Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: rihmaratta loks (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 2597)
jyri
huviline



Registreerunud 30.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi

postitati 30.01.04 10:05 Tsiteeri
rihmaratta loks



viga nimelt selline,et väntvõlli otsas olev rihmaratas loksub.Kulunud on ka võlli ots.Kas keegi on seda mingil moel remontinud,sest viga tundub üsna levinud.Audi 2,5tdi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 30.01.04 10:27 Tsiteeri


Rihmaratas tuleb vahetada 3500EEK:(


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jyri
huviline



Registreerunud 30.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi

postitati 30.01.04 11:16 Tsiteeri


auto praegu remondis ja uue rihmarattaga loks umbes pool hammast


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 30.01.04 11:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja jyri
auto praegu remondis ja uue rihmarattaga loks umbes pool hammast


Kas sul see hammasrihma ratas lokusub või, see peaks olema kiilu peal


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jyri
huviline



Registreerunud 30.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi

postitati 30.01.04 12:19 Tsiteeri


loksub ikka ,nimelt väntvõlli liistusoon ka kulunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 30.01.04 12:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja jyri
loksub ikka ,nimelt väntvõlli liistusoon ka kulunud.


Siis on keskmine polt nõrgalt pingutatud olnud


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jyri
huviline



Registreerunud 30.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi

postitati 01.02.04 11:15 Tsiteeri


Kas tõesti kellelgi pole seda juhtunud.Huvitv kuhu kõik targad kadund on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Varuosad
huviline



Registreerunud 12.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2*Audi 200 121kw 89a

postitati 01.02.04 12:08 Tsiteeri


Kas auto pole kunagi esiavariid läbi elanud. Tavaline avarii järgne sümptom, et rihmaratta kiil katki või mõrane.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 01.02.04 12:58 Tsiteeri


see on suhteliselt levinud viga diiselaudidel. Põhjuseks on see,et pärast crashi või rihmavahetust ei pandud rihmaratta polti keermeliimiga. Muidugi kinnikeerata tuleb ka sigakõvasti. See jutt muidugi sind enam ei lohuta. Variandid on järgmised:
1 uus rihmaratas kindlasti
2 väntvõlli ots tuleks taastada (vänt välja, peale keevitada, mõõtu treida-lihvida, uus liistu soon freesida, liistusoone asend ei oma tähtsust, sest nuki rihmaratas on koonuse peal kinni)või uus vänt panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 01.02.04 15:46 Tsiteeri


Sai kunagi üks analoogne juhus taastatud keemilise metalliga.Vedel metall sai pandud sinna rihmaratta sisse ja siis kogu kompott korraks otsa lükatud,ning peale paari minutit võtsime rihmaseibi otsast ära ja puhastasime üleliigsest keemiast.
Kuivas see asi kusk8il kolm tundi ja peale seda panime liivapaberi ja viilide abil asja korralikult istuma.
Polt keermeliimiga kokku ja poolemeetrise sabaga kinni,nii et üks mees istus autos,kolmas käik sees ja jalg piduril.Siiani igatahes sõidab.
Tegu oli siis diisel golfiga,millel on ka see pisike sälk ainult rihmaratta taga .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
jyri
huviline



Registreerunud 30.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi

postitati 01.02.04 19:12 Tsiteeri


Tänud vastuste eest.Teab keegi täpsemalt ,kus neid väntvõlle keevitusega taastatakse.See nii loll viga sellepärast ,et iga rihmavahetusega näpitakse see polt lahti jälle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jyri
huviline



Registreerunud 30.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi

postitati 03.02.04 14:08 Tsiteeri


Nüüd siis asi parandatud ja kirjeldan tsipa seda viga(võib olla on kellelegi abiks).Sellest veast võiks järeldada,et gaasijaotus on tahmamisel ikka väga oluline sest kiirendusel suitsu absoluutselt enam ei tule(enne pani ikka paraja pahmaka just kiiirendusel ja umbes 3000pööret muidu enne ka OK).No ja jõudu tuli ka mõni hobune juurde.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 03.02.04 14:22 Tsiteeri


Räägid äkki ka sellest,kust abi said ja mis meetodil parandati.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
jyri
huviline



Registreerunud 30.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi

postitati 03.02.04 16:30 Tsiteeri


Väntvõlli korralik remont keevitusega umbes7-8sada.Tehakse Tatari tänaval.Kui tahad koos võlli mahavõtmisega 4-5tuhat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ryblik
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.03
Asukoht: Göteborg, Rootsi
Kasutaja on eemal

Auto: hetkel autotu

postitati 07.02.04 14:05 Tsiteeri


Mul endal juhtus just saranae asi. Õnneks juhtus asi tühikäigul ristmiku taga. Viskas lihtsalt rihma maha suuemat kahju tegemata. Paar kuud tagasi sai pandud täiesti uus ratas. Ja nyyd maha võttes oli täiesti tihe..ei liikunud korralikult ja kakkus kinni. Kusjuures UUS ratas. Sai pandud siis üks kasutatud ca 200 000 sõitnud masina pealt, mis väga kenasti jooksis. Kusjuures see jama et uus ratas kinni kiilub pidi olema päris levinud. Töökojamehed rääkisid, et oli lennanud kotti üks mondeo, aga tal oli ratta lahti loksutanud sõidupealt ja nii õnnetult et kogu mootorile põntsu. Siit ka nüüd küsimus, et see keermeliimiga kinnipanek. Ma ise küll ei julgenud kohe panna. Just ses suhtes et seda siis ju hiljem ei saa enam mingi valemiga lahti. Või äkki siin oskavad targemad mehed rääkida kui oluline see siiski nii kapitaalselt kinni tõmmata on. Ise mõtlesin et sõidan mõnedsajad kilomeetris ja kontrolin, et kui juba loks sees siis liimiga...aga kui nagu ok siis liimi ei paneks. Mis arvate?


C.R.E.A.M.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad ja A6 Allroad

postitati 07.02.04 15:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja jyri
Väntvõlli korralik remont keevitusega umbes7-8sada.Tehakse Tatari tänaval.Kui tahad koos võlli mahavõtmisega 4-5tuhat.


Käisid Kose Peebu juures:D:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Soja
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.05
Asukoht: Tallinn<>Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 2,2 TQ

postitati 10.08.05 09:16 Tsiteeri


vana teema küll aga upitan korraks

mootorile (2,1 turbo, bensukas :) ) remonti tehes(simmerite vahetus) ilmnes samane asi, et väntvõlli peal olev kiilusoon on ära loksutatud ja mingi tark mees oli sinna vedelmetalli peale pannud ja nii üritanud asja parandada. Pole eriti mõtekas ma arvan. kuna mootor küllaltki võimas ja jõud mis sealt läbi käib ikka päris suur. Ainus mõistlik lahendus vända keevitus. st kiilusoon täis keevitada ja siis maha freesida.... hind 600


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 56.5% - SQL: 43.5%]