Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: õlikulu:( (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 2285)
stetter
huviline



Registreerunud 03.03.06
Asukoht: Paide Reopalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDI 1995

postitati 05.03.06 21:01 Tsiteeri
õlikulu:(



jama siis selline et auto on 15000 km minu käes sõitnud ja peale õlivahetust olen juurde valanud 5 l õli.ja kuskilt ei väljendu see õlikadu.mootor on pealt igalt poolt kuiv.äkki keegi teab mis võib olla nendel tyypiline viga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 05.03.06 22:06 Tsiteeri


võibolla kuuma saand ja klapisääretihendid õhtal----hullem variant õlirõngad


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 06.03.06 15:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stetter
jama siis selline et auto on 15000 km minu käes sõitnud ja peale õlivahetust olen juurde valanud 5 l õli.ja kuskilt ei väljendu see õlikadu.mootor on pealt igalt poolt kuiv.äkki keegi teab mis võib olla nendel tyypiline viga.

Kui mootor igati kuiv on ja õli siiski läheb, siis on suhteliselt kindel, et sul midagi seal kulunud on.
Võid muidugi veel ka kompressiooni mõõta lasta kuid ega sedasi ka teada saa, mis kulunud on.
Tavaliselt on vaja ennem klappidega tegeleda, seega looda paremat, sest see töö on veidi odavam kui kogu mootori kappremont.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Starr
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 06.03.06 19:21 Tsiteeri


tuttava spetsi juurde toodi sama teemaga c4 a6 2.5tdi, mõõtis surved ära ja tuli välja, et moto üle milli maha ajanud, tõmbasid siis moto laiali, et remontkolvid ja rõngad sisse panna. hülsi kulumine oli olnud 0.56milli kui ma õigesti mäletan, ning plokk hülsiti ära gas53 hülssidega ning uued rõngad ja kolvid läksid sisse, läks maksma midagi 15 kilo kanti, kui mälu ei peta.

natuke õudu juttu kah:D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 06.03.06 19:52 Tsiteeri


Kui õlikulu suur siis peaks sinine tomu ka järgi olema.Tavaliselt hõreda motoga on ka käivitus sellina nagu ta on..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 06.03.06 20:16 Tsiteeri


bensuka puhul võib katalüsaator suht märgatava suitsemise suuta ära maskeerida


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stetter
huviline



Registreerunud 03.03.06
Asukoht: Paide Reopalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDI 1995

postitati 06.03.06 21:20 Tsiteeri


no sinist välja ei aja.käima läheb suht normaalselt kuid alla -20 kraadi käima kyll ei taha hästi minna.selle eest kui pannalt anda on must suits ikka järel kyll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 06.03.06 21:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stetter
no sinist välja ei aja.käima läheb suht normaalselt kuid alla -20 kraadi käima kyll ei taha hästi minna.selle eest kui pannalt anda on must suits ikka järel kyll.



kas must või sinine?
lase autol kohapeal käia ca 5min ja siis anna talda talle kohapeal ja vaata mis välja viskab tagant :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 06.03.06 21:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kalmeer
raamatu järgi on norm õlikulu 0,2-1 liiter 1000 km kohta


kas tõesti NORM õlikulu on 1l 1000 km kohta :o kindel et mitte 1l 10000km ???

kui 1l 1000km peale siis tuleb ju 10l õli ühe õlivahetus välba peale juurde kallata :o polegi nagu vaja õli vahetada siis ju :D kalla aga juurde ja vaheta filtrit aeg ajalt :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
stetter
huviline



Registreerunud 03.03.06
Asukoht: Paide Reopalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.5 TDI 1995

postitati 06.03.06 21:49 Tsiteeri


ikka musta viskab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pandiit
huviline

Avatar


Registreerunud 16.12.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal


postitati 07.03.06 08:25 Tsiteeri


Paraku tundub, et kõige mõistlikum on sul ikka mõne spetsi juurde pöörduda, siin võibki ennustama jääda!:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kalda
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: E60 3,0 D

postitati 07.03.06 12:51 Tsiteeri


arvatavasti mootor hõre, Samas võib ka turbo p..... olla! Siis jookseb oli sinna! 1l-1000km. kohta on meeletult palju,Siis peaks juba põlenud õli hais tagant välja tulema!!!;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 07.03.06 14:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kalda
arvatavasti mootor hõre, Samas võib ka turbo p..... olla! Siis jookseb oli sinna! 1l-1000km. kohta on meeletult palju,Siis peaks juba põlenud õli hais tagant välja tulema!!!;)

Mul peale sügisest õlivahetust hetkel oma 3000km läbitud ja mina ei ole küll mingit õlikulu veel märganud, ühesõnaga mingi jama jutt :)
Tegelikult võib see mingi autofirmade poolt antud varunumber ka olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
marks713
huviline

Avatar


Registreerunud 11.01.04
Asukoht: Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5TDI 1991

postitati 07.03.06 15:14 Tsiteeri


Mina sõidan 10000 km peale õli vahetust ära nii ,et juurde õli küll ei pea valama. Alguses valan 5l uue õli sisse ja on max norm ja enne väljalaskmist on norm vajunud peaaegu min peale ,aga juurde valamiseks põhjust ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 61.4% - SQL: 38.6%]