Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A8 (505JAN) + gaasiseade (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 4578)
nic
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 01.05.05
Kasutaja on eemal

Auto: mõned audid alles

postitati 02.04.08 20:51 Tsiteeri
A8 (505JAN) + gaasiseade



paluks taustainfot kui keegi omab selle masina kohta:

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/929/auto_php-id=193929-www_auto24_ee.html

PS: mis teadjamehed arvavad gaasiseadme ja V8 mootori kombinatsioonist ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 02.04.08 20:59 Tsiteeri


Gaasi kohta minu arvamus, et jäägu vanaemale pannkookide küpsetamiseks.
Kui bena ei jõua osta vaata väiksem mootor.
Kohe tuleb hunnik rahvast kes pole minuga nagunii nõus, aga see on minu arvamus ja see ei muutu.


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 02.04.08 21:01 Tsiteeri


Ma olen kuulnud külajuttu, et pikem gaasiga sõitmine mõjub mootorile halvasti.
Aga see jutt võib kvalifitseeruda BS alla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 02.04.08 21:04 Tsiteeri


Ei ole väga külajutt kuna gaas ja bensiin põlevad erinevalt.
Samas ei oska täpselt öelda mis seal juhtuda võib.


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pierre
huviline

Avatar


Registreerunud 10.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 90 7A

postitati 02.04.08 21:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MartinCS
Ma olen kuulnud külajuttu, et pikem gaasiga sõitmine mõjub mootorile halvasti.
Aga see jutt võib kvalifitseeruda BS alla.


see ei ole mingi külajutt vaid põhineb keemial, mida me kõik koolis õppinud oleme.

minuarust on päris kindel, et gaas mootorit rohkem kulutab kui bensiin. gaasi määrimisomadused on lihtsalt nii palju kehvemad, et seda ei tee tasa ka mingi 4. põlvkonna gaasiseadme super-hüper-duper pihustamise rõhk jms sellised "müügiargumendid".
gaasiga võiks ju sõita küll, kui see mootor oleks kohe tehasest mõeldud gaasiga sõitma.
aga vot ei tooda sulle ükski tehas gaasiga masinat, igaüks leiab omad järeldused miks........


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
nic
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 01.05.05
Kasutaja on eemal

Auto: mõned audid alles

postitati 02.04.08 21:56 Tsiteeri


Tsitaat:

aga vot ei tooda sulle ükski tehas gaasiga masinat, igaüks leiab omad järeldused miks........


see väide küll ei ole päris õige !

MB marki kandvaid sõiduautosid tootvast tehasest tulevad tänapäeval bensiini+gaasiga mootorid
http://www.autoblog.com/photos/2009-mercedes-benz-b-class-1/701715/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
audi.....
huviline



Registreerunud 27.01.07
Kasutaja on eemal


postitati 02.04.08 22:39 Tsiteeri


Mis jutt. Gaasiga sõitmine ei riku mootorit rohkem kui bensiiniga sõitmine. Ainus vahe on siin hinnavahe ja see, et auto ei lähe lihtsalt nii hästi edasi. Ja kui siin pierre räägib, et gaas kulutab mootorit kuna ei määri nii hästi kui bensiin siis sa kl pole koolis käinud. Kütet ei kasutata auto mootoris osade määrimiseks ega õlitamiseks. Sinujutu järgi on bensiin nagu määrdeaine mootorile. Mõtle nüüd loogiliselt. Bensiin ju puhastab määrdunud asju näiteks õlised käed saad hästi puhtaks. Kui auto sõita piisavalt kaua nii, et mõni pütt on järelt ära siis leiad varsti mootorist bena järgi haisva õli mis on kõik saaled ära kulutanud, kuna bensiin pesi nad lihtsalt õlist puhtaks. Gaas plahvatab lihtsalt aeglasemalt, selletõttu on mootor uimasem, õlitus jääb ju samaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pierre
huviline

