Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Turbo peetis? - 00575 - Intake Manifold Pressure (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 5275)
Vanja
huviline



Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal

Auto: hetkel liikurita

postitati 16.07.07 12:08 Tsiteeri
Turbo peetis? - 00575 - Intake Manifold Pressure



Kes oleks abis järgmise veakoodi põhjuse väljaselgitamisel?

00575 - Intake Manifold Pressure
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent

Kas siin on tegemist kuidagi turboga ja selle korrasolekuga, kuna ka tõmme jätab kõvasti soovida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 16.07.07 12:35 Tsiteeri


Leke sisselaskes, rõhuandur peetis.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Vanja
huviline



Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal

Auto: hetkel liikurita

postitati 16.07.07 22:25 Tsiteeri


Kust seda andurit täpsemalt otsida ja kas on remonditav või läheb vahetusse? Kas ka tõmbe puudumine võib olla sellega seotud? Küsin seda siis selleks, et ei hakkaks turbot heast peast demonteerima. See va turbo korrasoleku kahtlus tuli peale seda, kui lugesin järgmist teemat:

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=41198#pid254963

Iseenesest viga on siis selline, mis tekib üsna ootamatult, mõnikord võib päris mitu päeva sõita ja viga ajju ei löö kuid mõnikord ka peale lühikest otsa on viga ajus.

Teab keegi ka rääkida sellisest klapist nagu N75, mis see on ja kus see asub? Leidsin erinevatest foorumitest, et just selle klapi viga põhjustab seda viga ajus.

Veel... On keegi kokku puutunud turbo korrastamisega, ehk siis puhastamisega leidsin ka oma probleemiga haakuva teema: turbo puhastusprotsess


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
metsakas
huviline



Registreerunud 13.09.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: a6 avant 2,5 tdi quattro

postitati 06.09.07 13:24 Tsiteeri


Niih, omal sama veakood, sai kontrollitud
turbo rõhku, see tõusis ilusti 1,8 bar-i peale.
Kas järgmine variant on, et õhukulu lugeja on
saba andud, või on veel mingeid värke,
mida kontrollida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ivar80
huviline



Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG

postitati 07.09.07 07:57 Tsiteeri


Endal on olnud 2 autot millel selline viga ilmnes. Ühel kadus see iseenesest kui sai korra Soomes tangitud, teisel oli turbo täiesti otsas omadega. Seda viga põhjustavaid tegureid võib aga veel teisigi olla. Kas mootorist õli kah kaob? Proovi alustuseks võtta otsast turbo välja puhuv lõdvik ja proovi käega järgi turbiini risti ja pikilõtkud. Risti võib väike lõtk olla, pikkupidi ei tohi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 07.09.07 16:32 Tsiteeri


Ja veel kui see õline siis uut vaja.


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Vanja
huviline



Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal

Auto: hetkel liikurita

postitati 07.09.07 18:54 Tsiteeri


Nu nii, minu seiklustest siis seoses selle veateatega. Alustuseks lisan siis, et koos antud veateatega oli ka see jama, et autol kiirendus puudus täielikult. Käisin sõiduriistaga Jõhvis LM servises (Karla koostööpartner), võeti lahti, öeldi, et turbo peal asetseva klapi membraan lõhki, audikeskus pakub vaid originaali, pakkusid omalt poolt klappi hinnaga 3800.- ja lisaks töö!!!!!! Sama Tallinnas Joe's Garages maksis 2300.- plus töö. Ühesõnaga viisin auto üleeile Tallinnasse, kus meistripoiss vahetas mul selle klapi poole tunniga ära, lisaks aga selgus, et õhulugeja valetab, s.t. loeb tagurpidi. Gaasi lisades näitab, et õhukogus väheneb... Ühesõnaga soovitati soojalt ka see jupp ära vahetada. Maksma peaks vahetusjupina ca 1500.- Praeguse seisuga on minu sõiduk megaökonoomse küttekuluga kuid ilma kiirenduseta. Küttekulu on praegu 100 km/h ga liikudas 4,5-5 liitrit - 100-le. Tahaks siiski kiirenduse kätte saada. Ootan nüüd, paremaid aegu, eks siis vahetan ka selle õhulugeja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Renza243
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.17
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5 Q

postitati 09.05.18 07:32 Tsiteeri
Kiirendus vilets..



Tere, värskendan teemat :)
autoks c5 avant q 03 lõpp.
sama küsimus kuna diagnosti pole veel jõudnud minna,et kas turbo hakkab otsa saama?
Kohalt minnes tuleb gaasipedaal põhja suruda, siis u 3s pärast alles kiirendab..
veel ilmnes et õhukululugeja lõdvik turbopoolsest otsast veidi pidune...
Mis variandid on? Tänud ette!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Renza243
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.17
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5 Q

postitati 09.05.18 07:44 Tsiteeri


mainin veel ära et vasakpoolses ( turbo p.) sisselaske kolle tihendi vahelt kergelt immitseb õli


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Renza243
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.17
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5 Q

postitati 15.06.18 21:39 Tsiteeri


...ei midagi hullu , õhulugeja oli peetis selgus diagnostis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 57.7% - SQL: 42.3%]