Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Pöörete kõikumine (Vastuseid: 38 | Vaatamisi: 5658)
sileem11
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal

Auto: G30LCI, B6,C3

postitati 07.01.04 13:15 Tsiteeri


mc mootoril asub (allpool pildil: idle stab. valve): http://www.sjmautotechnik.com/injector.html#mixture


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Po18
huviline



Registreerunud 08.05.03
Asukoht: Saku/Rootsi
Kasutaja on eemal

Auto: S4 avant 2.2 tq

postitati 07.01.04 20:44 Tsiteeri


Tänx sileem11 nüüd siis tean kus se asub ja milline on.


Parim asi maailmas ja veel loodusesäästlik Segway.
Segways.webs.com
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Dantee
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 320

postitati 08.01.04 15:16 Tsiteeri
mõistust andmas



jah see tühikäik võib olla veits kallis teema, kuna üks tark on mulle selgeks teinud, et kui autol on olemas aju ja lamta ning muu sinna juurde käiv siis tühikäik just nendest asjadest sõltubki. Lamta on see, mis kütuse põlemisel tekkinud gaaside keskkonnas püüab leida vahekorra, mis on sobilik lubatud normides CO2 sisalduse tekkimisel. Kui nüüd aga see sama lamda on hingusele minemas, hakkavad tühikäigu pöörded ujuma kuna asi ei leia üles sobivat tsüklit. Muidugi enne kui tõttad seda lamdat ostma, tasub minna ja masinale korra kompuuter järgi panna, siis asi kidlam. Mingi B varuosana peaks selle vidina hinne jääma 1000-2000.- piiresse. Ise olen kuulnud, et lamda lõpetab töö peamiselt s-ta kütuse pärast. Kuidas lamdat kodus testida, ei oska kahjuks öelda. Omal sellist jama audiga pole olnud, oli aga mondeoga ja ühe tuttava audil. :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
siiim
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: TT

postitati 08.01.04 15:42 Tsiteeri


Tsitaat:

Aga kui seal shitta on siis ta ei pruugi ikkagi hermeetiliselt sulguda, seega leota benas ja pa'rast lase suru6huga yle ning tsekka et ei laseks suletud asendis 6hku la'bi.



Misasi peab hermeetiliselt sulguma? Kas see küljepealt tuleva toru ette keerav klapp? Mul seal selline asi, et tal jääb alati mingi 2mm vahe sisse. Kas äkki see ongi see viga?


24 tundi päevas ... 24 õllepurki kastis ... Kokkusattumus ???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sileem11
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal

Auto: G30LCI, B6,C3

postitati 08.01.04 15:51 Tsiteeri


Tee see puhtaks ja testi puhumise teel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
endel
huviline



Registreerunud 25.09.03
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100.2,3

postitati 18.01.04 15:47 Tsiteeri


mul ka seal vahe sees. aga see jubin ei tööta ka pesin ja loputasin aga ei midagi.kas keegi ültse teab ka kuidas see süsteem seal töötab ja kas see mootor peab siis juba tööle hakkama kui süüde sees? minul on pöörded pea normis kui selle juhtme sealt tagant ära võtan,kas sedasi sõites võib veel mõni jubin pe....se minna?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tige Kala
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B7 S-Line

postitati 18.01.04 20:50 Tsiteeri
külmkäivitus



probleem selline, et kui auto käima paned (täiesti külm mootor), siis tühikäigu pöörded praktiliselt puuduvad ja kui mootor natuke soojemaks läheb, siis kõigub mingi 400-600 pöörde juures. töösoojal mootoril tühikäik normaalne. tavaliselt peaks külmalt olema ju mingi 1500 rpm-i. tegemist 2.2 motoga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
siiim
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: TT

postitati 21.01.04 23:17 Tsiteeri


Täna sai siis juba päris mitmes pesu tehtud.
Kui klappi kinnises asendis hoida, siis laseb see õhku läbi (kui klapp algasendisse lasta siis liiguks ta nagu natuke yle kinnise asendi niiet umbes 2mm vahe jääb sisse).

Seega asi õhtul vist omadega?


