Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: K: millal 1,9 td mootoril peab vahetama veepumpa? (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 3248)
kuusk623
huviline



Registreerunud 02.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 avant

postitati 01.01.06 16:07 Tsiteeri
K: millal 1,9 td mootoril peab vahetama veepumpa?



Ees ootab hammasrihma vahetus. Selge see, et vaja vahetada hammasrihm ja rullik. Olen siin aga lugenud erinevad teemasid ja on jäänud mulje, nagu mõnedel mootoritel oleks vaja vahetada ka veepump samaaegselt mootoririhmaga. Peamiselt on see veepumbajutt vist olnud v6 mootoritel. Äkki siin mõni teadjam mees oskab kommenteerida, et kas oleks vaja vahetada pumpa või saab ainult rihma ja tugirullikuga hakkama. Veepump hetkel küll mingeid märke ei ilmuta, et hakkab lagunema. Autoks audi 80 b4 1,9 td.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kaljukoll
huviline



Registreerunud 26.04.03
Asukoht: jõgevamaal
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Avant 2,5 TDi;Kawasaki kvf 4x4

postitati 01.01.06 16:18 Tsiteeri


veepump vaheta kindlasti koos hammasrihmaga - seda hävingut mis tekkib veepumba kinnijooksmisel diiselmotos ei soovitaks isegi vaenlasele, see pump ei maksa kah suurt midagi võrreldes pärastise mootoriremondiga, minuteada diislitel oli see vist tehase poolt ette nähtudki vahetada koos hammasrihmaga.


Mülkad mulle meeldivad raisk ....
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kaljukoll
huviline



Registreerunud 26.04.03
Asukoht: jõgevamaal
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Avant 2,5 TDi;Kawasaki kvf 4x4

postitati 01.01.06 16:20 Tsiteeri


vanamehe passati 1,9 td mootoril kah ei teinud see veepump häält ega ei tilkunud ühesõnaga vana arvas et korras, 2 nädala pärast käis käraki ja oligi käes.


Mülkad mulle meeldivad raisk ....
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 01.01.06 20:04 Tsiteeri


hmmm
mul passat 93a 1,9D ilma turbota, ja Forss justkui ütles et ei ole vaja vahetada koos rihmaga.
või oli hoopis geneka või miski muu rihma peal?

mis juhtub pumbaga kui "läheb" ?
kas siis murdub ära nii et rihm läheb lõdvaks?
või on td ja d mootorid selle koha pealt erinevad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kuusk623
huviline



Registreerunud 02.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 avant

postitati 01.01.06 20:41 Tsiteeri


Mina olen nii aru saanud, et kui nö. pump laiali läheb, siis jookseb lihtsalt laager kinni. Ilmselt siis kohe varsti lendab ka rihm laiali. Ja siis peaks olema klapid kolbidega koos.
Parandage mind kui ma eksin ...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 01.01.06 21:21 Tsiteeri


kui pump käib hammasrihmalt, siis pole laagri kinnijooksmisel muud varianti kui rihma purunemine.

Endal kruttis vana pumba maha - oli auto vanune, ei lekkinud ega loksunud, aga koledat häält tegi juba küll (oleks võibolla veel mitu aastat käinud, aga samahästi ka näiteks mõne nädala pärast otsad anda)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kaljukoll
huviline



Registreerunud 26.04.03
Asukoht: jõgevamaal
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Avant 2,5 TDi;Kawasaki kvf 4x4

postitati 02.01.06 10:22 Tsiteeri


täpselt nii ongi et pump jookseb kinni ja rihm puru ja muud toredad tagajärjed ka veel otsa, mina vahetan iga hammasrihmaga ka veepumba, see 500 raha ei ole ju nii ull summa et kindel olla rihmamängu korrasolekus vai mis.


Mülkad mulle meeldivad raisk ....
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kalarott
huviline



Registreerunud 29.11.04
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Praegu VW Passat 1,6 TDi 2012.a.

postitati 02.01.06 19:06 Tsiteeri


ei juhtu 1,9 TD mitte kui midagi ,kuna sellel ajab veepumpa ringi kiilrihm mitte hammasrihm.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
resnick
huviline

Avatar


Registreerunud 14.03.04
Asukoht: Tartu (Põltsamaa-Paide)
Kasutaja on eemal

Auto: B4 '93

postitati 02.01.06 19:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kalarott
ei juhtu 1,9 TD mitte kui midagi ,kuna sellel ajab veepumpa ringi kiilrihm mitte hammasrihm.


