Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Bensiinipump.Renoveerimine (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 4061)
romulus1
huviline



Registreerunud 20.02.04
Kasutaja on eemal


thumbup.gif postitati 23.02.04 19:21 Tsiteeri
Bensiinipump.Renoveerimine



http://www.hot.ee/bensiinipump/Images/manometer.gif

http://www.hot.ee/bensiinipump/


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Alex2004
huviline



Registreerunud 19.05.04
Kasutaja on eemal


postitati 19.05.04 16:27 Tsiteeri


Kas Te renoveerite pumba Audi-100 ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sileem11
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal

Auto: G30LCI, B6,C3

postitati 19.05.04 17:04 Tsiteeri


Jah seda nad teevad ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 19.05.04 17:10 Tsiteeri


Siit tekib küsimus, et kui suur on normaalne pumba rõhk? Millises suhtes on baarid ja kg/cm2?
Pump on nimelt terve selle aja unnanud mis masin on minu käes olnud. Panin nüüd siis prooviks 10 kg/cm2 skaalaga manomeetri järgi ja selle osuti läks igaljuhul uhkelt põhja. Kas on manomeeter rikkis või miskit muud häda? Kas kellelgi on äkki võimalus usaldusväärsete riistadega kütuserõhk ära mõõta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 19.05.04 17:16 Tsiteeri


To romulus 1: Konkreetne küsimus: kas renoveerite Audilt pärineva bens. pumba Pierburg, tootekoodiga 895 906 091 F? Kahjuks pole siiani saanud kusagilt ammendavat vastust. Väidetavalt renoveeritaks küll Boschi pumpasid kuid kas ka Pierburgi?


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kopamees
klubiliige



Registreerunud 14.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Honda Civic Tourer

postitati 19.05.04 17:45 Tsiteeri


Arvan, et saate kiiremini vastused oma küsimustele, kui helistate Romanile.


Mereteemalised uudised: www.mereblog.com
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 19.05.04 19:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja kopamees
Arvan, et saate kiiremini vastused oma küsimustele, kui helistate Romanile.


Raske on jutule saada...

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=6287


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
romulus1
huviline



Registreerunud 20.02.04
Kasutaja on eemal


postitati 21.05.04 14:42 Tsiteeri


Mina renoveerin koik pumbad:Euroopa, Aasia, Ameerika ja Pierburg ka.

Ta on fondis: Tallinn, Katusepapi 1.

Ma vabandan, minu telefon mini kord ei anda kontakti.
Aga praegu tootab.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
romulus1
huviline



Registreerunud 20.02.04
Kasutaja on eemal


postitati 24.05.04 12:45 Tsiteeri


Audi-100 originaal Boschi bensiinipump (paagisisene mudel) on seesama, mis Audi-80 pump (paagiväline mudel). Sellesama pumbaga komplekteeritud VW ja Mercedes (80. aastate lõpp). Need on ühe pumba erinevad välimuse variandid (perekond).

See on rulli tüüpi pump.
Korpuse diameeter – 60 mm
Maksimaalne rõhk – 12 atm (12 V) või natukene kõrgem.
Kui maksimaalne rõhk langeb kuni 8 atm või madalamale – pump on kulunud (bensiiniliigkulu, lambda rohkem kui 1,1), auto varsti ei sõida.
12 – 8 = 4 (atm, kulumisressurss).

Ta on kõige võimsam sõiduauto bensiinipump, seetõttu teda vahetuses ei ole, teised pumbad on nõrgemad.
Praegu valmistab teda Boschi tehas Tšehhis, siin ta maksab umbes 5000 kr.

Minu koduleheküljel on fotod selle pumba sisemusest, soovitan vaadata:

2. Kulumine ja renoveerimine Bosch pumba mudel 0 580 254 013 (Volkswagen, Audi) näitel.

5. Töösegu, võimsus, kütusekulu ja ökoloogia.

7.Ohutuse küsimused


http://www.hot.ee/bensiinipump/index.htm


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
romulus1
huviline



Registreerunud 20.02.04
Kasutaja on eemal


postitati 04.06.04 13:46 Tsiteeri


http://www.hot.ee/bensiinipump/Images/AUDI_VW_pumps.jpg
Foto. Audi, VW Boschi pumbad.
1 – paagivjaline, 2 – paagisisene. Rullipump Ø60 mm, mehaaniline sissepritsesüsteemid, automudelid 80. aastate lõpp (vaadake siin varem Audi 100).
3 ja 4 – paagisisesed kaheastmelised pumbad. Esimene aste – tsentrifugaalpump, teine aste – hammasrataspump. On ka lühemad üheastmelised hammasrataspumbad. Automudelid 90. aastad. Ø43 mm, pumbad erivad produktiisusega (liiter / min). Maksimaalne rõhk on 8 – 10 atm, harilikult kaitseklapp reguleeritud ~ 6 atm, rõhuregulaator teeb peen reguleerimine. Kui maksimaalne rõhk on 4,5 või madalam pump on kulunud (lambda > 1,1 bensiinikulu liiga suur).
Originaalsete pumpadepeal kõi sümbolidvalmistatud sissepressiga. Katalooginumber – 10 märki.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
kairo
huviline



Registreerunud 11.01.04
Asukoht: Pärnu mk.
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2.5 tdi 1996a

postitati 04.06.04 21:38 Tsiteeri


Selline küsimus kaua te ühte pumpa teete ja kas tuleks enne aeg kinni ka panna või kuidas teil ned asjad seal käivad
Ette tänades Kairo


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
El Nino
huviline



Registreerunud 09.05.03
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Hetkel ei ole enam audi

postitati 05.06.04 08:57 Tsiteeri


Mina lasin alles eelmine nädal samal mehel oma pumba korda teha.Laupäeval viisin ja pühapäeval oleks kätte saanud.Kuna aga ise pole Tallinnast ,siis lasin pumba gargoga Viljandisse saata.Asi igatahes töötab ja mingit häält ka nagu ei tee ,nii et ei oska ühtegi paha sõna öelda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
romulus1
huviline



Registreerunud 20.02.04
Kasutaja on eemal


postitati 07.06.04 16:08 Tsiteeri


Tänan hea vastukaja eest.
Renoveerimine – see on käsitöö, kus kontrollitakse kõiki etappe. Pumba tööaeg määratakse kindlaks ainult paagi saastumise astmega. Teisi printsiipe ei ole.
NB! Pumba paigaldamisel jälgige puhtust. Kui pumba sisse satuvad mustusekübemed, kiilub pump kinni mõne tunni jooksul.
Mul on oma eralditöökoda, kus ma ainult renoveerin bensiinipumpi. Vahetusfond asub autoteeninduses (Katusepapi 1, Tallinn). Te võite pöörduda sinna või minu poole.
Vanadel autodel on sissepritsesüsteemis ka teisi probleeme peale pumba. Neid kõiki üles leida võib ainult suurt kogemust omades. Katusepapi 1 meistritega töötan ma umbes 1 aasta, nad on kogenud ja jätkavad kogemuste omandamist.
Väljaspoolt Tallinna elavatel klientidel on mugavam saata oma pumbad CARGOBUSS’iga (kokku 1-3 päeva) Saaja: tel 55 916 803, Roman Denissov, Tallinn.

http://www.hot.ee/bensiinipump/


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 64.5% - SQL: 35.5%]