Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi 100 c3 2.5 tdi 1990 (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 2336)
siim76
huviline

Avatar


Registreerunud 18.05.04
Asukoht: Jõhvi - Toila
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5´05

postitati 11.01.08 16:49 Tsiteeri
Audi 100 c3 2.5 tdi 1990



Plaanis vaatama minna eelpool mainitud autot. Mida head ja halba oskavad teadjamad mehed sellise auto kohta öelda. Saan aru et uus ta pole aga samas päris haruldane müügis ja just otsin suuremat ja odavamat diislit.
Tänud ette.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 11.01.08 18:33 Tsiteeri


Väga hea valik. Samas suht haruldane kuna selliseid üleminekuversioone eriti palju ei ole. Minu arvates märksa parem ja vastupidavam mootor kui 2,0 74kw kuigi sellest kaheliitrisest ökonoomsemat vist ei ole:D
C3'est on foorumis juttu nii, et tapab samuti 2,5tdi mootorist.:D


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 11.01.08 19:13 Tsiteeri


C3 kerele 2,5 TDI :o mingi ülemineku variant? mootori kohta oskan vaid öelda et väga lollikindel kui korralikult holdatud ja häid õlisi kasutatud ja samas suht öko.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 11.01.08 19:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
C3 kerele 2,5 TDI :o mingi ülemineku variant?

Mingi periood oli sigarile saada 5 diiselmootorit, 2.0D, 2.0TD, 2.4D, 2.4TD (ei tea et sellist ka Eestisse oleks toodud) ja 2.5TDI. Ei maksa karta et haruldane, kuna haruldased pole ei sigar ega ka 2.5TDI mootor, lihtsalt nende kombinatsioon ei ole just kõige levinum, kuna tegemist oli tollal siiski diislite tehnika viimase sõnaga ning see oli kalleim sigari diisel-versioon, mille asemele enamus siiski turboga bensukat eelistas :P. Kui ma ei eksi, oli see paralleelselt tootmises juba ka C4-ga, ehk siis uuema välimusega auto ihalejad eelistasid ka uuemat keremudelit, sellepärast polegi see eriti levinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
siim76
huviline

Avatar


Registreerunud 18.05.04
Asukoht: Jõhvi - Toila
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5´05

postitati 11.01.08 20:52 Tsiteeri


Pidasingi silmas et pole just eriti levinud eestis. Ega muud vist üle jää, tulleb minna vaatama. Millest siiski 3 kw erinevus c3-2,5 ja 88kw aga c4 2,5 85kw?
To krss: sa kui vana diisliguru, mida peaks eelkõige silmas pidama diisel auto ülevaatamisel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 12.01.08 15:03 Tsiteeri


Ilmselt C3 ilma katita, tavaliselt sealt see väike kilovattide vahe. Või lihtsalt kirja viga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 12.01.08 18:07 Tsiteeri


Tsitaat:
mida peaks eelkõige silmas pidama diisel auto ülevaatamisel.

link :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
siim76
huviline

Avatar


Registreerunud 18.05.04
Asukoht: Jõhvi - Toila
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5´05

postitati 12.01.08 19:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: villu157
Ilmselt C3 ilma katita, tavaliselt sealt see väike kilovattide vahe. Või lihtsalt kirja viga.


Kirjaviga ei saa olla sest niipalju kui netist uurisin siis neil ongi 88kw, juu siis pole kati all.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
siim76
huviline

Avatar


Registreerunud 18.05.04
Asukoht: Jõhvi - Toila
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5´05

postitati 12.01.08 19:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: krss
Tsitaat:
mida peaks eelkõige silmas pidama diisel auto ülevaatamisel.

link :)


Tänud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
CE
huviline



Registreerunud 02.03.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 1,9 TDI q

postitati 12.01.08 22:04 Tsiteeri


Sõbral on selline eksemplar, C3 oma 2,5TDI'ga (mootor koodiga 1T) liigub edasi igati hästi (tehaseandmetel 0-100km/h alla 10s ja tippkiirus 200km/h), samas kütusekulu jääb keskeltläbi 5L ümber 100km. See 2,5 mootor on ilma katalüsaatorita, detailides nii mõnegi koha pealt C4 levinud 85kW'sest erinev.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
siim76
huviline

