Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Kui kat läbi laseb, mis siis juhtub? (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 1855)
Traks
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.03
Asukoht: Saue-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4, ABT

postitati 06.04.04 19:45 Tsiteeri
Kui kat läbi laseb, mis siis juhtub?



Autoks 80 b4 2,0L 66kW (monopritse). Mis juhtub kui kat läbi laseb. Eelkõige huvitab küttekulu.

PS. Lambda saab oma infi kätte enne katti.

Tänu!


Nii kuidas sina autole nii ka auto sulle
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
A 90
huviline

Avatar


Registreerunud 20.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 Type 85 Quattro, Sinine Peugeot

postitati 07.04.04 06:47 Tsiteeri


kahjuks vastata ei oska, aga endalgi kati kohta küsimus, kuidas auto käitub kui kat. umbes on ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Krahv
huviline



Registreerunud 11.07.03
Kasutaja on eemal

Auto: Maserati 4200GT

postitati 07.04.04 07:02 Tsiteeri


See on jah huvitav teema mõnevõrra...mul hakkavad kah vist katid umbe jooksma, ei astu enam edasi ja sumpa on täristama hakanud. Võtsin kupatuse maha esialgses ootuses leida auk,aga ei kus sa sellega, toobrid ise ülimalt korralikud. Aga ju tekib miski ülerõhk mis tekitab resonantsi ja see kostub väljagi ebameeldivalt. Et küsimus oleks pigemini kah, mis teeb lambdaandur kui kat vahelt välja lüüa? Selge, et ülevaatuses jookseb lambda puu otsa...aga just mootori töö seisukohalt. Kolisema muidugi jäävad nad siis kah niikuinii...samas lahti korralikku pütti kah lõigata ei taha (muidu üks alternatiiv oleks võtta pütist välja ainult esimene osa, mis ilmselt on rohkem umbes, tagantpoolt vaadates nagu ei olnud kuigi tahmased..võta nüüd kinni). Kindlasti on kellegil kokkupuuteid...??:(

br,
Krahv


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Dantee
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 320

postitati 07.04.04 08:24 Tsiteeri


Põhimõtteliselt on kogemus ebatiheda sumpaga ja tulemuseks on see, et bensiini kulu suureneb, mida rohkem läbi laseb, seda suurem kulu on! Samuti ebaühtlustub mootori käik (paukumised mootoriga aeglustusel jms.). Kati kinni jäämise puhul jääb aga auto lõpuks seisma (kogemus Opel Astra 1,4l 98.a, usun et käitub kõigil üheselt). Olen kuulnud kati asenduseks mõeldud resonaatorist, kuid kuidas sellega käitub lamta, ei oska öelda, arvan et probleem võib tekkida tehnoülevaatusel 1992 aastast ülespoole autodega, sest neil on kati kohta reg.tunnistuses märge ja see tõttu CO sisalduse nõuded rangemad! :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 07.04.04 10:17 Tsiteeri


Ülevaatusel ei koti kedagi, on sul seal KAT või ei, lihtsalt heitgaasi normi sa ilma KATita kätte ei saa:cool:. Ja lambda anduril on kah täitsa suva, kes-mis peale teda on:)


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Traks
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.03
Asukoht: Saue-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4, ABT

postitati 07.04.04 10:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja mulk
Ülevaatusel ei koti kedagi, on sul seal KAT või ei, lihtsalt heitgaasi normi sa ilma KATita kätte ei saa:cool:. Ja lambda anduril on kah täitsa suva, kes-mis peale teda on:)


Aga räägi mis siis juhtub kui kat resoga asendada?