Avatar


Registreerunud 10.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 90 7A

postitati 02.04.08 22:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi.....
Mis jutt. Gaasiga sõitmine ei riku mootorit rohkem kui bensiiniga sõitmine. Ainus vahe on siin hinnavahe ja see, et auto ei lähe lihtsalt nii hästi edasi. Ja kui siin pierre räägib, et gaas kulutab mootorit kuna ei määri nii hästi kui bensiin siis sa kl pole koolis käinud. Kütet ei kasutata auto mootoris osade määrimiseks ega õlitamiseks. Sinujutu järgi on bensiin nagu määrdeaine mootorile. Mõtle nüüd loogiliselt. Bensiin ju puhastab määrdunud asju näiteks õlised käed saad hästi puhtaks. Kui auto sõita piisavalt kaua nii, et mõni pütt on järelt ära siis leiad varsti mootorist bena järgi haisva õli mis on kõik saaled ära kulutanud, kuna bensiin pesi nad lihtsalt õlist puhtaks. Gaas plahvatab lihtsalt aeglasemalt, selletõttu on mootor uimasem, õlitus jääb ju samaks.


ei ole päris nii lihtne see asi ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi.....
huviline



Registreerunud 27.01.07
Kasutaja on eemal


postitati 02.04.08 22:54 Tsiteeri


Kuidas siis? vaevalt kütet sl mootori õlitamiseks kasutatakse. Bensiini füüsiliste omadustega ei ole lihtsalt midagi võimalik õlitada, se on mõeldud põlemiseks. Täpselt nagu gaas auto mootoris. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 02.04.08 23:27 Tsiteeri


Bensiinil ei ole tänapäeva mootoris tõesti mingit määrivat otstarvet. Omal ajal pidi bensiinisse lisatud plii klappide sulgumispindu määrima, kuid pliiga bensiini pole enam ammu müügis... Tänapäevased lisandid on pigem põlemist soodustavad. Ja nagu ülalpool mainitud, bensiin hoopis peseb õli silindri seintelt ja mujalt maha.

Küll aga on kütuse määrimisomadustel suur osa diiselmootorites - nii pumba plunzerpaari kui ka pihustinõelte õlitus käib puhtalt kütuse abil.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pierre
huviline

Avatar


Registreerunud 10.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 90 7A

postitati 03.04.08 00:43 Tsiteeri


hea küll, hetkel tunnistan end kaotajaks, kuna ma ei leia netist mingit pädevat "gaasikahjulikku lugu sisepõlemismootorile", ega ole ka viitsinud end veel keemias vajalikule tasemele viia (benseen, bensiin, propaan, butaan) :)
oeh.
üldiselt minugipärast olgu kasvõi nende vedelike temperatuuride erinevus asjaoluks, igatahes gaasi tavalises mootoris ma ei kasutaks.
sest ikkagi miks tänapäeval sõidetakse bensiiniga mitte gaasiga, kui see on 2 korda odavam?
bensiini turgu hõivab ainult diisel, mille põlemisel tekkiv kasutegur lihtsalt 3 korda parem on.
järgmiseks minnakse seda teed, et pannakse sisepõlemismootor töötama koos elektrimootoriga.....

edit: üldiselt mul on tunne, et siit teemast areneb välja "gaasiseadme teema", muidu suhtkoht räägime teemast mööda...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
wookie
huviline



Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11

postitati 03.04.08 02:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pierre
sest ikkagi miks tänapäeval sõidetakse bensiiniga mitte gaasiga, kui see on 2 korda odavam?

Siin on mitu põhjust. Bensiin, gaas ja diisel on kõik ühe ja sama tootmisprotsessi saadused. Seega ei saa naftast toota gaasi kui ei toodeta bensiini ega diislit (maagaas on teine teema).
Kuna bensiin on asi, mida muuks otstarbeks kui mootorikütuseks on üpris raske kasutada (erinevalt gaasist ja diiselküttest), siis ilmselgelt on vaja teatud kogust bensiini põletavaid mootoreid, kuna kuhugi tuleb see bensiin ju panna.

Ehkki on toodetud autosid, mis sõidavad ainult gaasiga, pole see kuigi mõistlik, eriti kui sama mootor käib hästi nii bensiini kui ka gaasiga. Samuti ei ole väga mõistlik toota kahe kütusega masinaid, kuna gaas on autokütusena kättesaadav vaid üsna väikesele osale turust, ent väike turg on see, millele suunatud produkt on alati kallis...

Seega jääbki gaas ilmselt lisavõimaluseks ega tõrju bensiini turult välja.

See, et eestis gaasi mootorikütusena vähe kasutatakse, on meie autoturu arengu omapära. Austraalias, belgias, hollandis ja ka soomes on gaas mootorikütusena üpris levinud.
Mitte mingil juhul aga ei asenda gaas bensiini täielikult, samamoodi nagu diisel ei tõrju turult välja bensiini, sest lihtsalt ühte ei saa ilma teiseta toota.

