Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi 100 (C4) kuidas vastu peab? (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 3087)
ervin
huviline



Registreerunud 18.09.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 (C4) 2,8 q 142 kw

postitati 18.09.07 15:59 Tsiteeri
Audi 100 (C4) kuidas vastu peab?



Tere audi huvilised!
Sooviks osta audi 100 1992-1994a või A6-e(C4) aga tahaks teada mis nende juures laguneb ja mis on head? Milline mootor oleks parim valik ? Kas 2.6 V6 peab hästi vastu? Kuidas sillaosad vastu peavad? Kas automaatkastil on rikkeid tihti esinenud? Mis vahet on audi 100 või a6 (c4 kerel) ? Kui piirhinnaks umbes 50 000 kas on mõtet a6 vaadata?
Kuidas 2,8 quattro sild vastu peab?
Kus audisi remondite? Kas tuukri tänaval asuv audi remont on kvaliteetne?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
priit
moderaator
klubiliige

Avatar


Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4, Bora & Octavia

postitati 18.09.07 16:30 Tsiteeri


Audi 100 ...vastu peab hästi, midagi kurta küll ei saa.

Tuukri tn. all mõtled vist audihooldus.ee'd ...soovid midagi täpsemalt teada kontakteeru klubilisega Juks11
Flameko AutoServis
Tuukri 7, Tallinna kesklinn
Tel 6419989
Gsm 53476100
servis@flameko.ee


priitpoiss --> priit
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ervin
huviline



Registreerunud 18.09.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 (C4) 2,8 q 142 kw

postitati 18.09.07 18:51 Tsiteeri


on keegi käinud neid vaatamas?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/267/auto_php-id=396267-www_auto24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/474/auto_php-id=402474-www_auto24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/512/auto_php-id=408512-www_auto24_ee.html


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
j2mis
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C5, B5, Zafira A

postitati 19.09.07 05:35 Tsiteeri


kui soovid juba üle 2.3 mootori siis võta ikka 2.8 , kuna 2.6 võtab sama palju kütet kui 2.8 ja 2.8'l on ka parem minek.
Ise eelistaksin 2.3 mootorit, sest se hea lihtne mootor ja probleeme ilmselt vähem kui 2.6'ga või 2.8'ga.
2.3 võtab maanteel 8. linnas 10-11.
2.6 ja 2.8 umbes 12 linnas. maanteel 9-10.
Sõbra ema sai 100 avant quattroga 2.8 mootoriga keskmiseks kütusekuluks 8.3 :D (mina kyll ei tea mismoodi nii vähene kulu võimalik on :D).

Üldiselt audi 100 on hea masin. Silldades on vähe remontida. Ja kui oled ringi sildadele peale teind siis kestab jälle tubli tüki aega. kui 100 siis 2.3 kõige töökindlama mootoriga ;)

50.000 eest saad Korraliku 93-94a Audi 100.
60.000 enamvähem korraliku A6
audi 100 ja a6 vahe. Salong on a6'l natuke teistsugune kui 100'l (veits ümaram) :D
stanged on erinevad. Esituled on tavaliselt a6'l luubid. kapotid natuke erinevad. pagasniku tuled on natuke erinevad audi 100'st. muu peaks enamvähem sama olema kuna a6's ju ka ikkagi c4 kere.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ervin
huviline



Registreerunud 18.09.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 (C4) 2,8 q 142 kw

postitati 19.09.07 12:47 Tsiteeri


aitäh, aga kisub ikka 2.6 poole , neid suurem valik ja lisasi rohkem tundub olevat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 19.09.07 13:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ervin
aitäh, aga kisub ikka 2.6 poole , neid suurem valik ja lisasi rohkem tundub olevat.


Ehk on neid suurem valik sel põhjusel, et võrreldes 2,8 -sega on suht mõttetu mootoriga tegu, kuna jahh küttekulu sama aga liigub kehvemalt.
Samas 2,8 ikka hampsab hästi ja on töökindel masin-eks see küttekulu anna rahakotile tunda.
Kindlasti peaks/võiks olla see masin automaat ja quattro.


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
uunox
huviline



Registreerunud 31.10.05
Asukoht: Tallinn/Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.4D C4, Space Wagon 1,8TD

postitati 19.09.07 20:37 Tsiteeri


100 kestab ikka väga ilusti. suur ja mugav maanteel kulgeda, samas keerab piisavalt hästi, et linnas hakkama saada.

2,4D küttekulu on imeliselt väike ;)

Kahe aasta jooksul olen vahetanud:
- kõik esisilla liikuvad osad (õõtsad, puksid)
- piduriklotsid
- esiklaasi (seal oli pragu, niiet kulumaterjali alla ei lähe)
- tagavedrud, kuna silma hakkas riivama
- rihmad-rullikud
- õli

ahjaa, soojenduse radika ka, kuna eelmine omanik oli mingit tihendavat ollust kallanud ja sellega soojenduse radika korralikuks telliskiviks lasknud.

