Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A4- 1.8 5V TURBO (110 kW) (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 2357)
voo
huviline



Registreerunud 16.09.07
Kasutaja on eemal


postitati 17.09.07 08:36 Tsiteeri
A4- 1.8 5V TURBO (110 kW)



Vabandan, kui teemat äsja puudutatud, aga pole aega siin palju ringi sebida. Sooviks teada kui töökindla masinaga tegu on. olen kuulnud jutte selle turbo vahelt ära kukkumisest! Samuti et alates 97 aastast hakati audi esisildades alumiiniumi kasutama. Samuti tahaksin teada kui töökindel on audi automaatkast. Mersu automaadid on väga head samas wolkkari automaatidega on probleeme... kuidas audiga. Ja veel et kuidas A4 üldse on...kas jääb kvaliteedilt vanale heale 80 le alla. Tegelikult ostaks meelsasti diisli aga see konkreetne bensukas näeb väga puhas välja... http://www.autoland.ee/index.php
See konkreetne isend seal kohe esilehel 96 aasta!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
piltnik
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8TQ

postitati 17.09.07 08:46 Tsiteeri


sõidan ise 95 aasta masinaga, spidomeetril nõksa üle 200000 ei ütle ühtegi halba söna ei turbo kohta ega kuskile.
Imestama paneb selle masina puhul et, 115 000 km ja juhi iste juba narmendab. Minu masinal sama sisu ja jõudsin narmendusteni alles nüüd.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
voo
huviline



Registreerunud 16.09.07
Kasutaja on eemal


postitati 17.09.07 08:52 Tsiteeri


no seda narmendamist ei pannud pildil tähele... täna lähen viskan konkreetselt pilgu peale. Eks vaatan ka hooldusraamatu üle. Väidetavalt neid pidavat kah tartus trykitama aga vaevalt nüüd nii odava auto puhul viitsitakse jamada... üks pooltuttav ka seal poes. Muide narmendama võib nahk hakata ruttu küll kui rannast märgade riietega autosse istuda ja pärast märg iste päikese kätte jätta... Infot tahaks küll veel saada kuidas tal küttekuluga on????... mõtlen kui normaalselt sõita


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
piltnik
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8TQ

postitati 17.09.07 09:06 Tsiteeri


istmed pole mitte nahk. Küttekulust on ka palju juttu olnud, minu oma on quattro ja maanteel 8-8,5 linnas 10-11,5


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 17.09.07 09:14 Tsiteeri


Omades ise samamoodi 1,8T, manuaal, -96aasta masinat saan öelda seda, et Turbo hampsab maailma väikseima tehaseturbo kohta hästi, kui kõksu pole teinud, siis roostet ei tohi kuskil olla.
Müügikuulutuse kohta seda, ma ei näe kuskil toonklaase (kuigi kirjeldab nii), mina välistaks auto kohe sellepärast, et kliimaseadet pole (minu kiiks), selleeest on kasutuseluuk (kuid ega kliima ainult õhku jahuta).
Spidoka näit on spidoka näit, läbisõit on teine asi (alusta numbriga 4).
Positiivsena tundub kompuutri olemasolu, kuid 2x el aken on puudu (tagumised klaasid vajuvad vändaga akendel alla).
Istme külg lapitakse Tartus 500 eekuga ära, niiet pole väga hull.
Ma suhtuks nii vanasse automaati pigem skeptiliselt, kui positiivselt.
Kütusekulu: maanteel saad 7-ga hakkama, linnas ikka 9-10.
Ehk selline rahulikult sõites keskmine 8-9.
Esimene hooldus enne rahulikku kulgemist:
rihmadekomplekt + rullikud pingutid olenevalt kohast koos vahetusega 4000-5000
Õlivahetus-turbokale täissynt=700-1000
Filtrid (salongiõhk, mootoriõhk)=400

Nohh-jahh eks need sillajupid kulu ikka jahh, kogu esisillalaks algab kuskil ~5000 kr-ist (odavad jupid) kuni 10 000 -ini esinduses.


