Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Segu lahja?!? (Vastuseid: 24 | Vaatamisi: 2994)
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 19.01.04 11:09
Segu lahja?!?



Probleem järgmine:

Segu kell näitab, et segu on lahja ja kohe väga lahja kui vajutada mõõdukalt gaasi (segu näidikul põleb esimene punane tuli).

Võin gaasi põhja vajutada ja alles siis, kui rõhu üles saab hakkab näitama rikast segu. See juhtub alles siis, kui ülerõhk on üle 1,0bar-i.

Ise kahtlustasin õhukulumõõtjat, proovisin teist ja ikka sama pull.

Varjandid siis:
1. Kütuse surve regulaator?
2. Hammasrihma asend vale?
3. MAP andur?

Järsku on kellegil ideid, mida võiks veel kontrollida või mida neist eeltoodud asjadest võiks välistada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 19.01.04 11:29


Tsitaat:
Esialgne postitaja Silwer
Järsku on kellegil ideid, mida võiks veel kontrollida või mida neist eeltoodud asjadest võiks välistada?


Lambda?


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 19.01.04 11:51


Ok, seda võib kah vaadata aga kas lambda vea korral esinevad sellised sümptomid? Sest tühikõigul tiksub segu kell ilusasti punase ja kollase ala vahel ja kas lambda viga tekitab ka viletsat liikumist?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 19.01.04 12:34


Tsitaat:
Esialgne postitaja Silwer
Ok, seda võib kah vaadata aga kas lambda vea korral esinevad sellised sümptomid? Sest tühikõigul tiksub segu kell ilusasti punase ja kollase ala vahel ja kas lambda viga tekitab ka viletsat liikumist?


Lambda andur lülitatakse süsteemist välja minuteada ainult siis, kui ta on veel külm, kui gaas on põhjas või kui aju arvab, et andur on vigane.
Viletsat liikumist? Täiega punnides võib-olla mitte, aga aeglast reageerimist, ebaühtlast käiku jms. küll.

Siin peaks ka natuke infot olema:
http://www.sjmautotechnik.com/20vboost.html#O2sense


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 19.01.04 13:07


Proovin seda ja vaatan, kas on parem:

If you suspect the O2 sensor is causing a running/driveability problem, you can temporarily disconnect the sensor and drive the car to see if the problem still exists. The system is designed to operate without the O2 sensor connected and the engine will run fine assuming the other systems/components are functioning properly.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 20.01.04 09:03


Lambdas ei olnud probleem...

On kellegil ideid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
doktorms
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1.8 (1987 a.)

postitati 20.01.04 18:24


Kas veakoode ei anna välja? Kui lambda korras, siis peaks aju ka aru saama, et segu lahja ja seega andma koodi, mis süsteem tõrgub (kui on aju kontrolli all olev).


Jõud köidab alati madalate moraalsete omadustega inimesi. (A. Einstein)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prr
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A3 & A4 Cabrio

postitati 20.01.04 22:07


kui sa tartsi juures köisid, siis te vist mõõtsite benarõhku. mõõda uuesti ja meenuta neid numbreid, mis sa ennem oled näinud.

või õhulugeja paneb segast?


lapsest peale on hobused meeldinud
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 21.01.04 08:58


Hmm, mul ei ole siin kella millega seda mõõta, kui ma õieti mäletan oli 2 bari tühikäigul ja 5 bar-i boostil.

Õhukululugejas viga ei ole, seda sai kontrollitud. Küttesurveregulaatori rikke korral pidi ka segu rikkaks, mitte lahjaks minema ja mingeid veakoode ta kah ei näita. Aga on tunda, et mootor töötab kiirendamisel kuidagi flegmaatiliselt ja läheb vaevaliselt pöördesse...

Ise kahtlustan seda, tsiteerin SJM-i: "I have run into a few 20V engines that had loose front crank damper pulley bolts, which allowed the crank timing gear to move side to side and shear off the keyway which altered the crank/cam timing. It is likely that the previous timing belt repair work was done incorrectly, and the mechanic did not torque the crank pulley bolt enough."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 28.01.04 07:58


Sai vahetatud nukkvõlli ja vända mootoririhma rattad. Selgus, et eelmise mootroririhma vahetuse ajal oli vända rihmaratas pandud paika vaid liimiga (kiil oli murdunud).

Uute rihmarataste paigaldus tegi küll liikumise sujuvamaks, kuid ei lahendanud lahja segu probleemi.

