Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Salong vaiksemaks!? (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 2960)
JL
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.03
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Coupe S

postitati 16.03.04 13:39 Tsiteeri
Salong vaiksemaks!?



Tegemist B4ga. Mootori hääled on minu arust liiga tugevad. Tulemüüris nagu polekski müraisolatsiooni. Ja rehvimüra kostub ka eest liiga palju. Samas on Avandi tagumine ots ikka väga hästi isoleeritud. Mis aitab? Põrandapolster üles ja nii kõrgele kui ulatub pigimatid ja vilt? Kas kapotialune polster oleks ka abiks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 16.03.04 14:45 Tsiteeri


audiga on jah see häda, et mida väiksem mootor, seda rohkem müra salongis. Ma oma esimese Audi ostsin ka väikese mootoriga aga järgmised kolm juba suured 5 ja 6 silindrilised need on vaiksed. Nii, et üks variant on selline.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
JL
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.03
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Coupe S

postitati 16.03.04 14:54 Tsiteeri


hea variant aga esialgu teostamatu...

sel juhul ka juba suurem Audi....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 16.03.04 15:17 Tsiteeri


B4 tulemüüri isoleerimine erilisi tulemusi ei anna. Sai tehtud ka rattakoopad jne, terve auto pmst aga mootorimüra see küll ei vähendanud.


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
siiim
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: TT

postitati 19.09.04 18:40 Tsiteeri


Äratan vana teema üles

Hetkel siis salong laiali ja just õige aeg tegeleda heliisolatsiooniga. Probleemi valmistab liigasuur teemüra. Kas keegi oskab öelda, mis piirkonda peaks isoleerima, et sellist tüüpi mürast vabaneda?


24 tundi päevas ... 24 õllepurki kastis ... Kokkusattumus ???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
T.P.
huviline



Registreerunud 19.03.04
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal

Auto: puudub

postitati 20.09.04 07:06 Tsiteeri


rattakoopad esmalt....põhimõtteliselt muidugi võiks kogu masina pigimattide jms viltidega üle lasta. Novembri algul endal sama teema seoses uue heliga (ok ok esikõlarid ainult vahetan :D )


jalgratturid jalgrattateele
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
nokkar
huviline



Registreerunud 19.08.04
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0TDI 2007

cool.gif postitati 20.09.04 07:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja T.P.
rattakoopad esmalt....põhimõtteliselt muidugi võiks kogu masina pigimattide jms viltidega üle lasta. Novembri algul endal sama teema seoses uue heliga (ok ok esikõlarid ainult vahetan :D )


Aa seda kõike ikka tehakse seestpoolt?:o
Ma mõtlen rattakoopaid...


TipTop
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 20.09.04 08:00 Tsiteeri


seest jah.

mul endal see hetkel käsil aga seisab rahapuuduse tõttu momendil. põhimõtteliselt katan seespoolt kõik enamvähem suuremad metallpinnad pigimatiga (~2 mm) ja rattakoopad veidi paksemalt (~4mm) PS tehase poolt on kogu põhi ja koopad kaetud ~2mm pigiga. lisaks sellele läheb sisse hunnik vilti ja vatti kuhu vähegi mahub seda ja loomulikult tehase originaal polsterdus ja summutusmatid.

aga jah paigaldades tuleb arvestada et ka salongidetailid pärast külge mahuks. mõtled küll et mis see paar millimeetrit on ja pehme vatt ka nagu suva, aga lõpuks läheb ullemaks vägistamiseks et detailid peale mahuks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
T.P.
huviline



Registreerunud 19.03.04
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal

Auto: puudub

postitati 20.09.04 09:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja nokkar
Tsitaat:
Esialgne postitaja T.P.
rattakoopad esmalt....põhimõtteliselt muidugi võiks kogu masina pigimattide jms viltidega üle lasta. Novembri algul endal sama teema seoses uue heliga (ok ok esikõlarid ainult vahetan :D )


Aa seda kõike ikka tehakse seestpoolt?:o
Ma mõtlen rattakoopaid...


isa paneks panuse väljapoole....logar lahti ja logari alla....


jalgratturid jalgrattateele
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lendorav
huviline



Registreerunud 15.07.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant

postitati 20.09.04 12:14 Tsiteeri


auto põhja isoleerimine pole mingi kunst... ise katsin kogu põhja 4mm pigimatiga, millele panin peale viltmati, kõige lõpuks originaal polsterdus tagasi ja tulemus on rahuldav-hea. jama tekib ainult ustega. müra kostub just läbi uste ja uste ning kere vahelt. pole sinna veel optimaalset lahendust leidnud. aga jah, nagu rass juba mainis, peab natuke pingsama pilguga jälgima, kuhu panna polsterdust paksemalt ja kuhu mitte. ise ka lendasin suure hurraaga peale, iga millimeetri katsin pigi ja vildiga, kohati isegi topelt, kuid jama tekkis igatse plastik detailide ja muu tagasi toppimisega. ja kui summutama hakkad, siis kindlasti pead armatuuri maha kakkuma, sest seal taga pole just eriti kiita mingi erilise isolatsiooniga.

nii et jõudu tööle!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Markko
huviline



Registreerunud 25.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 20.09.04 12:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ICE
B4 tulemüüri isoleerimine erilisi tulemusi ei anna. Sai tehtud ka rattakoopad jne, terve auto pmst aga mootorimüra see küll ei vähendanud.

B3ga oli lugu


better luck next time
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 20.09.04 12:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja T.P.
Tsitaat:
Esialgne postitaja nokkar
Tsitaat:
Esialgne postitaja T.P.
rattakoopad esmalt....põhimõtteliselt muidugi võiks kogu masina pigimattide jms viltidega üle lasta. Novembri algul endal sama teema seoses uue heliga (ok ok esikõlarid ainult vahetan :D )


Aa seda kõike ikka tehakse seestpoolt?:o
Ma mõtlen rattakoopaid...


isa paneks panuse väljapoole....logar lahti ja logari alla....


õige jutt kusjuures! ma pole sinnamaani jõudnud veel. logarid katan kivikaitse mögaga mis summutab kiviklibu kolinat vastu logiarit kui need rataste alt lendavad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 59.6% - SQL: 40.4%]