Olen ühe (3,3tdi) sellise isendi omanik. Genekas ei ole nagu vesijahutusega - ta ei ole veesärgi sees (mb Cdi-l on küll veevärk taga, st vesi käb läbi
geneka tagaotsa). Küll jah geneka taga on õhuvõtutoru, mis võtab õhku läbi jahutusradika (pisikene selline) ma ei tea, vb nimetatakse seda
vesijahutuseks.
Rihmavahetus Revalis oli 15 ja pool tuhat, see siis koos 10% alega.
Otsesissepritsediisel on ta, st õlivahetus eeldab eriõli märgistusega VW505.01 (a la 200 eeku liiter).
Kahe VTG turboga mootor on see 3,3.
Mind ootas üllatus mootori alaosas - alt leemendas karteripõhjatihend - st seal polegi tihendit, see silikooniga käib. Sai siis muretsetud uus
silikoon, mis sinna vahele panna ja sai karteripõhi alt võetud.
Üllatus ootas mind hoopis seal sees, õlipumba sissevõtusõel oli jummala umbes, ainult näpu suurune auk oli seal, läbi mille pidi õli ennast külma ja
ka sooja mootoriga üles suruma.
Ainuke põhjus sellele võiks olla pikad õlivahetusvälbad - 4 korda oli õlivahetusvälp olnud 20 kuni 25 tuhat.
Midagi erilist pole nagu märgand mootori juures, muidugi tõmme toob irve näole ja suure auto koha ikka väga särtsakas, otseloomulikult 4,2 ga võrdlema
ei hakka.
Keskmine küttekulu on jäänud ca 10 liitri kanti.
Kui on täpsemaid küsimusi, siis proovin aidata, kui jaks peale hakkab, sest ka endal suht uus eksemplar.
|