Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
|
Segu lahja?!?
Probleem järgmine:
Segu kell näitab, et segu on lahja ja kohe väga lahja kui vajutada mõõdukalt gaasi (segu näidikul põleb esimene punane tuli).
Võin gaasi põhja vajutada ja alles siis, kui rõhu üles saab hakkab näitama rikast segu. See juhtub alles siis, kui ülerõhk on üle 1,0bar-i.
Ise kahtlustasin õhukulumõõtjat, proovisin teist ja ikka sama pull.
Varjandid siis:
1. Kütuse surve regulaator?
2. Hammasrihma asend vale?
3. MAP andur?
Järsku on kellegil ideid, mida võiks veel kontrollida või mida neist eeltoodud asjadest võiks välistada?
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Silwer
Järsku on kellegil ideid, mida võiks veel kontrollida või mida neist eeltoodud asjadest võiks välistada? |
Lambda?
Ulvar
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
|
Ok, seda võib kah vaadata aga kas lambda vea korral esinevad sellised sümptomid? Sest tühikõigul tiksub segu kell ilusasti punase ja kollase ala vahel
ja kas lambda viga tekitab ka viletsat liikumist?
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Silwer
Ok, seda võib kah vaadata aga kas lambda vea korral esinevad sellised sümptomid? Sest tühikõigul tiksub segu kell ilusasti punase ja kollase ala vahel
ja kas lambda viga tekitab ka viletsat liikumist? |
Lambda andur lülitatakse süsteemist välja minuteada ainult siis, kui ta on veel külm, kui gaas on põhjas või kui aju arvab, et andur on vigane.
Viletsat liikumist? Täiega punnides võib-olla mitte, aga aeglast reageerimist, ebaühtlast käiku jms. küll.
Siin peaks ka natuke infot olema:
http://www.sjmautotechnik.com/20vboost.html#O2sense
Ulvar
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
|
Proovin seda ja vaatan, kas on parem:
If you suspect the O2 sensor is causing a running/driveability problem, you can temporarily disconnect the sensor and drive the car to see if the
problem still exists. The system is designed to operate without the O2 sensor connected and the engine will run fine assuming the other
systems/components are functioning properly.
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
|
Lambdas ei olnud probleem...
On kellegil ideid?
|
|
|
doktorms
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 1.8 (1987 a.)
|
|
Kas veakoode ei anna välja? Kui lambda korras, siis peaks aju ka aru saama, et segu lahja ja seega andma koodi, mis süsteem tõrgub (kui on aju
kontrolli all olev).
Jõud köidab alati madalate moraalsete omadustega inimesi. (A. Einstein)
|
|
|
|
prr
klubiliige
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A3 & A4 Cabrio
|
|
kui sa tartsi juures köisid, siis te vist mõõtsite benarõhku. mõõda uuesti ja meenuta neid numbreid, mis sa ennem oled näinud.
või õhulugeja paneb segast?
lapsest peale on hobused meeldinud
|
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
|
Hmm, mul ei ole siin kella millega seda mõõta, kui ma õieti mäletan oli 2 bari tühikäigul ja 5 bar-i boostil.
Õhukululugejas viga ei ole, seda sai kontrollitud. Küttesurveregulaatori rikke korral pidi ka segu rikkaks, mitte lahjaks minema ja mingeid veakoode
ta kah ei näita. Aga on tunda, et mootor töötab kiirendamisel kuidagi flegmaatiliselt ja läheb vaevaliselt pöördesse...
Ise kahtlustan seda, tsiteerin SJM-i: "I have run into a few 20V engines that had loose front crank damper pulley bolts, which allowed the crank
timing gear to move side to side and shear off the keyway which altered the crank/cam timing. It is likely that the previous timing belt repair work
was done incorrectly, and the mechanic did not torque the crank pulley bolt enough."
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
|
Sai vahetatud nukkvõlli ja vända mootoririhma rattad. Selgus, et eelmise mootroririhma vahetuse ajal oli vända rihmaratas pandud paika vaid liimiga
(kiil oli murdunud).
Uute rihmarataste paigaldus tegi küll liikumise sujuvamaks, kuid ei lahendanud lahja segu probleemi.
Vahepeal olen proovinud ka uut Lambda andurit - selles ei ole viga.
Kas kellegil on ideid???
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Silwer
Sai vahetatud nukkvõlli ja vända mootoririhma rattad. Selgus, et eelmise mootroririhma vahetuse ajal oli vända rihmaratas pandud paika vaid liimiga
(kiil oli murdunud).
Uute rihmarataste paigaldus tegi küll liikumise sujuvamaks, kuid ei lahendanud lahja segu probleemi.
Vahepeal olen proovinud ka uut Lambda andurit - selles ei ole viga.
Kas kellegil on ideid??? |
Lahja seguga peaks asi kiiresti üle kuumenema, kas ka sul???
Toomas
|
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
|
No linnasõidul ma eriti ei vajuta aga jäärajal läks küll väga kiiresti kuumaks. Õli temperatuur üle 130 kraadi ja väljalaskekollektor oli
helepunane...
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
|
Proovisin ka uut bena regulaatorit - ei aidanud...
Ideid?
|
|
|
kiireaudi
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
|
Ehh, panen Speedsterisse aja kinni - las vahivad seda seal...
PS! Kui kellegil on Tallinnas A/F mõõdikut mida saaks korra minu auto peal proovida siis võiks teada anda...
Või siis, kui keegi on nõus oma 2,2T AAN mootori aju proovida andma siis oleks kah tore (Ren, krt müüs oma auto maha nüüd ei ole enam "jupi
doonorit"...
Võin ise maha kiskuda ja pärast tagasi toppida...
|
|
|
prr
klubiliige
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A3 & A4 Cabrio
|
|
kuidas sul a/f tühikäigul käitub?
ja kui kohapeal tuuri annad, kaob ikka natukeseks ära ja tuleb siis tagasi?
lapsest peale on hobused meeldinud
|
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
|
Tühikäigul siiberdab lahja ja keskmise osa peal. Tuuri andes ära ei kao.
Käisin täna Speedsteris, tuleb välja et lambda näitab aju küljest lahtiühendatult rikast segu aga kui on ajuga ühendatud siis paneb segast...
Mingit mõistlikku põhjendust ei osatud mulle selle asja peale anda.
Nii, et otsin siis AAN manuaali "ajudoonorit"...
|
|
|
Jaks
huviline
Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant
|
|
Mul on ju manuaal.
Tule ise kohale ja proovi
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
|
Seda ma teengi. Ma helistan sulle...
|
|
|
Jaks
huviline
Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant
|
|
Ole lahke.
Nädalavahetusel täitsa saadaval.
|
|
|
prr
klubiliige
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A3 & A4 Cabrio
|
|
ja mina ei tulnud sulle meelde oma AAN mootoriga ?!??
lapsest peale on hobused meeldinud
|
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja prr
ja mina ei tulnud sulle meelde oma AAN mootoriga ?!?? |
S4 ja S6 erinevad ajud, S6 on immoga
Toomas
|
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja prr
ja mina ei tulnud sulle meelde oma AAN mootoriga ?!?? |
Sa oled veel krdi kaugel kah, et proovida...
Proovitud sai aga midagi targemaks ikka ei saanud - arvatavasti on ikkagi mingi mehaaniline probleem - aju ja MAP peaks korras olema...
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
|
Mis lahendus sellele probleemile leiti siis?
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
prr
klubiliige
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A3 & A4 Cabrio
|
|
eriline mõte on ÜLE AASTA VANU threade jälle uppima hakata
lapsest peale on hobused meeldinud
|
|
|
|