Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: K: PDI mootorid (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 1855)
Kirjanik
huviline



Registreerunud 20.07.05
Kasutaja on eemal


postitati 26.04.06 14:52 Tsiteeri
K: PDI mootorid



Tere

Sooviks infot PDI (pumpdüüs) mootorite kohta. Otsingust ei leidnud muud, kui paari päeva vanuse A8 loo.

Kuna endal on 1,9l 85 KW mootor, siis oleks huvitatud igasugusest infost. Nii palju sain A8 teemast teada, et kõrsurvepumpa sel mootoril pole. Seega pole mõtet ka igasugu lisandeid küttele lisada.

Ühtegi konkreetset küsimust pole, aga kuna nii mõnigi kasutaja Audi/Revaliga seotud võiks enda tähelepanekuid/kogemusi/teadmisi kirja panna.

Kuna 1,9 mootorit toodeti ainult 2000-2001, siis paneb mõtlema, kas tegu kehva mootoriga. VW-l siiski rohkem levinud mootor. <---või eksin?
(kui olen valesti aru saanud, siis parandage. Netist ainuke info, mis leidsin on saksa keeles. Tehnilise Saksa keelega parimad läbisaamised pole)

Igasugune info oodatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.04.06 14:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kirjanik
Tere

Sooviks infot PDI (pumpdüüs) mootorite kohta. Otsingust ei leidnud muud, kui paari päeva vanuse A8 loo.

Kuna endal on 1,9l 85 KW mootor, siis oleks huvitatud igasugusest infost. Nii palju sain A8 teemast teada, et kõrsurvepumpa sel mootoril pole. Seega pole mõtet ka igasugu lisandeid küttele lisada.

Ühtegi konkreetset küsimust pole, aga kuna nii mõnigi kasutaja Audi/Revaliga seotud võiks enda tähelepanekuid/kogemusi/teadmisi kirja panna.

Kuna 1,9 mootorit toodeti ainult 2000-2001, siis paneb mõtlema, kas tegu kehva mootoriga. VW-l siiski rohkem levinud mootor. <---või eksin?
(kui olen valesti aru saanud, siis parandage. Netist ainuke info, mis leidsin on saksa keeles. Tehnilise Saksa keelega parimad läbisaamised pole)

Igasugune info oodatud.



Alles täna uuriti mult 2004a 1,9 TDI kohta, mis on ka pumppihustiga mootor...


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 26.04.06 19:56 Tsiteeri


Ei tea, kas niiväga kehv mootor või mis... aga näib lihtsalt, et VAG ainsa selle variandi propageerijana on ka sellest lihtsalt vaikselt loobumas ühisanumpritse kasuks.

Pumppuhustite eeliseks on võimalus tekitada väga kõrgeid pritserõhkusid, mis võimaldab paremat pihustamist, samas on mootor juba puhtmehaaniliselt poolelt keerulisem (nukkvõll käitab ju ka pihusteid, mis tingib vajaduse erilise õli kasutamiseks jne).

Ühisanumpritse eeliseks on taas laiem levik ja paremad pritse juhtimise võimalused...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 45.2% - SQL: 54.8%]