Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: õli kaob kuhugi??? (Vastuseid: 46 | Vaatamisi: 7203)
mag
huviline



Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80(B3) 1.6

postitati 13.11.02 10:54 Tsiteeri


Sellega seoses küsimus: Kus saab tallinnas õli vahetada?

Vana välja, uus filter ja uus sisse, seega et ostaks sealt samast õli ja filtri ja vahetus oleks tasuta?

Kus mis firma õli pakutakse? Hinnad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 13.11.02 11:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja mag
Sellega seoses küsimus: Kus saab tallinnas õli vahetada?

Vana välja, uus filter ja uus sisse, seega et ostaks sealt samast õli ja filtri ja vahetus oleks tasuta?

Kus mis firma õli pakutakse? Hinnad?

No kui sa ühtegi kohta leidnud ei ole,siis ütle mis õli sa tahad,mis filtrit sa tahad ja millal sul vahetus sobib ning ma teen sul selle asja ära ja hangin sulle filtrid ja õlid ja mis veel vaja.
krt.terve tallinna linn on õlivahetuse punkte täis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
mag
huviline



Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80(B3) 1.6

postitati 13.11.02 11:36 Tsiteeri


Kindlasti olen leidnud midagi aga ega ma ei hakka igasse putkasse minema küsima mis õli te panete sisse....
Tavaliselt kohapealt ostetud õli ja filtriga vahetus tasuta seepärast ei hakka ise poest eraldi õli ostma.
Muidugi osades kohtades küsivad õli vahetuse eest 50-100 eeku...mõttetu lisakulu.
Õli võiks olla mingi odavam poolsünt 10W40(~50kr/l)..nagunii peab hakkama juurde hiljem valama ei usu, et kui mingi high-end värki kasutan siis hiljem lisama ei pea...
jube oleks kui laseks mingi õli sisse panna mille liiter on >150kr ja siis peaks seda iga nädal liitrikaupa lisama :o, siis vist bensuraha ei jääkski:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 13.11.02 13:33 Tsiteeri


Tsitaat:

Tavaliselt kohapealt ostetud õli ja filtriga vahetus tasuta seepärast ei hakka ise poest eraldi õli ostma.
Muidugi osades kohtades küsivad õli vahetuse eest 50-100 eeku...mõttetu lisakulu.
Õli võiks olla mingi odavam poolsünt 10W40(~50kr/l)..nagunii peab hakkama juurde hiljem valama ei usu, et kui mingi high-end värki kasutan siis hiljem lisama ei pea...
jube oleks kui laseks mingi õli sisse panna mille liiter on >150kr ja siis peaks seda iga nädal liitrikaupa lisama :o, siis vist bensuraha ei jääkski:D


õlivahetus tasuta......?kle mees meie,ilusas eestis ei saa varsti enam tasuta sündida ka.See sinu nn tasuta on juba ilusasti sinna õli ja filtri sisse keevitatud.seda nim.kliendisõbralikuks teenindusex tänapäeval..irw.
Ja mingisugune ODAV poolsünt on igaljuhul mõttetum sisse panna,kui sama KALLIS mineraalõli.õli juures on jummala pohh,on ta seal 0W40 või15W30.See mis õli OMADUSED välja toob on õli kvaliteedi klass,ehk siis siuksed tähised seal taga nagu näiteks SH;SJ;SG jne.
Ja poolsünti valada mingisse a'la 10+aastat vanasse mootorisse on lihtsalt MÕTTETU.Hinnavahe normaalse täissündiga on ju peaaegu olematu ja see hoiab su automootorit ka rohkem.

