Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A6 Avant Quattro 2.5 TDI 103kW (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 2687)
yepi
huviline

Avatar


Registreerunud 12.10.07
Asukoht: Nõmme
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,5 TDQ 103 KW; A3 1,8 92 KW; Perlingo 1,4 55KW

postitati 14.10.07 14:04 Tsiteeri
Audi A6 Avant Quattro 2.5 TDI 103kW



Kas on hea mootoriga isend ja kuidas vastu peab, nii mootor, veermik, kuna on plaan osta see masin.... olen küll varem omanud audisid, aga mitte diisleid ja quattrot... millele peaksin tähelepanu pöörama??


Ihne maksab ühe korra, rumal kaks korda, jobu - kogu aeg.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 14.10.07 14:07 Tsiteeri


mis aasta autot sa mõtled


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
yepi
huviline

Avatar


Registreerunud 12.10.07
Asukoht: Nõmme
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,5 TDQ 103 KW; A3 1,8 92 KW; Perlingo 1,4 55KW

postitati 14.10.07 14:15 Tsiteeri


96 lõpp


Ihne maksab ühe korra, rumal kaks korda, jobu - kogu aeg.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yepi
huviline

Avatar


Registreerunud 12.10.07
Asukoht: Nõmme
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,5 TDQ 103 KW; A3 1,8 92 KW; Perlingo 1,4 55KW

postitati 16.10.07 17:15 Tsiteeri


ega keegi ei oska siis midagi öelda?


Ihne maksab ühe korra, rumal kaks korda, jobu - kogu aeg.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sults
huviline



Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro

postitati 16.10.07 17:51 Tsiteeri


Kui on hästi hooldatud ,peab ka hästi vastu.Hooldusraamat võiks olla,kus on ka hooldused tehtud.Eks kulusid on ,seda rohkem nagu mootori poole peal .Olen sõitnud juba kolm aastat,vahepeal vahetanud plokikaanetihendi ja pihustiotsad,ei kurda eriti.Muidugi võiks olla plokisoojendus.Veermik on hästi vastu pidanud ,need veel "rauast".Sellel variandil on sportvedrustus,revalisse pole mõtet sellega pöörduda,maksad lolliks end :) Monroe amordid on ,enne,kui neid otsima hakkad ,võta näidiseks 1 alt ära :) Hea auto kokkuvõteks :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yepi
huviline

Avatar


Registreerunud 12.10.07
Asukoht: Nõmme
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,5 TDQ 103 KW; A3 1,8 92 KW; Perlingo 1,4 55KW

postitati 16.10.07 18:01 Tsiteeri


hooldusraamat on olemas ....mingi naljatilk on tagasikerinud.......aga servises oli 240000km (aga oli ees 180000tkm ja suht hiluti saksas tehtud....aga ma ei ole selles ka kuigi kindel.
Masin siis selline http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/535/auto_php-id=406535-www_auto24_ee.html
hoolduse järgi peaks veel saama järgmise rihmavahetuseni 20000 km sõita... :)


Ihne maksab ühe korra, rumal kaks korda, jobu - kogu aeg.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 16.10.07 18:11 Tsiteeri


paistab päris hea lisasi on ka nagu aga mis mulle ei meeldi on hele sisu.Rihmad ja asjad vahetad kohe ära ja siis peaks jupp aega muretu olema


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sults
huviline



Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro

postitati 16.10.07 18:28 Tsiteeri


Kindlasti pead jälgima ,et vända küljes olev rihmaratas ei loperdaks,kui see loperdab ära osta,võtad endale suured rahalised kohustused. Rihma vahetusega soovitan vahetada ka veepumba ja viskosiduri-ventika laagri.Suur hooldus on päris kirves,aga pärast on ka 120 tuhhi hooletu :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 16.10.07 18:36 Tsiteeri


see viskosiduri-ventika laager pidi maksma 1500 kuni 200o millegiga ja seda ventikat pole sinna ültse vaja minul läks see katki ja võtsin ta ültse sealt eest ära.rihma vahetuse ajal vaheta ka see alumine rihma ratas ära sest see ei maksa ka eriti midagi ja polt ka mis seal otsas on