Peale kõiki neid kilomeetreid, tõsi küll, on plaanis pihustiotse vahetus, aga see on jooksevkulu


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 20.09.07 07:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: uunox
100 kestab ikka väga ilusti. suur ja mugav maanteel kulgeda, samas keerab piisavalt hästi, et linnas hakkama saada.

2,4D küttekulu on imeliselt väike ;)

Kahe aasta jooksul olen vahetanud:
- kõik esisilla liikuvad osad (õõtsad, puksid)
- piduriklotsid
- esiklaasi (seal oli pragu, niiet kulumaterjali alla ei lähe)
- tagavedrud, kuna silma hakkas riivama
- rihmad-rullikud
- õli

ahjaa, soojenduse radika ka, kuna eelmine omanik oli mingit tihendavat ollust kallanud ja sellega soojenduse radika korralikuks telliskiviks lasknud.

Peale kõiki neid kilomeetreid, tõsi küll, on plaanis pihustiotse vahetus, aga see on jooksevkulu

Soojendusradikas ja mootor on sellel masinal piisavalt kehvadena konstrueeritud ja vahetus on üsnagi tülikas, seega ka sellistele pisiasjadele tasuks ostes tähelepanu pöörata. Radikas maksab küll 500.- kuid mõistliku hinnaga mootorit pole eestist leida.

Odavamate sillaosade kasutamisel tuleb õõtsasid ja rooliotsi iga aasta vahetada.;) Samas nad maksavad ka peaaegu mitte midagi ja vahetamine on väga lihtne ja kvaliteetne sillaregull maksab Tallinnas ainult 200.-

Esiklaas maksab 1000.- kuni 1300.- (toon+toonriba) samas enamus vahetusfirmasid tahavad vahetusel ka liistu pähe määrida. (korralik liist maksab ca 700.-)

Rihmade-rullikute vahetuskulu on R5 mootoril ka vägagi mõistlik (V6'est ei tea paraku midagi).

Tagapidurid on totaalne ......... Ka korralikult taastatud supportid ilma käsipidurit kasutamata üle 2-3 aasta ei kesta.

Üldkokkuvõttes väga vastupidav ja mugav masin mille hoolduskulud on minimaalsed ja mis sõltuvalt mootorist võib ka väga ökonoomne olla.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vx_105
Bännitud



Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal


postitati 20.09.07 11:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand kvaliteetne sillaregull maksab Tallinnas ainult 200.-


Pärnus taheti 500.:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ervin
huviline



Registreerunud 18.09.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 (C4) 2,8 q 142 kw

postitati 25.09.07 18:23 Tsiteeri


kas on kuskilt võimalik VIN koodi järgi kontrollida kas autoga on õnnetusi juhtunud Saksamaal ja Eestis ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
VIP
huviline

Avatar


Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Kohila - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant Quattro 2.8 30V

postitati 25.09.07 19:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: j2mis
2.3 võtab maanteel 8. linnas 10-11.
2.6 ja 2.8 umbes 12 linnas. maanteel 9-10.


Kunagi oli A6 Avant 2.6. Mnt kulu 9-10 kanti küll ei olnud sõites nii umbes 100-110km/h tavaliselt. Pigem 8L/100km. 90km/h sõites (mis tähendab ka seda, et möödasõite ega muid kiirendusi-pidurdusi eriti ette ei tule) oli kuluks umbes 7l/100km.

Aga üldiselt on 100 ja A6 väga vastupidavad ja seda võib ka kõigi nende mootorite kohta öelda minu arust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 25.09.07 20:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ervin
kas on kuskilt võimalik VIN koodi järgi kontrollida kas autoga on õnnetusi juhtunud Saksamaal ja Eestis ?


https://www.lkf.elion.ee/pls/xlk/sysadm.lk_kah_ajalugu_r_l.show_form


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
bam
huviline



Registreerunud 21.09.06
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D2 4,2 220kw. A6 C4 2,8 142kw q man.

postitati 08.12.07 15:03 Tsiteeri


Sõbra ema sai 100 avant quattroga 2.8 mootoriga keskmiseks kütusekuluks 8.3 :D (mina kyll ei tea mismoodi nii vähene kulu võimalik on :D).



jah see täiesti võimalik;)
ise olen saanud enamus maanteel sõites ka 7,8 keskmiseks.
seda küll jah hästi,hästi õrnalt gaasi andes:D
(100 2,8 quattro sedaan manuaal)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 66.9% - SQL: 33.1%]