Ütleme nii, et ma olen gaasiseadme paigalamist põhjalikult kaalunud. Rahaliselt tasub see end ära, kuid ma ei suuda välja mõelda, kuhu kurat panna B4's balloon sedasi, et endiselt saaks autot ka "veoautona" kasutada (avant, istmed all, tagaots kola täis)...
Üks võimalus oleks varuratta auk (sellise kujuga balloone vist isegi tehakse, tõsi, mitte väga mahukaid), kuid kuhu ma siis varuratta panen?
Parem võimalus oleks mingi kergesti eemaldatav balloon, kuid selliseid jällegi ei tehta väga... Samas, idee mulle meeldib - sõidan linnas, pagasinik tühi, olgu seal siis odav küte... lähen reisule või vean kola, viskaks ballooni välja... aga tutkit...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 03.04.08 07:53 Tsiteeri


Kas siin seltskonnas on ka keegi kes omab gaasiga kogemusi? Mina isiklikult oman mul nimelt oli A6 peal gaasi seade mis tänaseks on sealt minema rännand. Meil siin eestis puuduvad inimesed kes suudaks gaasiseadet õieti tõõle panna, kui tekkib probleem sellega siis alati ja igas kohas oli tulemuseks see et tee oma auto korda ja gaasiseade on korras. Teine tõsine probleem on gaasiseadme puhul sisselaskes toimuvad plahvatused kolme aastajooksul ei saadudgi sellest lahtisaada , ikka aega ajalt toimus seal mingi mütakas. Kuigi autole oli paigaltatud tagasilõõgi klapp+ mingi lõdvik oli seal lahti(klamber ei olnd kinni keeratud) et kui plahvatus toimub siis midagi ära ei rikuks, lõppeb ära õhu lugeja mis lihtsal mehaniliselt ei kanata neid tagasilööke välja. Veel lisandus selline probleem et auto ei läind soojaks kuna gaasiseade vajab soojendust siis see võetaks reeglina sojendus radikase minevatest torudest kuna sealt saab kõige kiiremini sooja kätte. Aga kuna gaasi seadmest käib jahutusvedelik kergamini läbi siis ta sealt ka läheb ja talvel tee mis tahad sina tuba soojaks ei saa. Lõpptulemusena selgus peale mitme aastast kasutamist et väike mootor võtab nii vähe kütet et rahaline võit ei ole piisav. Gaasi seadmest tingitud problemide likviteerimine viis selle ürituse miinusesse. Kui juhtus veel selline asi et aku sai tühjaks või oli klemm vaja maha võtta unustas gaasiseade om seaded ära ja hakkas tööle üheaegselt bensiiniga :o ??? Peale seda siis oli alati vaja minna seda uuesti seadistama. Autol sai tehtud peale gaasiseadme eemaldamist (mitte gaasist tingituna) plokikaane remont, kõik asjad said uued ja klapid lihvitud. Peale remonti langes kütuse kulu ca 2l, auto liikub väga hästi, poleks elus uskund et 2,0 A6 võiks olla nii terav. Kahjuks seda rõõmu ei olnd kauaks kuna paar kuud peale remonti purunes rihma pinguti, esimese hooga tundus et mootoris kõik korras kuid paarinädalaga ilmnes suurenend kütusekullu ja oluliselt kehvened minek. Jutu mõte siis see et see raha mille saa kulutaks gaasiseadme paigaldusse kuluta parem oma olemas olevasse mootorisse ja tee see korda.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
wookie
huviline



Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11

postitati 03.04.08 10:34 Tsiteeri


Hmnjaaa.. eks meie paigaldajate pädevus ole tõsine probleem... Kui pole kasutajaid, pole ka pädevust ja kasutajaid pole, kuna pole pädevust jne...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 03.04.08 10:48 Tsiteeri


Gaasiseadmete kasutamine on väga populaarne Hollandis, suurel osal sealt toodud masinatel on gaasiseade peal.
Eks see gaasiga sõitmisel ole omad vead jah:
1) nagu nimetatud siis see sisselaskekollektoris toimuvad "tahtmatud" plahvatused (plastmasspudinad lendavad laiali), mis pidi viimase gen. gaasiseadmel välistatud olema.
2) Siis see hais ei ole ka väga meeldiv (pikapeal hakkab lekkima)
3) pagasiruumist suur osa kaob paagi tõttu
4) Igal pool pole tanklaid
5) käivitamiseks kasutab siiski bensiini, niiet tühja bensiinipaagiga ei käivitu
6) mingi kartellikokkuleppe või krt teab mille pärast on gaasihind nii mõttetult kõrgele aetud, et kaob point ära.
7) Tasuvusaeg on liialt pikk.