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
yepi
huviline

Avatar


Registreerunud 12.10.07
Asukoht: Nõmme
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,5 TDQ 103 KW; A3 1,8 92 KW; Perlingo 1,4 55KW

postitati 16.10.07 19:03 Tsiteeri


Tänud...
Kuidkuida see mootor on vastupidavuselt.palju kütet kulub ja mis ta aeg 0-100kmh


Ihne maksab ühe korra, rumal kaks korda, jobu - kogu aeg.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 16.10.07 19:11 Tsiteeri


mootor kestab päris hästi ja 0-100 läheb tehase andmetel 9,7 sekundid ja kütet kulub kui normaalselt sõita siis keskmine on 7l millegiga


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 16.10.07 19:18 Tsiteeri


Kütet võtab siiski keskmiselt 8L sajale. Ja kui mootor korras on siis peaks 0-400 m u.18 sekundiga läbima. Nii et 0-100 km/h on kuskil 10-12 sekundit. Muidugi ma ei tea,milleks diislil üldse sellist asja on vaja teada. Ütleme nii et tänaval päris jalgu ei jää ja mingi hull püssimise pill ei ole.:P

Ja kindlasti vaata et on 6 käiguline kast. Kui on 5-ne, siis on ilmselt suure tõenäosusega mingi kompot.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 16.10.07 19:23 Tsiteeri


kuhugi sinna 10-ne kanti ta jääb jah sai kunagi proovitud ja see tegelt palju ta võtab oleneb ikka väga palju tihendist rooli ja istme vahel mul näitab kompu präägu 10


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
yepi
huviline

Avatar


Registreerunud 12.10.07
Asukoht: Nõmme
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,5 TDQ 103 KW; A3 1,8 92 KW; Perlingo 1,4 55KW

postitati 16.10.07 19:24 Tsiteeri


kiirendust uurisin lihtsalt niisama....endal hetkel b4 2.0 66 kw ja see läks mul umbes 13 ja nõksu alla, et siis on mul ettekujutus ta kiirendusest.
Küsimus veel kuida ta maanteel möödasõiduga on .....6-at käiku alla ei pea vahetama 5-da peale?


Ihne maksab ühe korra, rumal kaks korda, jobu - kogu aeg.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 16.10.07 19:31 Tsiteeri


Oleneb kiirusest, kui kiirus langeb alla 80 km/h vahetan ma alati 5-da peale, igaks juhuks. Aga üle selle tavaliselt teen mööda sõite 6-ga. Üldiselt kiirendab enam vähem sama moodi nagu 85 kw bensukas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 16.10.07 19:32 Tsiteeri


lihtsam ikka käik maha siis saad vähe kiiremini mööda aga oleneb muidugi kiirusest


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
yepi
huviline

Avatar


Registreerunud 12.10.07
Asukoht: Nõmme
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,5 TDQ 103 KW; A3 1,8 92 KW; Perlingo 1,4 55KW

postitati 18.10.07 15:19 Tsiteeri


Kus ma saaksin selle masina ametlikud tehase andmed???


Ihne maksab ühe korra, rumal kaks korda, jobu - kogu aeg.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maxic
huviline



Registreerunud 27.05.04
Asukoht: metsas
Kasutaja on eemal

Auto: auditu

postitati 18.10.07 15:36 Tsiteeri


Üks variant on siin.
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=10956&cache=no


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yepi
huviline

Avatar


Registreerunud 12.10.07
Asukoht: Nõmme
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,5 TDQ 103 KW; A3 1,8 92 KW; Perlingo 1,4 55KW

postitati 24.10.07 17:37 Tsiteeri


ostetud....ja mis sõidurõõm :cool:


Ihne maksab ühe korra, rumal kaks korda, jobu - kogu aeg.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 58.1% - SQL: 41.9%]