Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: väljalaskekollektor? (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 2645)
tarts200
huviline



Registreerunud 02.11.02
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 200; 84 a.

postitati 07.03.04 17:04 Tsiteeri
väljalaskekollektor?



nimelt probleem selles,et väljalaskekollektor on 4 silindri kohapealt kolmveerandi jagu lõhki. mootoriks 134kw T. missugused on erinevused tavalise moto ja turbo kollektoritel?


Audi, 4 rings to rule them all
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 07.03.04 17:14 Tsiteeri


mitte ühelgi vabalthingaval mootoril pole kohta kuhu sa saaksid wastegate kinnitada .
Küsi pallist indreku käest või helista varuosadele,tal on ka üks 200 sees hetkel.
Kuigi seda kollet 100% tervena leida on suht raske.Kui kuskilt saad ja kellelgi veel on siis ma võtaks ka ühe .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
tarts200
huviline



Registreerunud 02.11.02
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 200; 84 a.

postitati 07.03.04 17:19 Tsiteeri


tegelt oli see nüüd järgi mõeldes ääretult loll küsimus(õlleuim) aga tänud sulle ,et maa peale tagasi tõid.


Audi, 4 rings to rule them all
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
tarts200
huviline



Registreerunud 02.11.02
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 200; 84 a.

postitati 09.03.04 09:08 Tsiteeri


selline küsimus,et kas selle kollektori keevitamine on võimalik? ise ma millegi pärast arvan et ta tõmbab uuesti prao sisse ja äkki kellegil vedeleb garaasinurgas?


Audi, 4 rings to rule them all
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 11.03.04 20:16 Tsiteeri


Kollektori keevitamisega on asi halb, kuna sakslased on sellise metalli leidnud sinna, mida suht võimatu keevitada, usu ma ise proovind. Metallid ei ühine ja jahtumisel lööb keevituse lahti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 11.03.04 20:50 Tsiteeri


Olen keevitanud kolm VAG kollektorit ja need peavad siiani, lihtne see pole, kuid saab keevitada küll, loomulikult peab olema ka sobilik elektrood (4mm hind 65.- tk AGA ):)


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
allans
huviline



Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.03.04 08:06 Tsiteeri


ka minul on parandatud ja peab küll


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
tarts200
huviline



Registreerunud 02.11.02
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 200; 84 a.

postitati 30.03.04 19:46 Tsiteeri


aga mida arvate prao sulgemisest kivipastaga? vanasti olla see üsna levinud võte. kasutati mingeid purskekivimeid, vesiklaasi ja mingit kiirendit(täpselt ei mäleta).prao otstesse pannakse veel vist vaskorgid. miinuseks pidi olema see, et ei kannata koormust aga see eest talub suurt kuumust.


Audi, 4 rings to rule them all
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
MEELIS
huviline



Registreerunud 14.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Honda TYP-R

postitati 31.03.04 19:17 Tsiteeri


Neid saab ilusti keevitada,kuigi vahest satub selline,et oleks nagu 20% rauda ja ülejäänud on muld.:mad:


Pekske rähne
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 31.03.04 19:38 Tsiteeri


saab keevitada aga enne tuleb praod sarossiga (hambapuuri moodi asi) puhtaks lasta ja kollektor kuumaks lasta, et pingeid sisse ei tuleks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 01.04.04 08:14 Tsiteeri


Ära hakka mingi möginatega vaeva nägema. Need seal vaevalt kuigi kaua püsivad. Keevitamine või teine kollektor vast ikka kindel lahendus...


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tarts200
huviline



Registreerunud 02.11.02
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 200; 84 a.

postitati 01.04.04 16:06 Tsiteeri


olen nõus sellega, et need mõginad ei aita aga tavaliselt on ju ikka, et viimases hädas hakatakse juba lollusi välja mõtlema. aga olen kannatalik ja otsin veel:)


Audi, 4 rings to rule them all
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 46.2% - SQL: 53.8%]