Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Küsimus turbo kohta (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1694)
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 06.04.04 18:46 Tsiteeri


sealt võta see 1 kohe eest ära.St et see 1,4 ülerõhku on tgtl ainult 0,4 bari üle.Pane omale õige kell parem peale ja saad asjast konkreetse ülevaate.Mul omal on pandud ja max mis ma olen sealt kätte saanud stock ajuga on kuskil 0,75-0,8.bari.Oleneb siis sellest palju olen pritset torkinud jne.Aju hakkab siis lihtsalt vastu.Enne wastegate kruvimist ei tulnud üldse üle 0,5 bari.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
A 90
huviline

Avatar


Registreerunud 20.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 Type 85 Quattro, Sinine Peugeot

postitati 06.04.04 19:34 Tsiteeri


selline loll küsimus, et miks need originaal näidikud alati 1 ühiku rohkem näitavad ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 06.04.04 20:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja A 90
selline loll küsimus, et miks need originaal näidikud alati 1 ühiku rohkem näitavad ?


Asi selles, et mootor ju tegelikult pump, mis õhku pumpab... Normaalselt tekib sisselaskes hoopis vaakum, mida näitab siis see nr 1-ni. Kui näit 1, siis sisselaske rõhk võrdne atmosfääri rõhuga. Kõik, mis üle 1, on ülerõhk.

OT: Kust saaks normaalse hinnaga boosti näidikut (mehhaanilist)?


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 06.04.04 20:45 Tsiteeri


üle 0,8 sa ilmselt originaal wastegate vedruga ei saagi.Ja mingist hetkest hakkab ikkagi aju sulle ette kirjutama mida sa teha tohid ja mida mitte.Kui suuremat rõhku taga ajad siis tuleb aju chippida ja ka parem map leida kuskilt.Räägi tartsiga sellel teemal,tema vana 200 andis lõpus juba päris head pauku välja.Ja chipi sai ka tema käest mac 10 ajule vist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 07.04.04 17:43 Tsiteeri


OK, ülerõhu asi selge, chip selge, westgate selge. Kuid mind hetkel ei huvita mootori tuuning vaid tahan lihtsalt teada, et kas mul turbo on ok või mitte? Kuna kompuuter näitab 1.4 bar-i ära (ehk siis max stock auto puhul), siis kas see näit on usaldusväärne või mitte? Kas see näit tähendab, et vajalik ülerõhk ka reaalselt tekib ja ka reaalselt õigesse kohta jõuab või on see lihtsalt mingi suvalise anduri "arvamus". Näit. mootori pöörete järgi. Andur lihtsalt arvutab mootori pöörded ümber barideks ning kuvab komp. displeile - mida kõrgemad pöörded seda rohkem bar-e?


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 07.04.04 17:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Kaits
OK, ülerõhu asi selge, chip selge, westgate selge. Kuid mind hetkel ei huvita mootori tuuning vaid tahan lihtsalt teada, et kas mul turbo on ok või mitte? Kuna kompuuter näitab 1.4 bar-i ära (ehk siis max stock auto puhul), siis kas see näit on usaldusväärne või mitte? Kas see näit tähendab, et vajalik ülerõhk ka reaalselt tekib ja ka reaalselt õigesse kohta jõuab või on see lihtsalt mingi suvalise anduri "arvamus". Näit. mootori pöörete järgi. Andur lihtsalt arvutab mootori pöörded ümber barideks ning kuvab komp. displeile - mida kõrgemad pöörded seda rohkem bar-e?



Selle rõhu võtab aju sisselaske kollektorist vooliku vahendusel. Voolik läheb MAP sensorisse, kus see el. signaaliks muundatakse. Sealt omakorda saadetakse siis pinge kompusse. Digi displei täpsus ja reageerimine jääb mehhaanilisele kindlalt alla, aga seda max rõhku võid minu arvates uskuda küll.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 59.5% - SQL: 40.5%]