Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi allroad quattro (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 3032)
windbroker
huviline



Registreerunud 23.05.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: a4 2,8 avant quattro tiptronik

postitati 23.05.07 15:46 Tsiteeri
Audi allroad quattro



Kes ja mida keegi mainida oskab nii 2,7 bi turbo kohta kui ka 2,5 tdi. nii kütte kulu kui ka tehnilise osa poolt et kuidas vastu peab ja mis lagunema kipub! Kas kõikidel allroadi mudelitel on õhk vedrustus?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 23.05.07 19:12 Tsiteeri


Kasuta otsingut....siin mõned kuudki tagasi oli pikk arutelu allroadi teemal jne. Infot oli seal meeletult palju:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
lukas
huviline



Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: paar käru

postitati 23.05.07 21:13 Tsiteeri


2,5 TDI head ja vead

Üldiselt asi nii, et diisel tahab kallimat hooldust ja võtab vähem kütet. Biturbo aga neelab normaalselt (endal 2,7T automaat ja praegu keskmine nii 13-14, linn ja maantee enamvähem pooleks ja seda Tartus). Biturbol 4 lambdat ja muid imelikke ja vähemimelikke andureid omajagu kuid mittemidagi katastroofilist. Kõik allroadid on õhkvedrustusega ja eks need ka omajagu jebivad teinekord.

Kuna eesti teedel normaalselt nagunii sõita ei lubata ja auto vahetab parkimise ja linnakõrguse nivoolt end madalamale alles 85 km/h pealt siis lahendus totaalse õhkpatjade ja elektroonika jebi puhul on selline ja reaalselt selline


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.05.07 05:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lukas
2,5 TDI head ja vead

Üldiselt asi nii, et diisel tahab kallimat hooldust ja võtab vähem kütet. Biturbo aga neelab normaalselt (endal 2,7T automaat ja praegu keskmine nii 13-14, linn ja maantee enamvähem pooleks ja seda Tartus). Biturbol 4 lambdat ja muid imelikke ja vähemimelikke andureid omajagu kuid mittemidagi katastroofilist. Kõik allroadid on õhkvedrustusega ja eks need ka omajagu jebivad teinekord.

Kuna eesti teedel normaalselt nagunii sõita ei lubata ja auto vahetab parkimise ja linnakõrguse nivoolt end madalamale alles 85 km/h pealt siis lahendus totaalse õhkpatjade ja elektroonika jebi puhul on selline ja reaalselt selline



Mina sõidan oma Allroadiga linnas II kõrgusastmel ja pole mingit probleemi, maanteel lasen käsitsi alla ning maal lasen käsitsi üles või siis panen automaatsele reziimile tagasi.

Ja seda, et minu oma laseb automaatsel reziimil ennast III tasemelt II tasemele 70km/h pealt.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Konrad
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: TT RS Roadster / Abarth 124 Spider

postitati 24.05.07 16:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lukas
2,5 TDI head ja vead

Üldiselt asi nii, et diisel tahab kallimat hooldust ja võtab vähem kütet. Biturbo aga neelab normaalselt (endal 2,7T automaat ja praegu keskmine nii 13-14, linn ja maantee enamvähem pooleks ja seda Tartus). Biturbol 4 lambdat ja muid imelikke ja vähemimelikke andureid omajagu kuid mittemidagi katastroofilist. Kõik allroadid on õhkvedrustusega ja eks need ka omajagu jebivad teinekord.

Kuna eesti teedel normaalselt nagunii sõita ei lubata ja auto vahetab parkimise ja linnakõrguse nivoolt end madalamale alles 85 km/h pealt siis lahendus totaalse õhkpatjade ja elektroonika jebi puhul on selline ja reaalselt selline



Seleta lollile, mis point allroadil on kui sa talle coilid alla paned? Siis võiks ju lihtsalt suure mootoriga A6-ega sama teha? Välimus välimuseks...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 24.05.07 16:26 Tsiteeri


point on järgmine:
võta lahti http://etka.auto2.ru
otsi sealt allroadi õhkvedrustus üles, võta juppide koodid
siis ava http://www.audi.ee
sealt infopäring, varuosa otsing ja löö koodid sisse ;)

ahjaa, istu kindlal pinnal, miski tugevam tool või põrandal lausa


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.05.07 16:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
point on järgmine:
võta lahti http://etka.auto2.ru
otsi sealt allroadi õhkvedrustus üles, võta juppide koodid
siis ava http://www.audi.ee
sealt infopäring, varuosa otsing ja löö koodid sisse ;)

ahjaa, istu kindlal pinnal, miski tugevam tool või põrandal lausa


Siis ära sõida Allroad'iga kui ei jaksa juppe osta!

Point täiesti olemas, et ilma tõstetava õhkvedrustuseta pole Allroad enam Allroad vaid tegemist on A6'ega.

Tõstetav vedrustus ju teebki Allroad'ist Allroadi!

Nimigi juba ütleb seda ju - "kõikidele teeoludele vastav kõrgus"


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 24.05.07 16:32 Tsiteeri


esiteks: ma ei sõida allroadiga
teiseks: mina ei virise juppide hinna üle
kolmandaks: coilid on lihtsalt järjekordne "odav" lahendus neile, kes ei raatsi õigeid asju osta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.05.07 16:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
esiteks: ma ei sõida allroadiga
teiseks: mina ei virise juppide hinna üle
kolmandaks: coilid on lihtsalt järjekordne "odav" lahendus neile, kes ei raatsi õigeid asju osta.


Ma ei pidanudki Sind silmas, üleüldiselt mõtlesin...

Kahjuks on jah mingi aja pärast paljude Allroad'ide saatus selline...


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 62.7% - SQL: 37.3%]