Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: S4-ga täku andmine (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 2770)
ABK 92
huviline



Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Seat Cordoba

postitati 20.01.06 20:47 Tsiteeri
S4-ga täku andmine



Kas S4-l millel on + klemm kapoti all peaks täkku andes siiski võtma voolu otse akult(tagaistme all) või piisab massi mootorile panemisest?
Huvitavad just kogemused...
Homme pean lihtsalt sõbra B4-le täkku andma, ning ei soovi oma autot tuksi keerata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 20.01.06 20:48 Tsiteeri


Peaasi, et sinu auto seisab. Töötava mootoriga ei tohi ainult täkku anda.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
-markus-
huviline



Registreerunud 28.03.05
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 Avant

postitati 20.01.06 21:03 Tsiteeri


Täku andmine tähendab ikka voolu andmist? Nii palju, kui ma näinud olen, on siin kõik töötava mootoriga voolu andnud... Olen kuulnud, et nii tehes pidi pinge päris hästi kõikuma töötava auto elektrisüsteemis. Aga mida halba selline tegevus teeb?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 20.01.06 21:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ABK 92
Kas S4-l millel on + klemm kapoti all peaks täkku andes siiski võtma voolu otse akult(tagaistme all) või piisab massi mootorile panemisest?
Huvitavad just kogemused...
Homme pean lihtsalt sõbra B4-le täkku andma, ning ei soovi oma autot tuksi keerata.


Seal samas bensiini filtri juures on ka - klemm täitas olemas.
Ise olen korduvalt töötava mootoriga voolu andnud ja mingeid kõrvalnähte ei ole esinenud.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 20.01.06 22:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Ise olen korduvalt töötava mootoriga voolu andnud ja mingeid kõrvalnähte ei ole esinenud.

genekale võib aiai teha, ega muidugi akule see ka hea ei ole kui täiesti kell aku külge pannakse ja siis veel peab starterit vedama. reeglina selleks ikka boosterid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
CarlosSQ
huviline

Avatar


Registreerunud 30.05.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 80 b4 Avant TDi

postitati 20.01.06 22:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Offroader
Peaasi, et sinu auto seisab. Töötava mootoriga ei tohi ainult täkku anda.


ja mida nimelt see siis halba teeb???


There's lots of spirit in everyone!!!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 21.01.06 00:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: CarlosSQ
Tsitaat:
Algselt postitas: Offroader
Peaasi, et sinu auto seisab. Töötava mootoriga ei tohi ainult täkku anda.


ja mida nimelt see siis halba teeb???


genekas võib otsad anda - mõttekas on otsad teise auto külge panna ja siis oma auto genekaga tolle auto akut laadida ning starteri andmiseks mootor seisma jätta - genekas ei ole mõeldud sellist koormust välja vedama ja esimese asjana võivad alaldusdioodid saba anda sellise tapmise peale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
marten28
huviline



Registreerunud 03.06.04
Kasutaja on eemal


postitati 21.01.06 10:50 Tsiteeri


no loomulikult on see suur katsumus genekale ja normaaltingimustes ei pea ta niipalju tööd tegema,kuid seisva autoga voolu anda siis ei pruugiki käima saada kuna pige on liiga madal. tegelikult tohib küll voolu anda sõbrale töötava mootoriga , kui muidugi päris lühises sõbrapiosi starter ei ole. ei juhtu siin midagi kohutavat.muidugi ennem ikka lasta akul natukene laadida. oluline koht on nüüd aga siin, kui sõbral auto käima kargab ja juhtmete ära võtmisex läheb.siin tehaksegi SUUR VIGA. elektroonika ei karda mitte alapiget vaid üle pinget. kui täkku antakse siis on ikkagi koormused taga ja alapinge vooluringis. nüüd pealle käivitust on sinnu aku saanud tühjemax ja sõbra aku tühi ja sinu genekas pingutab hirmsalt et kõike seda korvata.kui nüüd võtad robaki juhtmed küljest et koju minna ,siis see moment kui klemmi päästad pole genekal seda voolu enam kusagile panna mida ta tootis ja tekib korras VOOLUINERTSIST tingitud järsk pinge tõus.vot see on see KURJAJUUR kes keerab abiandja auto perse. et seda vältida tulex ennem klemmide eemaldamist oma auto mootor kinni keerata ja siis juhe lahti võtta. tegelt ime lihtne ja loogiline . nii et võite vabalt voolu anda ,aga ENNE MOOTOR SEISMA JA SIIS JUHE LAHTI. räägi sõbrale ka kes seal kapotijuures mootori käivitumist pealt vaatab ja abimees tahab olla :-D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 21.01.06 11:34 Tsiteeri


