tihendid ja surveregulaatori ning asi hakkas toimima, tänud kõigile kes nõu andsid , ma natuke targem jälle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 60.1% - SQL: 39.9%]