Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Kas R5 või V6? (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 2328)
ML
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100CD ,MB Vito 111CDI

postitati 04.12.07 13:16 Tsiteeri
Kas R5 või V6?



Ei leidnud konkreetset teemat,huvitav kumba on odavam/soodsam pidada ,kas vana pommikindlat 2,5 R5 TDI -d või 2,8i V6-t ,eeldades ,et aastane läbisõit on u15000 km


tark ei torma
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ylo.21
huviline



Registreerunud 11.11.07
Asukoht: Otepää
Kasutaja on eemal

Auto: audi A4 quattro 1,8

postitati 04.12.07 14:41 Tsiteeri
kas R5 või V6



Arvan,et R5.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 04.12.07 16:16 Tsiteeri


Regulaarhooldusete kohapealt kindlasti R5 TDI odavam.
Remondi kohapealt kindlasti vabalthingav V6 odavam.

Vali ise.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rockkk
huviline



Registreerunud 19.08.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4

postitati 04.12.07 20:02 Tsiteeri


Võta rahakoti paksuse järgi. Kui tahad igapäev tankida, siis V6 idüll auto. R5't on kindlasti odavam üleval pildada.Kahe otsaga asi, pane ise paika, mida autolt soovid.


oooo
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ML
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100CD ,MB Vito 111CDI

postitati 05.12.07 08:28 Tsiteeri


ses suhtes asi paigas,et A6 C4 ja AVANT, ainult mootoris veel mõtleks . point selles ,et see jääks rohkem naisele sõiduks ja endale nö. pühapäeva autoks,siis võiks ta ju kobedama mootoriga olla ju, 2.8i(142kw) ja 2.5 TDI(103kw) mõlemad nagu head!?


tark ei torma
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 05.12.07 09:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ML
ses suhtes asi paigas,et A6 C4 ja AVANT, ainult mootoris veel mõtleks . point selles ,et see jääks rohkem naisele sõiduks ja endale nö. pühapäeva autoks,siis võiks ta ju kobedama mootoriga olla ju, 2.8i(142kw) ja 2.5 TDI(103kw) mõlemad nagu head!?


Nagu ennem mainisin, siis odavama hooldada regulaarselt naftapressi, kuid kui laiali lendab, siis on kallim remontida naftapressi. Vali ise, kas väga regulaarsed ja kvaliteetsed hooldused naftapressile või vabavalik hoolduse kohapealt, ( ahh, küll jõuab stiilis ) siis V6 vabvalthingav.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
uunox
huviline



Registreerunud 31.10.05
Asukoht: Tallinn/Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.4D C4, Space Wagon 1,8TD

postitati 05.12.07 13:07 Tsiteeri


Mina soovitaks R5 - küttekulu on üliväike, edasi läheb ilusti ja käib päris mahedalt. Küttekulus on väga suur vahe - kas diisel või bens


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
vx_105
Bännitud



Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal


postitati 05.12.07 14:19 Tsiteeri


2,5 TDI-del pidavat ju olema palju probleeme nukkvõllide ja pumba kulumisega? Või ei käinud see C4 kohta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 05.12.07 14:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vx_105
2,5 TDI-del pidavat ju olema palju probleeme nukkvõllide ja pumba kulumisega? Või ei käinud see C4 kohta?



Täiesti lõpp, aitab äkki sellest teemast juba?
See, et ühel mootoril(v6 tdi) kallim hooldus on, ei tähenda seda, et kõik Audi TDi`d sellised oleks!
Rõhutan, v6 Tdi ei ole s... mootor vaid lihtsalt 240 000km hooldus kallim kui teistel.
Unustaks nüüd selle diisli kära ja siin teemas käib jutt siiski R5 Tdi`st, millel pole häda midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 05.12.07 18:25 Tsiteeri


Kui valikus on C4 kerega audi, siis mina valiks kindlalt 2.5 TDI 103 kw. Kuna ise sõitsin sellisega pea aegu kolm aastat, on mul ainult kiidu sõnad vastupidavuse kohta. C5 kerega audi aga 2.8. Kuna reeglina on enamus V6 diislitel see 240000 km hooldus tegemata ja auto ise maksab ka rohkem kui bensiin. Siis selle remondi raha ja hinna vahe raha eest rahulikult bensiini osta. Kui on vähe sõitmist. See on puhtalt minu arvamus, nii et mõistvat suhtumist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 48.5% - SQL: 51.5%]