Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: MC2 det. andur (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1525)
marc
klubiliige



Registreerunud 12.06.03
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Mõnda aega audita

postitati 05.04.04 13:06 Tsiteeri
MC2 det. andur



Nimelt viskab ka veateadet, et 1 det. andur on vigane. Proovisin ka, et kas lahti või pistikud korrast ära aga kõik tundus ok olevat. Tegin reseti aga pärast pikemat sõitu näitas sama veakoodi. Küsimused sellised, et kuidas kontrollida det. anduri korrasolekut ( mõõta takistust jne. ) ning millise jõuga ta blokki kinni keerata ( kas ka 12 Nm )?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 05.04.04 15:07 Tsiteeri


Mingi info saad siit kätte:
http://www.sjmautotechnik.com/TROUBLE_SHOOTING/10vknock.html

Ja vist oli 20Nm, mitte 12. Korrasoleku diagnoosimist olla ääretult raske teha isegi tasemel diagnostika aparatuuriga. Tuleks pöörduda spetsialisti poole. Äkki oskab Aava aidata?


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
doktorms
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1.8 (1987 a.)

postitati 05.04.04 17:08 Tsiteeri


Det. anduri tööd on hea jälgida ostsilloskoobiga. Mootori normaaltööl peab signaal olema siinuse taoline (kõrgema sagedsega, mootori pööretest sõltuv, iga töötakt tekitab ühe võnke), detonatsiooni korral hakkab aga signaali sisse tulema piike.


Jõud köidab alati madalate moraalsete omadustega inimesi. (A. Einstein)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
marc
klubiliige



Registreerunud 12.06.03
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Mõnda aega audita

postitati 06.04.04 07:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Kaits
Mingi info saad siit kätte:
http://www.sjmautotechnik.com/TROUBLE_SHOOTING/10vknock.html

Ja vist oli 20Nm, mitte 12. Korrasoleku diagnoosimist olla ääretult raske teha isegi tasemel diagnostika aparatuuriga. Tuleks pöörduda spetsialisti poole. Äkki oskab Aava aidata?


Tänud, seda linki vaatasin isegi kõige pealt, kuid mingit lihtsat testi võimalust sealt ei leidnud. Proovisin ka nii, et ühendasin anduri pistikud lahti ja sõitsin mõnda aega nii, mingit vahet küll ei märganud mootori töös.
Eks esiti proovin ta lihtsalt ära puhastada ja uuesti tagasi keerata, ju siis paistab, kas muutus midagi või ei.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sileem11
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal

Auto: G30LCI, B6,C3

postitati 06.04.04 07:06 Tsiteeri


Seal oli ju öeldud, et kaitsmeplokis miskit lühistada (täpselt ei mäleta) ja siis kimad salongi blinke lugema ja saadki veakoodi kätte. Ja põhjused on ka lihsad, kas andur ise või kabla katki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marc
klubiliige



Registreerunud 12.06.03
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Mõnda aega audita

postitati 06.04.04 07:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja sileem11
Seal oli ju öeldud, et kaitsmeplokis miskit lühistada (täpselt ei mäleta) ja siis kimad salongi blinke lugema ja saadki veakoodi kätte. Ja põhjused on ka lihsad, kas andur ise või kabla katki.


See kõik juba tehtud. Lihtsalt viga võib olla ka peale det.anduri pistikust ECU-sse
mineval juhtmel või ECU-blokis eneses.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 45.4% - SQL: 54.6%]