Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  ..  16  17  18
Autor:
Pealkiri: V6 2.5TDI andmed, plussid & miinused (Vastuseid: 438 | Vaatamisi: 247195)
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 10.05.18 00:34 Tsiteeri


Pihusti torudel pole seibe, istuvad koonuse otsas aga ülevoolu voolikutel on küll seibid.


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Spice
huviline

Avatar


Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05

postitati 10.05.18 12:51 Tsiteeri


Kui üksiti juba seal olla, siis küsi autopoest mõõdu järgi korraliku tagasivoolu vollarit ja vaheta ka need ära. Kindlasti eelnevalt mainitud tagasivoolu vaskseibid ka.
Neid 2tk pihusti kohta, aga võta mõni varuga (raudselt kukub mõni sinna kõrvale sügavikku, kuhu see ka jääb).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Melxer
huviline



Registreerunud 09.08.13
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4/B6 Avant

postitati 10.05.18 20:40 Tsiteeri


Tagasivoolu voolikud ja seibid sai varem vahetatud.
7.5x13 on siis pihusti all käiv seib, ma esimese hooga miskipärast arvasin, et pealevoolu torudel käib :P.
Kuid vasaku kaane jaoks peab sisselaske kolmiku ka maha võtma, või mahub see mööda ? -Teisalt küünalt on ka kehv kätte saada kui see jalus... prooviks need ka ära vahetada kui õnnestub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattrodiisel
klubiliige



Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B7 TDI Quattro

postitati 11.05.18 05:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Melxer
Tagasivoolu voolikud ja seibid sai varem vahetatud.
7.5x13 on siis pihusti all käiv seib, ma esimese hooga miskipärast arvasin, et pealevoolu torudel käib :P.
Kuid vasaku kaane jaoks peab sisselaske kolmiku ka maha võtma, või mahub see mööda ? -Teisalt küünalt on ka kehv kätte saada kui see jalus... prooviks need ka ära vahetada kui õnnestub.


Neid vaskseibe enam teistkorda kinni ei keerata!


Street stock 2000W @ 151.4DB
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Melxer
huviline



Registreerunud 09.08.13
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4/B6 Avant

postitati 27.05.18 20:16 Tsiteeri


Sai vahepeal aega ja tihendid ära vahetatud. Endale kahtlast midagi ei tundunud kuid siin kogenumad silmad kindlasti olemas, viskan paar pilti uudistamiseks, et mis arvamus on ?
https://www.upload.ee/image/8489596/Parem1.jpg
https://www.upload.ee/image/8489594/Parem2.jpg
https://www.upload.ee/image/8489604/Vasak1.jpg
https://www.upload.ee/image/8489608/Vasak2.jpg

Kuid üks "kahtlane" asi vaatas küll vastu, eks pilt räägib ise; ->
https://www.upload.ee/image/8489610/Sisselase.jpg
https://www.upload.ee/image/8489668/egr.jpg

Sellega seoses tekib kaks küsimust. Kas egr on süüdlane(kuna drosselklapp oli vaid õhukse nõgiga) ? Ning kuidas või millega selle sisselaske puhtaks saab/peaks tegema ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
q139
huviline



Registreerunud 14.01.13
Kasutaja on eemal


postitati 24.09.21 07:02 Tsiteeri


Egr-il saab lihtsalt vaakumi maha võtta, diagnostika ei pruugi ka kurta kuna seal pole piisavalt softi ja sensoreid et kõike jälgida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 24.09.21 19:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: q139
Egr-il saab lihtsalt vaakumi maha võtta, diagnostika ei pruugi ka kurta kuna seal pole piisavalt softi ja sensoreid et kõike jälgida.

Sõltub täiesti mootorikoodist. Vanematel 110kw ehk tõesti ei ole vahet, uuematel 132kw kw juba tekivad probleemid.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AKoddo
huviline



Registreerunud 01.08.21
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 02.12.21 17:44 Tsiteeri


Tänapäeval kannatab neid 2.5TDI Audisi osta või juba nii kohviks sõidetud?

Pean silmas just seda 132kw varianti, manuaalkasti otsas.

Teema on jube pikk, äkki keegi kirjutab või kopeerib teksti, et mida kohapeal vaadata nendel autodel ja mis peale nukkvõllide veel nendel mootoritel veel laguneb? :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 02.12.21 21:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AKoddo
Tänapäeval kannatab neid 2.5TDI Audisi osta või juba nii kohviks sõidetud?

Pean silmas just seda 132kw varianti, manuaalkasti otsas.

