Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A6 95 (sedaan) tagasild (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 2010)
tamps
huviline

Avatar


Registreerunud 30.09.03
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2,5 TDi 1995

postitati 18.03.04 08:44 Tsiteeri
Audi A6 95 (sedaan) tagasild



Tere,

Talvel miinus kraadide juures kui august läbi sõidan käib taga mõlema ratta juures päris kõva kolks. Nüüd kui väljas pluss kraadid on kolksumie kohe kõvasti vaiksemaks jäänud. Milles võib olla probleem?Mingid puksid? Amordid?

Tänan


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raivu
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 1,8T 110 kW

postitati 18.03.04 13:29 Tsiteeri


Mul oli sama lugu, nüüdseks sai ära vahetatud tagasillas õõtsa/kiige puksid ja nüüd on vaikus majas. See pidi nendel ainuke ja põhiline viga olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
andres
huviline



Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw

postitati 21.03.04 13:42 Tsiteeri


Kas siin ei ole pigem tegu õli amortidega? Kus talvel õli hangub?
Omal ka samad sümptomid, aga enne ei hakka rabelema, kui hooldesse minek (4 k veel).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raivu
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 1,8T 110 kW

postitati 21.03.04 21:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja andres
Kas siin ei ole pigem tegu õli amortidega? Kus talvel õli hangub?


Jah ka see on täitsa reaalne, kuid see tähendab seda, et need sul siis omadega läbi ja sa saad ju seda kontrollida kui auto seisab mõnda aega ja siis kiigutad seda tagaotsa, ning siis on ju näha kas jääb edasi kõikkuma või mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 22.03.04 08:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja andres
Kas siin ei ole pigem tegu õli amortidega? Kus talvel õli hangub?


Väga huvitav lähenemine. Mis seal amordis siis olema peab, kui mitte õli. Kui oleks sinna sattunud vesi, siis sellest ma saaks aru.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andres
huviline



Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw

postitati 22.03.04 12:21 Tsiteeri


Tule taevas appi.
Pea iga vedelik hangub miinus temperatuuril, samuti õli.
KUI välja on MIINUS ning ÕLI on HANGUNUD olekus ja AMORT korralikku TÖÖD ei tee, kas sellest ei või tulla sellist paukuvat heli?
Sõites loomulikult hõõrde tulemusel erituv soojus soojenab õli ning töö taastub paremini.
Ja väga loll küsimus
Mis seal amordis siis olema peab, kui mitte õli
- kas gaasiamordis on ÕLI?:o
Harige palun.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 22.03.04 13:02 Tsiteeri


amortisaatoriõli hangumistemp on nii madal, et meie kliimas seda küll ei õnnestu saavutada. Teine teema on see, kui tihend on hävinud ja vesi amordis ning jäässe läinud. "Gaasamordid" töötavad samuti õliga, selle vahega, et nendel surve sisse lastud. Päris amortidel (reiger, öhlings, bilstein jne) on õli ja gaas eraldatud, et nad ei seguneks ja ei pärsiks tööd. Panen ühe lingi http://www.bilstein.com.au/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andres
huviline



Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw

postitati 22.03.04 15:50 Tsiteeri


Ei oska vaielda, kuna teadmised puuduvad :-)
Lihtsalt omale on jäänud mulje, et korraliku miinusega sõitma hakates on auto jäigem, kui peale 50 km läbimist.
Jäätumist olen esimesel jaapanlasel kogenud, tean seda puuvankri tunnet:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 22.03.04 16:16 Tsiteeri


külmaga on loomulikult jäigem aga ega sellepärast amort pees ei ole. Õli on lihtsalt vähe paksem - hangumine tähendab aga et õli enam ei voola.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
m7000
huviline

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A8 228KW Q

postitati 13.04.04 08:11 Tsiteeri
teema läheb juba imelikuks...



esmalt vaadake ikka puksid järele, kui ise ei oska siis...

www.autopartner.ee


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 51.6% - SQL: 48.4%]