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
voo
huviline



Registreerunud 16.09.07
Kasutaja on eemal


postitati 17.09.07 09:16 Tsiteeri


sorry vaatasin ise kah et panin nende istmetega toreda ämbri...No millele ma peaksin seda tyypi audit vaadates vadates tähelepanu pöörama


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
voo
huviline



Registreerunud 16.09.07
Kasutaja on eemal


postitati 17.09.07 09:36 Tsiteeri


TÄNUD JAAKK... asjaliku ja põhjaliku postituse eest... kuna endal varem audit pole olnud aitas su vastus mind kõvasti edasi!;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Dan
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.11.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: VW Golf R Mk7; Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro

postitati 17.09.07 09:43 Tsiteeri


Tere.

Nu mina väidan, et tean vähemalt kolme isendit tutvusringkonnas millel turbo renoveeritud või uus ostetud... Seda siis arvatavasti selle tõttu, et inimesed ei ole teadlikud õli pealevoolu toru ummistumisest ja ei vaheta neid! Mida vaadata... Nuh et sinist tagant ei tuleks ja et mingit kõrinat turbo juurest ei tuleks (wastegate) jne... Ise sõidan sama isendiga ja võin õelda, et ta on mult piisavalt raha küsinud aga rahul olen temaga siiski ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 17.09.07 09:44 Tsiteeri


No ega konkreetne isend ka halb pole aga ise vaataks sellist masinat:
Rooste ja mõlgivaba
Üldine korrasolek (sisu, sisudetailid, kolinad, tuled terved)
Kliimaseade
lisavarustus (el. aknad, kompuuter, käetugi ees, valguspakett, tagumised valgete suunakatega tuled).
Valuveljed
Manuaal/automaat -ise valiksin pigem manuaali.
Kui võimalik võtaks quattro
Samas arvesta asjaga, et kui sillakolinad (roolilatt Forssis 10 000) + kogu esisisillajupid 6000 kr. Ehk siis nende summadega võid arvestada, et kas ostad odavama millel kolinad sees või siis kallima, kus need tööd juba tehtud.

Turboõlitustorude (pealevool [peamine mis ummistub] vist oli 700 kr) vahetust tasub teha-enda omal sama töö ees.
Samuti kipuvad suure läbisõiduga masinatel hüdrotõukurid häält tegema (Taufis 308 kr tk x20 + töö).


Aga veelkord, see minu subjektiivne arvamus.

Ise olen ka enda omasse 3 kuuga umbes 20K pannud, kuid samuti rahul (suurim töö oli sidurivahetus- hooratas Forssis 9000 [kasutatud 3000]+sidurikomplekt 2000 + töö)


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 17.09.07 10:01 Tsiteeri


Endale tundub sisupoolest väga kobe olevat see isend.
Sisu ilus, kliima olemas, olgugi et 2x el aken, taga uuemad tuled, käetugi ees, kahjuks pole komput.
Kuid jahh hind on ikka nõksa paljust, 10 juurde ja saab faceliftiga isendi
Ahjaa, kas sa otsid sedaani või universaali?
Universaalidest tundub see päris hea.


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
raivo
huviline



Registreerunud 15.11.02
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal


postitati 17.09.07 10:22 Tsiteeri


Mina soovitan osta pigem turuhinnast 10K kallima ja sellevõrra korralikuma auto, kui et pärast laod ikka odavamapoolsesse autosse lõdvalt 20K sisse. Ja ega siiski pole veel kindel, et asi on hea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 17.09.07 10:27 Tsiteeri


See on kaheotsaga asi- kes ütleb, et on korralikum masin?
Loomulikult on üheks teguriks aastaarv ja üldine korrasolek.
Kuid jahh koliseva masina puhul ei tee 10K-ga midagi, pigem osta korralikum masin.
Kui oled veendunud, et ainult sild koliseb ja muu on nagu uus, siis veel aga vaevalt sa sellist isendit leiad.