Eks igaüks ise teab millega riskib. Mina ei anna ühelegi autole töötava mootoriga täkku ja ei palu seda ka kelleltki.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 21.01.06 11:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: marten28
no loomulikult on see suur katsumus genekale ja normaaltingimustes ei pea ta niipalju tööd tegema,kuid seisva autoga voolu anda siis ei pruugiki käima saada kuna pige on liiga madal. tegelikult tohib küll voolu anda sõbrale töötava mootoriga , kui muidugi päris lühises sõbrapiosi starter ei ole. ei juhtu siin midagi kohutavat.muidugi ennem ikka lasta akul natukene laadida. oluline koht on nüüd aga siin, kui sõbral auto käima kargab ja juhtmete ära võtmisex läheb.siin tehaksegi SUUR VIGA. elektroonika ei karda mitte alapiget vaid üle pinget. kui täkku antakse siis on ikkagi koormused taga ja alapinge vooluringis. nüüd pealle käivitust on sinnu aku saanud tühjemax ja sõbra aku tühi ja sinu genekas pingutab hirmsalt et kõike seda korvata.kui nüüd võtad robaki juhtmed küljest et koju minna ,siis see moment kui klemmi päästad pole genekal seda voolu enam kusagile panna mida ta tootis ja tekib korras VOOLUINERTSIST tingitud järsk pinge tõus.vot see on see KURJAJUUR kes keerab abiandja auto perse. et seda vältida tulex ennem klemmide eemaldamist oma auto mootor kinni keerata ja siis juhe lahti võtta. tegelt ime lihtne ja loogiline . nii et võite vabalt voolu anda ,aga ENNE MOOTOR SEISMA JA SIIS JUHE LAHTI. räägi sõbrale ka kes seal kapotijuures mootori käivitumist pealt vaatab ja abimees tahab olla :-D

Sama asja pärast on ohtlik üldse autol töötava mootoriga aku juhtmeid lahti võtta


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ABK 92
huviline



Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Seat Cordoba

postitati 21.01.06 11:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Tsitaat:
Algselt postitas: ABK 92
Kas S4-l millel on + klemm kapoti all peaks täkku andes siiski võtma voolu otse akult(tagaistme all) või piisab massi mootorile panemisest?
Huvitavad just kogemused...
Homme pean lihtsalt sõbra B4-le täkku andma, ning ei soovi oma autot tuksi keerata.


Seal samas bensiini filtri juures on ka - klemm täitas olemas.
Ise olen korduvalt töötava mootoriga voolu andnud ja mingeid kõrvalnähte ei ole esinenud.


Ma ei tea, kas ma olen pime või on siis erinevaid S4-sid, aga minu auto kapoti all on vaid + klemm.
Tegelt sai juba sõbra auto käima, juhtmetest keeldus minemast ning tõime poest uue aku.
Igatahes ei kipu enam täkku kellegile andma, see tagaistme väljakiskumine külma käes ning kogu edasine protseduur pole just meeldivad/tervislikud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
V200
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh

postitati 21.01.06 12:02 Tsiteeri


No vähemalt auto kasutusjuhendis on selgelt kirjas, et laske voolu andva auto mootoril töötada.
Ei maksa Saksa insenere idiootideks pidada, kes soovitavadki auto generaatori kanni keerata. ;)

Mina pole näinud ega kuulnud ühtegi juhust, kus mingi probleem oleks tekkinud, kui töötava mootoriga teisele autole voolu antakse.

ABK 92, miinusklemm ei olegi samasugune nagu plussklemm, vaid lihtsalt väike keermega pulk parema amordipüstaku ees.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 21.01.06 12:06 Tsiteeri


- klemm on ju terve auto kere:D . Ja mina tean mitut autot, mis on päev kuni paar peale täku andmist genekaga remonti jooksnud. Seega kes t´ahab see proovib. Mina jätan vahele.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
qMax
huviline



Registreerunud 23.12.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: AQ V8 (meeldis kellelegi rohkem); C4 A6 Q

postitati 23.01.06 13:23 Tsiteeri


Kõige lihtsam tegevus on enne täkku andmist enamus voolu tarbijaid andja autol sisse lülitada, siis ei teki ka järsku pinge muutust ja midagi ei juhtu. Olen nii teinud väga mitmete autodega nii uute kui vanadega ja ei ole midagi juhtunud.


juba vanad indjaanlased tunnevad quattro jäljest ära !
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Vanja
huviline



Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal

Auto: hetkel liikurita

postitati 23.01.06 13:56 Tsiteeri


Olen ise abi palunud ja mitmeid-mitmeid kordi teisi mootoreid käivitanud enda omaga ja erinevate sõidukitega alates ZA965-st ja lõpetades praeguse A4-ga, ei juhtu mitte midagi või vähemalt siiani pole juhtunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 67.8% - SQL: 32.2%]