Teema on jube pikk, äkki keegi kirjutab või kopeerib teksti, et mida kohapeal vaadata nendel autodel ja mis peale nukkvõllide veel nendel mootoritel veel laguneb? :)


Nukkvõllidega on probleem vaid siis, kui on sõidetud long-life välpa või kasutatud ebakvaliteetset õli. ;)
Kõrgsurve pumpadega on ka paljudel probleeme, kuid see tundub olevat istme ja rooli vahelise tihendi viga, kuna VP44 pumpa jahutatakse kütusega, siis ei tohiks sõita peaaegu tühja paagiga, mida aga paljud armastavad teha.

Isiklikult olen ühe sellise B6 Quattro-ga sõitnud juba üle 100k km maha (168k-275k km). Mootori poolelt siiani kalla-talla ja hoolda, käigukasti pole puutunud ja hooratta olen saanud ära vahetada. Kui oleksid klubiliige, saaksid lähemalt mu auto teemast lugeda mida-kuna teinud 6+aasta jooksul. Pärast "ajupesu" on olnud sellega ka oluliselt mõnusam sõita, seega see oleks esimene soovitus, kui hooldused tehtud ja oled veendunud, et mootor on heas korras.

Olles sellega väga rahul, sai teine samasugune (talvel sõitmise mõttega) juurde toodud - mingl hetkel talve jooksul plaan müüki ka panna, seega kui huvi, võid kirjutada.

Lühidalt, kui leiad väiksema poolse läbisõiduga auto, mis ei ole rändkarikas olnud, siis väga hästi kestev kooslus.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 13.02.22 06:51 Tsiteeri


Saatsin paar 106L koodiga pumbaaju remonti, väidetavalt ühte ei saanud taastada ja remontija saatis teise taastatud aju asenduseks. Proovisin auto küljes pistikusse nagu tavaliselt ja näitab sellist veakoodi. Kas võib toimida peale immo õpetamist või pole mõtet vaeva näha, väga palju infot ei ole sellise selgitusega veakoodi kohta.

01318 - Control Module for Injection Pump (J399): No Elaboration Available


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 13.02.22 12:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Saatsin paar 106L koodiga pumbaaju remonti, väidetavalt ühte ei saanud taastada ja remontija saatis teise taastatud aju asenduseks. Proovisin auto küljes pistikusse nagu tavaliselt ja näitab sellist veakoodi. Kas võib toimida peale immo õpetamist või pole mõtet vaeva näha, väga palju infot ei ole sellise selgitusega veakoodi kohta.

01318 - Control Module for Injection Pump (J399): No Elaboration Available


Ross Tech Wiki ütleb nii:
Tsitaat:

01318 - Control Module for Injection Pump (J399): No Elaboration Available
Possible Symptoms

Malfunction Indicator Light (MIL) ON

Possible Causes

Control Module Software Issue

Special Notes

When found on 2.5l V6 TDI, turn the key OFF, disconnect the car's battery for a few minutes, then re-connect it and try clearing faults again.



Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 13.02.22 18:28 Tsiteeri


Mul viskab pea alati selle veakoodi peale õlivahetust servisit nullides. Mootorituli põleb ja avariis. Mingi minutid peab seisma, siis kaob ise ära ja rohkem ei teki, kuni järgmise õlivahetuse resettimiseni. Juba ligi 7 aastat nii vist olnud.


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 14.02.22 18:23 Tsiteeri


Kas arvutiga resettides tuleb see veakood?
Kuskil välismaises foorumis keegi kirjutas, et kui liiga kaua arvutiga sees on, siis tuleb see kood, arvas piraat kaabli süü olevat.
Igal juhul oli nii, et kui pistiku õige pumba taha tagasi panin, siis eelsüüde jäi endiselt vilkuma ja veakoodi kustutada ei lasknud, enne kui sai akujuhe maha võetud korraks nagu juhendis soovitab.
Peab siis lootma, et saab asja sellest. Ega enne teada ei saa, kui reaalselt see aju mõne auto peale läheb. Niisama prooviks kuskile peale panna on suur töö ja pole ka seadmeid immoga tegelemiseks endal.

Milline kaabel sobib muidu PIN koodi lugemiseks või immo tühistamiseks A6 C5?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 14.02.22 18:31 Tsiteeri


Õigus jah, spiraal vilkus, mitte mootorituli. Ja jõudu pole. Kustutada vist ei saanud jah enne, kui auto mõnda aega seisis. Ja peale arvutiga resettimist jah. Erinevate kaablitega teinud sama. Üksikud korrad pole jamanud.


Remondin Audide led tulesid. 56711785
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  ..  16  17  18
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 35.2% - SQL: 64.8%]