Vahepeal olen proovinud ka uut Lambda andurit - selles ei ole viga.

Kas kellegil on ideid???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 28.01.04 08:06


Tsitaat:
Esialgne postitaja Silwer
Sai vahetatud nukkvõlli ja vända mootoririhma rattad. Selgus, et eelmise mootroririhma vahetuse ajal oli vända rihmaratas pandud paika vaid liimiga (kiil oli murdunud).

Uute rihmarataste paigaldus tegi küll liikumise sujuvamaks, kuid ei lahendanud lahja segu probleemi.

Vahepeal olen proovinud ka uut Lambda andurit - selles ei ole viga.

Kas kellegil on ideid???


Lahja seguga peaks asi kiiresti üle kuumenema, kas ka sul???


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 28.01.04 09:59


No linnasõidul ma eriti ei vajuta aga jäärajal läks küll väga kiiresti kuumaks. Õli temperatuur üle 130 kraadi ja väljalaskekollektor oli helepunane...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 02.02.04 18:51


Proovisin ka uut bena regulaatorit - ei aidanud...

Ideid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kiireaudi
klubiliige



Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68

postitati 03.02.04 08:18


Müü auto ruttu maha!!!
[Hea hinnaga võid mulle pakkuda :D ]

1)Lase üle kontrollida pihustid.
2) Bensapump ei taha/suuda piisavalt ette anda?
3)Ehk ei anna AF i minevad juhtmed korralikult ühendust?
4) AF meter ise peetis?
5) ECU mingitel segastel asjaoludel lolliks läinud?


Rohkem ideid küll pole. Kui need ära tšekkad ja abi pole,siis romulasse :P
Samas neid asju rohkem seal pole ka,mis sellist sümptomit tekitada võivad :(


11,823@191,5km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 03.02.04 08:27


Ehh, panen Speedsterisse aja kinni - las vahivad seda seal...

PS! Kui kellegil on Tallinnas A/F mõõdikut mida saaks korra minu auto peal proovida siis võiks teada anda...

Või siis, kui keegi on nõus oma 2,2T AAN mootori aju proovida andma siis oleks kah tore (Ren, krt müüs oma auto maha nüüd ei ole enam "jupi doonorit";)... :)
Võin ise maha kiskuda ja pärast tagasi toppida...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prr
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A3 & A4 Cabrio

postitati 03.02.04 21:54


kuidas sul a/f tühikäigul käitub?
ja kui kohapeal tuuri annad, kaob ikka natukeseks ära ja tuleb siis tagasi?


lapsest peale on hobused meeldinud
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 06.02.04 13:53


Tühikäigul siiberdab lahja ja keskmise osa peal. Tuuri andes ära ei kao.

Käisin täna Speedsteris, tuleb välja et lambda näitab aju küljest lahtiühendatult rikast segu aga kui on ajuga ühendatud siis paneb segast...
Mingit mõistlikku põhjendust ei osatud mulle selle asja peale anda.

Nii, et otsin siis AAN manuaali "ajudoonorit"... :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 06.02.04 14:12


Mul on ju manuaal.
Tule ise kohale ja proovi:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 06.02.04 14:14


Seda ma teengi. Ma helistan sulle... :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 06.02.04 14:20


Ole lahke.
Nädalavahetusel täitsa saadaval.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prr
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A3 & A4 Cabrio

postitati 07.02.04 01:40


ja mina ei tulnud sulle meelde oma AAN mootoriga ?!??


lapsest peale on hobused meeldinud
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 07.02.04 07:12


Tsitaat:
Esialgne postitaja prr
ja mina ei tulnud sulle meelde oma AAN mootoriga ?!??


S4 ja S6 erinevad ajud:(, S6 on immoga


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 08.02.04 15:31


Tsitaat:
Esialgne postitaja prr
ja mina ei tulnud sulle meelde oma AAN mootoriga ?!??


Sa oled veel krdi kaugel kah, et proovida... :)

Proovitud sai aga midagi targemaks ikka ei saanud - arvatavasti on ikkagi mingi mehaaniline probleem - aju ja MAP peaks korras olema...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 16.02.05 22:13


Mis lahendus sellele probleemile leiti siis?


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prr
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A3 & A4 Cabrio

postitati 16.02.05 23:25


eriline mõte on ÜLE AASTA VANU threade jälle uppima hakata


lapsest peale on hobused meeldinud
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 67.4% - SQL: 32.6%]