Avatar


Registreerunud 18.05.04
Asukoht: Jõhvi - Toila
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5´05

postitati 13.01.08 17:30 Tsiteeri


Nii, sai täna võetud siis "auto trip" ette jõhvist pärnusse autot vaatama, see siis minu kreisim autovaatamise trip. Kere oli enamvähem, arvestades väikseid mõlke esitiival ja tagaluugil + roostet nii kapoti äärest ja tagaluugi alummine serv, mis on vist levinud haigus. Mootor: käivitus kohe (5 sek) töötas minuarust ja ka sõbra arvates korralikult, pöörded ei kõikunud kuigi olid 800 peal (Kas see on normaalne?) Mootor ise oli pumba juurest väga must-paksult õlikorpa all, lisaks jooksis roolivüimu pump, mis jättis loigu maha kui auto käis. Käigukastil kõrises neljas käik, 1 ja 2 käik ei läinud sisse erit hästi.

Jätkub...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
siim76
huviline

Avatar


Registreerunud 18.05.04
Asukoht: Jõhvi - Toila
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5´05

postitati 13.01.08 18:56 Tsiteeri


Nii, sai täna võetud siis "auto trip" ette jõhvist pärnusse autot vaatama, see siis minu kreisim autovaatamise trip. Kere oli enamvähem, arvestades väikseid mõlke esitiival ja tagaluugil + roostet nii kapoti äärest ja tagaluugi alummine serv, mis on vist levinud haigus. Mootor: käivitus kohe (5 sek) töötas minuarust ja ka sõbra arvates korralikult, pöörded ei kõikunud kuigi olid 800 peal (Kas see on normaalne?) Mootor ise oli pumba juurest väga must-paksult õlikorpa all, lisaks jooksis roolivüimu pump, mis jättis loigu maha kui auto käis. Käigukastil kõrises neljas käik, 1 ja 2 käik ei läinud sisse erit hästi. Pöördesse ajades viskas sinist ja ka suure peaaegu ruutmeetrise musta tahmakolli asfaldile, samas edasi läks päris hästi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
CE
huviline



Registreerunud 02.03.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 1,9 TDI q

postitati 13.01.08 20:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: siim76
Nii, sai täna võetud siis "auto trip" ette jõhvist pärnusse autot vaatama, see siis minu kreisim autovaatamise trip. Kere oli enamvähem, arvestades väikseid mõlke esitiival ja tagaluugil + roostet nii kapoti äärest ja tagaluugi alummine serv, mis on vist levinud haigus. Mootor: käivitus kohe (5 sek) töötas minuarust ja ka sõbra arvates korralikult, pöörded ei kõikunud kuigi olid 800 peal (Kas see on normaalne?) Mootor ise oli pumba juurest väga must-paksult õlikorpa all, lisaks jooksis roolivüimu pump, mis jättis loigu maha kui auto käis. Käigukastil kõrises neljas käik, 1 ja 2 käik ei läinud sisse erit hästi. Pöördesse ajades viskas sinist ja ka suure peaaegu ruutmeetrise musta tahmakolli asfaldile, samas edasi läks päris hästi.


Käigukast olevat selle auto nn "nõrgim lüli" ja ei pidavat hästi mootori pöördemomendile vastu pidama. Tühikäik ~800 p/min on sellel mootoril normaalne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 13.01.08 21:36 Tsiteeri


Ei ole neil vanadel diiselmootoritel ühelgi katalüsaatorit.:D Käigukastide kohapealt ei julgeks ka ütelda, et see mingi väga eriliselt nõrk koht oleks kuigi on selge, et diiselauto kast saab rohkem vatti kui bensuka oma. Tahmakoll tulebki diiselautol tagant välja, ruutmeetrine muidugi see vast olema ei pea.;) Pumbakaaned kipuvad ka lekkima, eriti kui kasutada biokütust, kuid selle vea kõrvaldamine on tavaliselt lihtne ka on need pumbad sellel mootoril mõistliku kasutamise korral suhteliselt vastupidavad.

Kõige olulisem kriteerium mootori-pumba-pihustite hindamiseks on käivitumine. Nii külm kui soe mootor peab käivituma ja ühtlaselt tööle hakkama kohe.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 13.01.08 21:42 Tsiteeri


Kas auto mida vaatamas käisid oli ,on must või tume sinine?


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
siim76
huviline

Avatar


Registreerunud 18.05.04
Asukoht: Jõhvi - Toila
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5´05

postitati 13.01.08 23:34 Tsiteeri


Sellinr sõiduk


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 14.01.08 09:39 Tsiteeri
seda sai isegi interneti vahendusel vaadatud...



sellest nüüdseks 1,5-2 kuud möödas...

Edu!


A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 62.7% - SQL: 37.3%]