Yhelt poolt soovitaks teha, sest sel viisil minimeerid enda riske. Ning kulumise hindamisest (nii yla- kui alakorruse kompressiooni möötmine) peaks
piisama, sest köik muu on juba suht lihtsalt remonditav. Teiselt poolt on tänapäevaste odavate ölilisanditega (rääkimata kallistest nagu MotorUp jm)
vöimalik saada ka kapremonti vajava mootori kompressioon lyhiajaliselt normi, hääl ilusaks, lekked peatatuks, olematu ölisurve piisavaks jne. St need
testid rohkem enda rahustamiseks, kuid pettasaamisest see päästa ei pruugi. Arvestades seda, kui vähe maksavad need Audi mootorid (eeldusel et R4/R5),
tasuks ehk mootori asemel pöörata rohkem tähelepanu kere seisukorrale (avariid, keevitamised, kerevenituspingi jäljed), veermikule ning yldisele
kulumisele, mis pikapeale häirima hakkaks
|