24 tundi päevas ... 24 õllepurki kastis ... Kokkusattumus ???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rax21
klubiliige



Registreerunud 06.01.04
Asukoht: EU
Kasutaja on eemal

Auto: 2,5 4wd

postitati 30.05.04 18:46 Tsiteeri


Kas said probleemile lahenduse, siis tean kas hakkan sama asjaga tegelema?


rax


13.014 @ 170,17
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tanel
huviline

Avatar


Registreerunud 09.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant

postitati 30.05.04 20:29 Tsiteeri


Mul on mure selles, et kohati sõites jätab pöörded paeale nii umbes 2-3 tuhande peale, vahest aitab see pöördeid maha saada kui hästi korraks gaasile vajutada, aga mitte alati. Muidu pöörete kõikumisega probleeme pole, tühikäigu pöörded on 800-900. Milles probleem, kas õhulugejas? Ette tänades


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
siiim
klubiliige

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: TT

postitati 31.05.04 08:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja rax21
Kas said probleemile lahenduse, siis tean kas hakkan sama asjaga tegelema?


rax


Mul oli see viga, et see suur kummikate seal sisselaske ja õhuklapi vahel oli katkine. Sai sealt lisaõhku. Selles oligi viga. Diagnostikas igatahes ei leitud midagi tühikäigumootoril viga olevat.


24 tundi päevas ... 24 õllepurki kastis ... Kokkusattumus ???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 31.05.04 09:40 Tsiteeri


Jagan siis ka oma kogemusi ehkki tegemist on mehhaanilise pritsega.
See tühikäigu stabiliseerimise klapp kipub tõesti jubedalt kõntsa koguma ja siis ebasobivates asendites kinni jääma. Proovisin ka asja pesta kuid sellest ei olnud eriti tolku. Harutasin siis vidina pulkadeks (tuleb olla ettevaatlik, et mitte seal olevat klappi või membraani lõhkuda) ja puhastasin kõik detailid hoolikalt. Lisaks klapi enda nõekorra tõttu mittetäielikule sulgumisele oli aja jooksul liikuma hakanud ka elektromagneti ja klapi enda vahel olev plaat millest käib läbi võll mis seda klappi liigutab. See plaat jäi siis aegajalt vales asendis kinni ja ei lasknud klapil sulguda, seetõttu jäid ka pöörded peale. Kinnitasin selle plaadi ohtra moment liimiga. Praegu igaljuhul töötab klapp ilma probleemideta.

Lisaks sellele tühikäiguklapile on ilmselt probleemne ka klappi juhtiv elektroonikaplokk. Paikneb see juhi pool armatuuri all.

Minu masinal on probleemiks praegu veel see, et külma mootoriga ei tõsta ta pöördeid rohkem kui tavalise 850'ni. Ilmselt on siis nässus veel temperatuuriandur või ei tööta see tühikäigu stabiliseerimissüsteemi juhtplokk ikka õieti. Või kas külmal mootoril peavad kõrgemad pöörded olema? Sooja mootoriga käivitamisel tõstab pöörded paariks sekundiks natuke üle tuhande.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 31.05.04 15:26 Tsiteeri


Külmal mootoril on pöörded u. 1200 peal. Ja see juhtplokk, mida sa vigane kahtlusta olema, on vist üks keeruline teema... Räägitakse, et ei saa teda õieti kontrollida ja mõõta. Otsi teine ja proovi seda. Kui sümptomid samad, siis usun, et viga on mujal. Pole nagu eriti kuulda olnud, et need juhtplokid kehvad oleksid.


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rax21
klubiliige



Registreerunud 06.01.04
Asukoht: EU
Kasutaja on eemal

Auto: 2,5 4wd

postitati 31.05.04 16:34 Tsiteeri


Et mul siis aitab pöörete ( umbes 1200)vastu see kui korrax süüde välja keerata(nii kiiresti et auto jääb käima), kuni järgmise pedaali vajutuseni aga mitte igakord ei jää peale(pöörded siis). Hakkas jebima kui vahetasin lamda anduri välja. Kas viga siis õhulugejas?

ja nüüd hakkab juba välja ka surema - mix just minuga -mis järgmisex ära kukkub?


13.014 @ 170,17
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 60.6% - SQL: 39.4%]