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
voo
huviline



Registreerunud 16.09.07
Kasutaja on eemal


postitati 17.09.07 10:30 Tsiteeri


universaal või sedaan pole oluline.... universaal muidugi praktilisem aga tähtsam see et oleks korralik.... ausalt öeldes eelistaks pigem dislat aga koralikku diislit on veel raskem leida kui bensukat. Eestis sõitnud autot aga kindlasti ei osta ikka selline mis otse toodud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Dan
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.11.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: VW Golf R Mk7; Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro

postitati 17.09.07 10:33 Tsiteeri


Kui diisel siis vaata kindlasti 1,9TDi mitte 2,5TDi...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
voo
huviline



Registreerunud 16.09.07
Kasutaja on eemal


postitati 17.09.07 10:37 Tsiteeri


ma võin 100k ka auto alla panna aga elu on näidanud et tegelikult võib vanemate autode hulgast leida hoopis paremini hoitud isendeid kui nende hulgast mis aasta arvult uuemad aga tegelikult raskelt ära uhatud. 95 protsenti eesti turgudel pakutavatest autodest on parajad räimed. Aga kui otsida ja kannatlik olla võib ka jopata! isale näiteks õnnestus osta ylivähe sõitnud vanem mersu ag kui endale sarnast hakkasin otsima siis enam ligilähedast ei leidnud. Nüüd pöörasingi pilgu audi poole aga need silla jamad ajavad küll hirmu peale! Mersuga meie teedel taolisi probleeme pole aga noh pisut rohkem tuleb sisse ka kallata;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 17.09.07 10:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: voo
universaal või sedaan pole oluline.... universaal muidugi praktilisem aga tähtsam see et oleks korralik.... ausalt öeldes eelistaks pigem dislat aga koralikku diislit on veel raskem leida kui bensukat. Eestis sõitnud autot aga kindlasti ei osta ikka selline mis otse toodud.


Miks sa Eestis sõitnud isendit ei taha? (pigem saad korralikuma sillaga masina siinsõitnu-"otse saksast" masin on üldjuhul mukitud-peidetud vigadega)
Diisli puhul jahh ainuõige 1,9Tdi
Diisel läheb talvel muidugi kauem soojaks, kui bensukas aga samas öko on tajutav.
Muretuid kilomeetreid saab aga mõlemi puhul nautida ainult korrapärase hooldusega.


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
voo
huviline



Registreerunud 16.09.07
Kasutaja on eemal


postitati 17.09.07 10:40 Tsiteeri


tänud DAN.. on endale ka kõrvu jäänud et 1,9 disla pidi kõvasti parem mootor olema!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 17.09.07 10:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: voo
ma võin 100k ka auto alla panna aga elu on näidanud et tegelikult võib vanemate autode hulgast leida hoopis paremini hoitud isendeid kui nende hulgast mis aasta arvult uuemad aga tegelikult raskelt ära uhatud. 95 protsenti eesti turgudel pakutavatest autodest on parajad räimed. Aga kui otsida ja kannatlik olla võib ka jopata! isale näiteks õnnestus osta ylivähe sõitnud vanem mersu ag kui endale sarnast hakkasin otsima siis enam ligilähedast ei leidnud. Nüüd pöörasingi pilgu audi poole aga need silla jamad ajavad küll hirmu peale! Mersuga meie teedel taolisi probleeme pole aga noh pisut rohkem tuleb sisse ka kallata;)


Ma ei tea küll ühtegi audiomanikku, kes sillamurede pärast on auto ostmata jätnud- audiomanik pole veel see kes peale esimest sillaremondiuuringut auto müüki paneb.
Korralikke juppe kasutades on sillajuppide eluiga ikka pikk.


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
vaheldus
huviline



Registreerunud 19.09.07
Kasutaja on eemal


postitati 19.09.07 16:41 Tsiteeri
kust saab?



Tere, Kust saab ja palju maksab turbo ja paigaldus sellele "isendile"? On kellelgi vaja old teha seda? või teab keegi, kuhu/kelle poole pöörduda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vx_105
Bännitud



Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal


postitati 26.09.07 20:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: voo http://www.autoland.ee/index.php
See konkreetne isend seal kohe esilehel 96 aasta!


http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=38945


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 72.5% - SQL: 27.5%]