Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: K: Koonus vs Paneel (lõpetatud) (Vastuseid: 1 | Vaatamisi: 1406)
Rab
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.06
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: '02 A4 Multitronic 2,5TDi

postitati 17.04.06 17:13 Tsiteeri
K: Koonus vs Paneel (lõpetatud)



Küsimus järgmine!

Kas olen õigesti aru saanud, et vabalt hingavate ja turbomootoritel on performance õhufiltritega võimsuse juurde saamine erinev- et siis turbodel on sellest rohkem tolku (vabalt hingavatel max 5hj?!).
Mis vääringus see võib olla?
Ja kas on ka vahet diisli ja bena mootoritel?

Sooviks siis mitte niisama hämamist vaid konkreetseid fakte!
Olen lugenud foorumis erinevaid sõnavõtte, kuid pole midagi asisemat silma hakanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 17.04.06 17:57 Tsiteeri


Kui Sa tahad konkreetseid fakte, siis sobra natukene auto24 foorumis. Seal on kusagil mõned lingid testide kohta, kus mõõdetud dünos võimsusi erinevate filtritega erinevatel autodel. Oma kogemused lähevad vist pigem "hämamise" alla, kuid võimsuselisa on "tagumikuga tunda" igal autol, millel vaheldumisi proovida vabalthingavat ja pappfiltrit. Ainult et see tagumikutunne pole mõõdetav ja mingit numbrilist suurust sellele tundele ei kavatsegi pakkuma hakata. Samuti on vabalthingava filtri väärtus küsitav linnasõiduautodel, kuna linnas ei vajuta keegi normaaselt pöördeid piirajasse, kus see "õhupuudus" võimsust reaalselt piirama hakkab (juurde annabki vaid max võimsust, mitte võimsust normaalsel sõidul kasutatavatel pööretel). Samuti on vaja eraldada linnasõiduautol filter muust kuumast mootoriruumist (maanteel ei oma tähtsust, kuna kapoti alt käib nagunii rohkem õhku läbi ja õhk seal soojeneda nagunii ei jõua). Oma praeguse diisli kohta võin öelda, et kütusekulu linnas praktiliselt (mõõdetavalt) ei muutunud, kuid pappfiltriga võrreldes on maanteekulu (st suht kõrgetel pööretel) oma neljandiku võrra väiksem. Oma teisele TD-Audile pole samas vabalthingavat filtrit hakanudki panema, kuna see juba praegugi nii ökonoomne, et keegi muu, kui alaline auto tankija, neid numbreid uskuda ei taha:D. Muide, ostes odavama otsa filtri hoiad filtri vahetamise kulud kokku juba aasta-paariga ja asi tasub end ära igal juhul, ka siis, kui juurde tulnud võimsuselisa ei ole päris oodataval tasemel


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.0% - SQL: 57.0%]