quattro@sitt _keeb_juba_100c*


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
mag
huviline



Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80(B3) 1.6

postitati 28.03.03 15:27 Tsiteeri


Vana teema kuid lahenduseks proovisin kah mingit muud õli (BP Visco ??? poolsünt.) Ennäe imet ja õlikulu on nüüd 1-2L 10000 peale, sõidan juba teist tiiru(10000) sama marki õliga ja olen rahul, kasutan ka tulevikus;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 29.03.03 09:41 Tsiteeri
nisis



ise kasutan liqui moly leichtlauf
poolsünt...
õlikulu miski 1-2l 10000km peale...
ise rahul :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 29.03.03 10:37 Tsiteeri


castrol 0w-40 maximumini kunagi täis ei pane sest niikuinii sööb kohe poolepeale.
aga poolepeal seisab ilma tilkagi kaotamata. va see juhus kus simmer nirinal jooksis :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
teints
huviline



Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A80 Avant 2,3

postitati 29.03.03 22:39 Tsiteeri


esso ultra, sama lugu mis rassil - kui max norm sees siis sööb kuskil pool ära ja siis püsib stabiilselt poole normi peal...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 04.04.03 10:55 Tsiteeri


muide Valvoline tõi turule uue õli nimega Max-life,see pidavat olema hea autodele läbisõiduga üle 100000km.Nimelt on õli manustamiseks kasutatud spets.manuseid,mis tegevat tihendid elastsemaks.Olen kasutanu seda õli u. 2 aastat(sae 10w40,api:sj/cg)sünt õli,kasutan seda koos X1-R-iga.Autoks Audi 100 2,2 86a.Olen rahul!Muide vahetage õhufiltrit iga 15000km jõrel. Õli kao põhjuseid võib olla mitmeid:õlirõngad,klapisääre tihendid,umbes õhufilter,umbes karterituulutus,lekked.20v mootorid võtavad rohkem õli,kiu 10v,sest plokikaane ehitus keerulisem ja õli lekke kohtasid ka rohkem!Üldiselt võib veel norm. õlikuluks lugeda 1L 1000KM kohta.Kui mootor tööt. pidevalt pööretel üle3-4tuhande,ei ole midagi imestada,et võtab õli,lase mootoril rahulikumalt vuriseda on ka õlikulu väiksem!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kopamees
klubiliige



Registreerunud 14.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Honda Civic Tourer

postitati 25.04.03 17:09 Tsiteeri


Kurat, täna vaatasin - õlivarras kuiv, mis kuiv.

Kas andur ei peaks juba põlema hakkama, kui õlivardal miinimum käes?


Mereteemalised uudised: www.mereblog.com
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 25.04.03 22:45 Tsiteeri
1 liiter õli 100 km kohta??



minul siis nii et tallinna ja tagasi siis 1 liiter oli õhu filter vahetatud,õli ka,auto ei tossa,õli filter ka vahetatud,õli lisand sees,bensu lisand ka,ja õlix mobil
ja kaob kuhugi ja loiku ei ole??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kirsa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.05.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe Q 20v

postitati 25.02.05 02:54 Tsiteeri


Erimell pakub Super Light 24 5l täissünt õli 214 krooni eest.

Mida sellest õlist arvata? Otseselt saasta erimell kindlasti ei paku, aga kahtlaselt odav hind. Natuke vanemale ja lihtsale mootorile peaks isegi odav täissünt ju parem olema kui poolsünt. Või noh sama hea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pealik
huviline



Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT

postitati 25.02.05 07:45 Tsiteeri


lugesin õlikulu põhjuseid ja tekkis küsimus umbes karteri tuulutuse kohta, et kuidas see saab põhjus olla?

kas on mõeldud siin seda, et mootoris tekib liiga suur rõhk ja pressib siis kuskilt välja? et niiöelda leke, mida peaks olema põhjalikul vaatlus näha? või on veel mingi variant, kuidas umbes tuulutus õlikulu tekitab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 25.02.05 08:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kopamees
Kurat, täna vaatasin - õlivarras kuiv, mis kuiv.

Kas andur ei peaks juba põlema hakkama, kui õlivardal miinimum käes?



Enamusel audidel ei ole õli taseme andurit, selleks on ikkagi õlivarras mida tuleks aeg-ajalt vaatamas käia. Õlituli läheb põlema alles siis, kui rõhk süsteemis juba kadumas on, aga see on juba kurjast. Enne seda hakkavad ka hüdrotõukurid häält tegema kuna surve puudulik ja ei reguleeru enam ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 25.02.05 08:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kirsa
Erimell pakub Super Light 24 5l täissünt õli 214 krooni eest.