See kas ta mootorit lõhub vms, ei avaldu üldjuhul sinu käes vaid järgmise, ülejärgmise kasutaja käes.

Näiteks võiks tuua Wirxi BMW 750, kus oli siis gaasiseade peal ja oli odav sõita küll.
Mingis autosaates promoti ka Hummer H2, kus oli kasutusel gaasiseade ja omanik väitis küll, et sõidab samaodavalt nagu sõiduautoga.

Mina isiklikult arvan, et kui gaasiseade on peal siis tasub gaasiga sõita küll, kuid ise pole mõtet paigaldada, liiatigi veel seda gaasihinda tea (segased ajad gaasitarnijaga, vaadake kasvõi gaasiga eramajade kütjaid [gaasiarved 3-kordseks tõusnud paari aastaga]).


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
audi.....
huviline



Registreerunud 27.01.07
Kasutaja on eemal


postitati 03.04.08 12:41 Tsiteeri


Minu isa 4 liitrisele jeebile on peale paigaltatud gaasiseade. Mis on siiamaani vägaedukalt toiminud. Ta on sõitnud sellega üle 3-e aasta, pole mingit gaasihaisu autos, auto käivitub ideaalselt ka gaasiga. Kui seadeldis on paigaldatud professionaalide poolt siis pole probleemi. Tõesti tankimis kohti on vähe. Ise elan Põltsamaal ja lähim on tartus. Ainuke jama mis oli, oli see, et taadile ei meeldinud, et auto on uimasem kui bensiiniga, niisiis mõtles ta gaasi juurde keerata noh ja peale seda tuli uuesti minna gaasiseadet reguleerima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 03.04.08 13:31 Tsiteeri


Vaadates teemat küll veidi OT, aga minuarvates on see A 8 küll väga kena. Võta aga omanikuga ühendust ja lepi proovisõt kokku. Kui ostmiseks läheb, siis nagu foorumist lugenud olen, siis käi kusagil ka ostueelses kontrollis ning lase, kui võimalik, auto ajalugu kontrollida.

Terv Kivitare

EDIT: teemasse kah:P Kui juba 4.2 ja A8, siis miks teda üldse gaasiseadmega vaja on. Vb 2.0 motoga tasub rohkem ära???


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Rolevents digiturundus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
nic
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 01.05.05
Kasutaja on eemal

Auto: mõned audid alles

postitati 03.04.08 14:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Kui juba 4.2 ja A8, siis miks teda üldse gaasiseadmega vaja on. Vb 2.0 motoga tasub rohkem ära???


soov oleks V8 quattroga vähe ringi kruisida ja suvel kodumaad avastada ning kui isu täis saan, siis jälle müüks maha. Aga kuna bena hind ronib pidevalt rõvedalt kiiresti ülespoole, siis see gaasiseade oleks niiöelda igaksjuhuks. Et rohkem nagu lisaargument et järgmist ostjat motiveerida kui tundub 4,2 kütusekulu liiga suur...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 04.04.08 15:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: nic
Tsitaat:
Kui juba 4.2 ja A8, siis miks teda üldse gaasiseadmega vaja on. Vb 2.0 motoga tasub rohkem ära???


soov oleks V8 quattroga vähe ringi kruisida ja suvel kodumaad avastada ning kui isu täis saan, siis jälle müüks maha. Aga kuna bena hind ronib pidevalt rõvedalt kiiresti ülespoole, siis see gaasiseade oleks niiöelda igaksjuhuks. Et rohkem nagu lisaargument et järgmist ostjat motiveerida kui tundub 4,2 kütusekulu liiga suur...


Täitsa õige mõte minuarvates. Seega käi ja proovi ära.
Minupoolt edu.

Kivitare


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Rolevents digiturundus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 04.04.08 21:54 Tsiteeri


Ära osta 4,2L kui ei jõua sinna kütet valada.
Gaasi võtab ka see mootor ju omajagu.
Nende seadmetega see lugu, et tuleks palju ja pikkasi sõite, et asjal mõte tekiks.
Eesti nii väike nagu küla.
Kui meeldib osta ära.
Keda see teiste arvamus ikka lõpuks kotib


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 55.2% - SQL: 44.8%]