Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: auto ost 2.5td(85kw), 2.6/2.8E, 2.3E, 2.2T (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 2245)
hgTafka
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.07
Kasutaja on eemal


postitati 28.07.07 11:56 Tsiteeri
auto ost 2.5td(85kw), 2.6/2.8E, 2.3E, 2.2T



Olen autokuulutusi sirvinud ja hing alati audit vaadanud. Silma on hakanud C4 kerega masinad ja 80 Avant. Kevadel kui kõik hästi läheb siis teeks ostu ära. Mootoritest kas siis 2.5turbodiisel 85kw...toda üle 100kw varianti eriti ei liigu.
Siis 2.6 ja 2.8 ja 2.3. Ka 2.2t S4 mõtlesin.

Ja küsimus oleks selline, et missugused mootorid peavad kauem vastu(probleemivabamad) ja missugustel hooldus kõige odavam? Hea ökonoomne oleks too diisel võtta, aga turul on ta ca 15-20tuhat krooni kallim bensukatest ja ei tea kas nii vana diisel on veel korralik sellise raha eest?
Ning kas 2.2t hooldus ja vastupidavus on teistega võrreldav või matan selle mõtte üldse maha.

Kütusekuludega olen kursis ja kõikide autodega olen sõitnud va. s4 ja väga meeldisid.

Kui küsimus natuke ebaselgelt esitatud siis vabandan ja võin täpsustada üle.

Ette tänades.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 28.07.07 12:10 Tsiteeri


Loe foorumit ja saad kõigile oma küsimustele vastused:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 28.07.07 12:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hgTafka
Olen autokuulutusi sirvinud ja hing alati audit vaadanud. Silma on hakanud C4 kerega masinad ja 80 Avant. Kevadel kui kõik hästi läheb siis teeks ostu ära. Mootoritest kas siis 2.5turbodiisel 85kw...toda üle 100kw varianti eriti ei liigu.
Siis 2.6 ja 2.8 ja 2.3. Ka 2.2t S4 mõtlesin.

Ja küsimus oleks selline, et missugused mootorid peavad kauem vastu(probleemivabamad) ja missugustel hooldus kõige odavam? Hea ökonoomne oleks too diisel võtta, aga turul on ta ca 15-20tuhat krooni kallim bensukatest ja ei tea kas nii vana diisel on veel korralik sellise raha eest?
Ning kas 2.2t hooldus ja vastupidavus on teistega võrreldav või matan selle mõtte üldse maha.

Kütusekuludega olen kursis ja kõikide autodega olen sõitnud va. s4 ja väga meeldisid.

Kui küsimus natuke ebaselgelt esitatud siis vabandan ja võin täpsustada üle.

Ette tänades.


Sellest valikust mina võtaksin esimesena S4. Kui soetad korraliku isendi, ei ole vastupidamine probleemiks. Teisena diisli, siis 2,3, eelviimasena 2,8, ja viimasena 2,6.

2,3 on vaba õlilekke jms probleemidest. Torupritse pole tehnika viimane sõna, aga üldiselt lihtne ja pommikindel mootor ja ökom kui V6 ja minek peaaegu sama.
V6 minekult suht surmad, eriti 2,6, samas küllaltki janused. V6 enamasti võtavad õli (võis siis lekivad kuskilt).
Karta pole neid ühtegi vaja, aga S4 minu arvates parim valik, seda nii ökonoomsuse, varustuse kui ka töökindluse koha pealt.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Darkdog
huviline



Registreerunud 20.03.06
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 28.07.07 12:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: quattromees
Tsitaat:
Algselt postitas: hgTafka
Olen autokuulutusi sirvinud ja hing alati audit vaadanud. Silma on hakanud C4 kerega masinad ja 80 Avant. Kevadel kui kõik hästi läheb siis teeks ostu ära. Mootoritest kas siis 2.5turbodiisel 85kw...toda üle 100kw varianti eriti ei liigu.
Siis 2.6 ja 2.8 ja 2.3. Ka 2.2t S4 mõtlesin.

Ja küsimus oleks selline, et missugused mootorid peavad kauem vastu(probleemivabamad) ja missugustel hooldus kõige odavam? Hea ökonoomne oleks too diisel võtta, aga turul on ta ca 15-20tuhat krooni kallim bensukatest ja ei tea kas nii vana diisel on veel korralik sellise raha eest?
Ning kas 2.2t hooldus ja vastupidavus on teistega võrreldav või matan selle mõtte üldse maha.

Kütusekuludega olen kursis ja kõikide autodega olen sõitnud va. s4 ja väga meeldisid.

Kui küsimus natuke ebaselgelt esitatud siis vabandan ja võin täpsustada üle.

Ette tänades.


Sellest valikust mina võtaksin esimesena S4. Kui soetad korraliku isendi, ei ole vastupidamine probleemiks. Teisena diisli, siis 2,3, eelviimasena 2,8, ja viimasena 2,6.

2,3 on vaba õlilekke jms probleemidest. Torupritse pole tehnika viimane sõna, aga üldiselt lihtne ja pommikindel mootor ja ökom kui V6 ja minek peaaegu sama.
V6 minekult suht surmad, eriti 2,6, samas küllaltki janused. V6 enamasti võtavad õli (võis siis lekivad kuskilt).
Karta pole neid ühtegi vaja, aga S4 minu arvates parim valik, seda nii ökonoomsuse, varustuse kui ka töökindluse koha pealt.


Samad sõnad. Olen omanud ka 2,6 motot ja 4,2 motot, aga 2,2TQ on minuarust kõige muretum pidada võrreldes V mootoritega. (muidugi kui 2,2T tuunima hakkad,siis läeb küll pappi:P). Aga muidu nobe ja töökindel mootor. Soovitan parem natuke rohkem maksta ja korralik isend vaadata. Läbiaetud isendiga on muret rohkem kui küll.

;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hgTafka
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.07
Kasutaja on eemal


postitati 28.07.07 16:04 Tsiteeri


Tore, et keegi viitsis vastata. Kas siis s4 varuosad - pidurid ja veermiku jupid ühtivad tavalise audi 100 omaga või on kallimad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 28.07.07 20:45 Tsiteeri


Ratsionaalse inimese valik on kindlasti 2,5:D. Väga õnnestunud mootor kuigi ka sellel on väikeseid puudusi. Suurimaks veaks on muidugi see, et sellise mootoriga automaatkastiga autosid ei ole neliveolisena tehtud.;) Hooldus on analoogne teiste R5 mootoritega (tõsi, üks rihm on küll rohkem), võrreldes bensumootoritega on kindlasti kõvasti pommikindlam. Pöördemoment on küll s'i omast kõvasti väiksem, samas kõigist vabalthingavatest bensukatest (välja arvatud v8 muidugi) oluliselt suurem, seetõttu on ka sõita ülimalt mugav.;)

Muidugi vahva on see, et praegu juba kevadeks autot vaadatakse:D.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
hgTafka
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.07
Kasutaja on eemal


postitati 28.07.07 21:44 Tsiteeri


Sai seda juba pikemalt planeeritud ja raha ka kogutud. Nüüd tuleb lihtsalt natuke oodata. Kuna juba konkreetne huvi, siis küsisin kah, mida asjatundjad arvavad :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 68.3% - SQL: 31.7%]