Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Kuidas esiotsa tõsta? (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 2118)
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 03.03.04 10:14 Tsiteeri
Kuidas esiotsa tõsta?



Küsimus siis selles, et tagaots õudselt kõrgel ja seega masin ette suhteliselt palju kaldu. Tekkisid mõtted, et oleks tore ka esiotsa natuke kõrgemale kergitada. Mismoodi seda tegema peaks? Kas on mingeid spetsiaalseid seibe mis kõlbaksid vedrudele vahele panna või peaks vedrusid vahetama? Kui palju ja mida peaks selle jaoks lammutama? Ja kas poolassidele võib selline asi väga laastavalt mõjuda? On äkki kellelgi konkreetsed kogemused? Tavaliselt tahetakse küll madalamaks teha kuid mulle meeldiks rohkem asja praktiline külg.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 03.03.04 10:21 Tsiteeri


avandil peaksid kõrgemad vedrud olema kui ma ei eksi...müüakse ka kummits vahe tükke vedrudele aga väidetavalt pidi see vedru tervisele halvasti..


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 03.03.04 10:49 Tsiteeri


Tere!
Võin sulle norm. raha eest enda audi 100 jäigemad vedrud müüa,kliirents on sama nagu tehse seades -86a. audi 100,tsipa kõrgem isegi aga nad on jämedamad ja jäigemad siis!


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 03.03.04 11:06 Tsiteeri


Jäigemaks ei tahaks küll mingil juhul. Tagaots praegugi liiga jäik. Tagaots põrutab üle magavate miilitsate sõites ikka oluliselt rohkem kui misiganes teiste autodega sõites. Kõrgemaks lihtsalt oleks hea teha. Loogika ütleb, et peaks saama ka midagi vedrudele vahele panna, kuid see "midagi" peab seal siis kindlasti ka raudselt oma asendis püsima. Avandil ju esiots loogiliselt võttes sama raske kui sedaanilgi, ei usu miskipärast, et seal teistsugused vedrud on?!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 03.03.04 14:59 Tsiteeri


Tsitaat:

Loogika ütleb, et peaks saama ka midagi vedrudele vahele panna, kuid see "midagi" peab seal siis kindlasti ka raudselt oma asendis püsima


Ära jumala eest sinna vahele küll mingit jama toppima hakka! Vabatahtlikult sõiduomaduste rikkumine. Vaheta vedrud välja, ei maksa ju palju.


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 03.03.04 17:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Avandil ju esiots loogiliselt võttes sama raske kui sedaanilgi, ei usu miskipärast, et seal teistsugused vedrud on?!


Esiotsa kohta ei tea, aga tagavedrud on küll pikemad. Kui ka on esivedru pikem, siis ikka amort ka avandi oma tuleks ju panna !
Samas peab ju mingi põhjus ka olema, miks tagaots liiga kõrgel on? Äkki ongi esivedrud lihtsalt ära väsinud või ongi taha avandi vedrud pandud. Võibolla keegi teab, kas 2,2 ja 2,3 on muidu samad esivedrud? 1,8-l on erinevad


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laur4
huviline



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 04.03.04 09:21 Tsiteeri


Sõber vahetas enda 200-l just esimesed välja, ning esiots tõusus ikka jupi maad ülespoole. Vanade vedrude paar alumist keerdu olid juba kokku vajunud ning vedrud ise jube pehmed.
Otsi korralikumad kasutatud ning usun, et saad oma murest lahti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 04.03.04 09:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja laur4
Sõber vahetas enda 200-l just esimesed välja, ning esiots tõusus ikka jupi maad ülespoole. Vanade vedrude paar alumist keerdu olid juba kokku vajunud ning vedrud ise jube pehmed.
Otsi korralikumad kasutatud ning usun, et saad oma murest lahti.

Ega see esiots vist ära vajunud ei ole. Võrreldes teistega on ta enamvähem samal kõrgusel. Tagaots on kõrge. Ilmselt vist avandi vedrud pandud. Tahaks masina enamvähem horisontaalseks saada ja seda just esiotsa tõstmise teel. Arvatavasti tavalised uued vedrud oluliselt ei tõsta? Ja natuke kardaks ka poolasside pärast, need vist siis pidevalt nurga all töötama jäävad? Kuidas nad sellisele asjale vastu võiksid pidada?


http://www.hot.ee/ferdinand/audi


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 13.05.04 12:11 Tsiteeri


Hakkasin nüüd asja lähemalt uurima, võtsin ka mõõdulindi kätte, mõõtsin ära vahe tiivaservast velje ääreni. Tuleb välja, et auto natuke viltu. Nii, et nagunii tuleks vedrusid vahetada. Äkki kellelgi on normaalses korras esivedrusid pakkuda?


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 07.10.04 18:02 Tsiteeri


Teema nüüd jälle päevakorras, seekord järgmise masinaga. 200'l sai lõpuks esivedrudele topelt kummirõngad vahele pandud, kuid esiots jäi ka oluliselt jäigem kui enne. Oleks vaja mingit muud varianti kasutada. On keegi sellise teemaga kokku puutunud? Mõte liigub selles suunas, et amordipüstikule mingid lisaseibid alla vaja teha, kuid sellega lähevad ka silla seaded ju paigast ära? Keegi foorumi kasutajatest (vist forsin?) vist olla masinat oluliselt tõstnud, ehk oskab keegi mingeid kogemusi jagada.
Tänud.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 53.8% - SQL: 46.2%]