Nii kuidas sina autole nii ka auto sulle
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ACE16V
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900

postitati 07.04.04 12:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Aga räägi mis siis juhtub kui kat resoga asendada?


mootori pöörete kõrgemas otsas tuleb mõni gramm jõudu juurde ja madalamas kaob mõni gramm pöördemomenti...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A 90
huviline

Avatar


Registreerunud 20.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 Type 85 Quattro, Sinine Peugeot

postitati 07.04.04 12:18 Tsiteeri


Kas kuidagi koduste vahenditega annab seda kati uurida ka, just et kas on umbes või mitte.
kas annab seda kuidagi lahti kruvida ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 07.04.04 12:23 Tsiteeri


Katalüsaatori otstarvet resanaator ei asenda, seega on heitgaasi probleem endine.
Kas sa sellest resonaatorist ka mingit kasu saad on juba teema omaette.
Kui siiski on kange tahtmine kat. eemaldada, siis kõige mõistlikum oleks katalüsaataori kopsik vahelt ära lõigata ja sobivas mõõdus toruga asendada, ei teki ebameeldivaid helisid jne.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 07.04.04 14:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja mulk
Katalüsaatori otstarvet resanaator ei asenda, seega on heitgaasi probleem endine.
Kas sa sellest resonaatorist ka mingit kasu saad on juba teema omaette.
Kui siiski on kange tahtmine kat. eemaldada, siis kõige mõistlikum oleks katalüsaataori kopsik vahelt ära lõigata ja sobivas mõõdus toruga asendada, ei teki ebameeldivaid helisid jne.


V6 mootoritega tekivad 3000 p/min juures ebameeldivad helid kui kat toruga asendada(omal nahal kogetud).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
m7000
huviline

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 228KW Q

postitati 07.04.04 22:57 Tsiteeri
kui tahad müün uue kati...



1500 eeki ja saad uue...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 08.04.04 07:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja mulk
Ülevaatusel ei koti kedagi, on sul seal KAT või ei, lihtsalt heitgaasi normi sa ilma KATita kätte ei saa:cool:. Ja lambda anduril on kah täitsa suva, kes-mis peale teda on:)

Kusjuures kui moto on muus osas suht korralik on võimalik ka ilma katita ülevaatuselt läbi saaada :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Krahv
huviline



Registreerunud 11.07.03
Kasutaja on eemal

Auto: Maserati 4200GT

postitati 08.04.04 12:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja mulk
Ülevaatusel ei koti kedagi, on sul seal KAT või ei, lihtsalt heitgaasi normi sa ilma KATita kätte ei saa:cool:. Ja lambda anduril on kah täitsa suva, kes-mis peale teda on:)


Ülevaatusel kotib täpselt niipalju, et co peab normis olema nõnda ehk naa, aga kui on tehnopassis märge mootritüübile kat. siis mõõdetakse ka lambdat ja kui kat jee lüüa vahelt siis lambda näitaja läheb suureks. Saab maha kui tõmmata mootoril pöörded ülesse, aga seda tehakse juba "lisaraha" eest.

Olen ka nõnda aru saanud, et toru kukub pläristama, miski resokas vahele oleks siis variant. Ega seda kati seest muidu suurt uuri, kui kopsik lahti lõigata, eks siis paistab, mis seal sees on. Oleneb muidugi mismoodi torud pütti lähevad, vbl on osadel ka otsast näha, minu omal vaid tagant poolt oli ühte näha, see oli küll timm,,,aga noh, tagant ehk ongi...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 08.04.04 13:56 Tsiteeri


Mina enda omast nägin ilusti läbi, et poorid olid kõik lahti ja ummistust ei olnud.
Omal siis lihtsalt selle ülevaatuse pärast tegin otsetoru täpselt sellise nagu kati enda tükkigi on, et otsad oleksid samad, ülevaatuse jaoks siis keeran toru maha ja panen kati tagasi :P
Ja toru ei kuku läristama, selline kumin tekib siis kui kat seest tühjaks lüüa, või siis lärin tekib sellest et tagumised pütad on omadega otsakorral, minul nt just need on tiba kustund omadega ja kumisevad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 09.04.04 11:20 Tsiteeri


Kui ma omale auto ostsin ja esimest korda ülevaatusele läksin 28.06.2003 puudus minu autol üks katalüsaator, kuid hoolimata sellest läbisin ülevaatuse edukalt.
Alates 01.08.2003 aga on ülevaatusel ka HC tase normeeritud ja seda katalüsaatori puududes juba ausal teel kätte ei saa. Kuna olin kohustatud ka novembris ülevaatusele minema, siis seekord olid asjad kurvemad, CO% ja lambda väärtus olid korras, kuid HC jäi liiga suureks:(


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 61.7% - SQL: 38.3%]