Mida sellest õlist arvata? Otseselt saasta erimell kindlasti ei paku, aga kahtlaselt odav hind. Natuke vanemale ja lihtsale mootorile peaks isegi odav täissünt ju parem olema kui poolsünt. Või noh sama hea.


Sai seda õli valatud Scorpasse ennem müüki ja klapi tiks, millest ennem lahti ei saanud kadus kohe, vot ma aru ei saa kuhu kadus , aga seal see õli toimis. :D
Aga oma autosse pole veel julgend panna ja kes teab võibolla julge pannagi. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
yks_mees
huviline



Registreerunud 31.05.03
Asukoht: soome
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9TD

postitati 25.02.05 18:26 Tsiteeri


Mul ka sama jama! Õli kaob jumala lambistkuhugi?? Panin 5000 km järel liitri õli peale!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
airwolf
huviline

Avatar


Registreerunud 30.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi A4 97a,volvo V40 2002a.suzuki GSXR-750, 99a

postitati 25.02.05 20:13 Tsiteeri


nu mul sama jama.õli kaob kuhugi,aga kuhu ei tea.sai vahetatud klapisääretihendid,ei midagi.tagant ei tossa ja loiku pole.see õli valamine on juba narr olukord.:mad: mõtlesin,et rõngad on väsinud.kuid käima läheb hästi.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maqmaq
huviline



Registreerunud 30.01.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Üks teine auto

postitati 03.03.05 15:08 Tsiteeri


Minul sama asi. Liiter õli kaob umbes 1000km kohta aga ometi mootor ei suitse ega midagi. Mootoril surve aste ka mõõdetud 13-13.5 nii et rõngad ka korras ja maha ei jää tilkagi. Nii et tuleb välja et see audidel täitsa tavaline nähe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pealik
huviline



Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT

postitati 03.03.05 15:31 Tsiteeri


mnjah, audide viga. ja v mootoritel eriti. mul ka 4,2-l kuskile kaob. klapisääretihendid vahetatud, heitgaasid ideaalses korras. loiku all pole.

külma ilmaga hommikul käivitades on vahel tunda õli põlemise lõhna. sooja mootoriga pole. tundub, et võiks kollektori peale tilkuda aga jälge pole kuskil näha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kirsa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.05.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe Q 20v

postitati 03.03.05 17:35 Tsiteeri


Siin on seletus.

http://12v.org/faq/index.php?q=maint&r=2


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 03.03.05 18:18 Tsiteeri


Mootori kompressioon ei näita sulle õlirõnga seisukohast ntx absoluutselt mitte midagi.
Õlirõga võid täiesti minema visata ja surve on ikka sama.
ag paljudel vanematel autodel on umbes õlirõnga soones olevad kanalid,kustkaudu peaks õli liikuma kolvi sisse,siis kui kolb liigub silindris alla.
Olen teinud mitut mootorit kus need kanalid tuleb sõna otseses mõttes lahti puurida.
Samuti ei aita ka klapisääre tihendite vahetus,kui ntx juhtpuksid on täiesti otsas.
Kui õhufilter on totaalselt kinni ntx,ka see suurendab õlikulu kohe.
Üldiselt audi ridamootorid ei söö õli kui nad on vähegi korras,V6 ja V8 teevad seda ikkagi.

Omal on olnud sees kogu aja täissündid ja sinna kuhu valad,sinna ka tase jääb,väljaarvatud mingid ertilised saastad määrdeained.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
pealik
huviline



Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT

postitati 03.03.05 21:32 Tsiteeri


niipalju kui mina Kirsa saadetud lingist aru sain, siis parema performance pärast on insenerid teinud madalama survega õlirõngad ja see tekitabki õlikao.

kuigi minu meelest peaks siis heitgaasidest näha olema, kui õli ära põleb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 67.7% - SQL: 32.3%]