Kui mootori potentsiaalne ülekuumenemine välja arvata :)


276
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kalarott
huviline



Registreerunud 29.11.04
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Praegu VW Passat 1,6 TDi 2012.a.

postitati 02.01.06 19:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: resnick
Tsitaat:
Algselt postitas: kalarott
ei juhtu 1,9 TD mitte kui midagi ,kuna sellel ajab veepumpa ringi kiilrihm mitte hammasrihm.
ka õige muidugi,kuid selleks on masinatel peal selline mõõteriist nagu jahutusvedeliku temperatuurinäitaja.

Kui mootori potentsiaalne ülekuumenemine välja arvata :)



Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaupz
huviline



Registreerunud 01.12.04
Kasutaja on eemal

Auto: volvo v70/99/2,5tdi/vag R5, vw NewBeetle 99 1,9tdi 66kw

postitati 02.01.06 20:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: resnick
Tsitaat:
Algselt postitas: kalarott
ei juhtu 1,9 TD mitte kui midagi ,kuna sellel ajab veepumpa ringi kiilrihm mitte hammasrihm.

Kui mootori potentsiaalne ülekuumenemine välja arvata :)
isegi passat 93a vilgutas tuld armatuuris kui korra keema läks, õues oli -3 sõitsin 20km maanteel ja lihtsalt läks keema. edaspidi probleeme pole olnud. teagi mis talle ei meeldind. või pani termostaat segast.
seier näitab nagu alati 95-105 a no siis pani ikka 110-112 ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kuusk623
huviline



Registreerunud 02.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 avant

postitati 02.01.06 21:03 Tsiteeri


jaaa... nüüd siis sain ise ka lisainfi, et veepumpa ei aja tõepoolest ringi hammasrihm. Seega probleemi pole. :)
Vahetusse läheb siis lihtsalt rihm ja rullik. Tänud kõigile siinkirjutajatele ... polnud lihtsalt enda autot käes ja ei saanud ise asja oma silmaga seal uurida.
Teema võib vist lukku panna.
Edu soovides ....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kasa
huviline



Registreerunud 14.03.05
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8 Q.

postitati 06.01.06 22:31 Tsiteeri


Võib -olla selleks tasuks veepump ka vahetada koos hammasrihmaga ,et pärast sa ehk ei saa pumbale enne ligi kui pead hammasrihma jälle maha võtma(kui pump äkki otsad annab),rohkem janti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuusk623
huviline



Registreerunud 02.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 avant

postitati 07.01.06 20:52 Tsiteeri


Tere
Arvan, et ei ole seda janti rohkem midagi. Kes teab kaua see pump seal veel kestab. Võibolla eelmine omanik juba vahetas. Ja kuskilt väsimuse märke ka ei anna. Peamine aga mis huvitas oli, et kas pump käib hammasrihmalt. Vastus on, et ei käi.
See nagu rahustab natuke maha - vähemalt ei jookse klapid pähe kui pump kinni kiilub. Tänaseks siis rihmad + rull vahetatud ja pump jäi vana. Eks siis teen uue postituse kui ka pump annab saba. Siis hea vaadata, et kaua ta yle rihmavahetuse kestis.:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 07.01.06 22:48 Tsiteeri


kiilrihmalt käiva pumba elu on üldjuhul kergem, sest ei ole seda pulseerivat koormust, mida pump saaks hammasrihma veopoolel olles


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Vaixz
huviline



Registreerunud 22.12.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 08.01.06 15:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: generaator M
kiilrihmalt käiva pumba elu on üldjuhul kergem, sest ei ole seda pulseerivat koormust, mida pump saaks hammasrihma veopoolel olles [/quote

Endal autoks A4 1,9 TDI 95
Kas ma saan õigesti aru et sellel masinal on eraldi rihm mis veab veepumpa ringi, st et pole kartust mootori kotti jooksmisel veepumba laagri kokku jooksmisel?



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kuusk623
huviline



Registreerunud 02.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 avant

postitati 08.01.06 18:32 Tsiteeri


Pakun et jah. Kuigi ise pole tdi mootorit veel näinud. td ja tdi vahe on ainult elektroonilises pritses. Muu peaks olema sama, sest plokk on ju ka sama.

Mul 1,9 td-l on kokku 3 rihma. 1 hammasrihm,
1 veepumba ja roolivõimu rihm, 1 genekarihm.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 62.8% - SQL: 37.2%]