Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: V8 ECU ja elektriskeemid. (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1292)
Exclusive
huviline



Registreerunud 01.10.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Typ 85 CQ, XC90, ZX10R

postitati 16.12.05 16:33 Tsiteeri
V8 ECU ja elektriskeemid.



Võib-olla on see teema kusagil juba kajastunud ja võib-olla ma ei otsinud piisavalt aga mis uuesti see ehk ka paremini.

Niisiis, kavas oma kelk lõpust otsani laiali võtta ja otsast lõpuni siis uuesti kokku panna, vajab ta nagunii värvimist ja elektri janti, jne.. Lugesin siit, et ühel kasutajal läks aku vahetusega aju segaseks, kuna vahepeal ei olnud voolu taga!
Kuidas see asi välja peaks nägema, kas ma võin kõik ilma vooluta jätta ja rahuliku südamega asju välja kruvida, või peaksin siiski aku peale jätma. Samas kavas ka mootor maha võtta kuna kere läheb värvimisse, seega vaja siiski kõik voolu alt vabastada.
On kellelgi kogemusi, sest V8'ga ma ise varem kokku puutunud ei ole, selles suhtes on see kuradima loll (loe: tehnikat täis) auto.


PUR soojustus ja polyurea pritsimine meilt!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 16.12.05 16:40 Tsiteeri


Loomulikult võid aku maha võtta ja soovitav ongi aku lahti ühendada kui hakkad rohkem lammutama. Ajuga ei juhtu midagi. Ainult raadio koodi pead uuesti sisestama kui aku jälle peale paned. Juhul muidugi kui on tegu originaal raadioga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 16.12.05 16:40 Tsiteeri


No lühiajaline voolutaolek talle küll midagi ei tee. Seega kas saab olla tõsi et tal on mingi eraldi aku või patakas mingi mälu toitmiseks mis võib aja jooksul tühjaks saada ja kuskilt mälust seetõttu midagi kustutada? Sellist asja enne kuulnud ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Exclusive
huviline



Registreerunud 01.10.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Typ 85 CQ, XC90, ZX10R

postitati 16.12.05 17:12 Tsiteeri


Ei leia seda teemat enam ülesse aga üks õnnetu v8 omanik kurtis, et akuvahetusega läks aju lolliks, sellest tuleneb ka minu mure, ise arvan ka, et ajul ei ole seal midagi tarvilikku säilitada, kõik mis on, on kiipides ja see ei kao kusagile. Aga parem karta, kui kahetseda! Originaal raadiot ei olnud juba siis, kui ma auto ostsin :(


PUR soojustus ja polyurea pritsimine meilt!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 16.12.05 17:14 Tsiteeri


Kuidas sa kujutad ette siis aju varuosana? Aku küljes koguaeg? See aju võib sul kasvõi 100a vooluta olla. Mitte midagi ei juhtu.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 16.12.05 17:14 Tsiteeri


Ilmselt tegi talle mingi ülepinge siis vingerpussi.

Miks sa selle asja nii suurelt ette võtad? Kas värv on nii kehv?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Exclusive
huviline



Registreerunud 01.10.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Typ 85 CQ, XC90, ZX10R

postitati 16.12.05 17:29 Tsiteeri


Värv on väga hea, kere pealt kokku olen leidnud ainult ühe natuke roostes koha, see ka ukse äärel, mis eeldatavasti kusagile pihta maha taotud.
Suurelt võtan asja ette, kuna kavas teha sellest näituseauto omal tagasihoidlikul moel. Mõte tuli ka sellest, et mul küllaltki igav ja kuna ma juba olen selline autofanatt, kes koguaeg nokitseks siis miks mitte proovida :) Auto ei ole ka hädavajalik, kuna kulgen päevast päeva linnas siis sellise kütusekulu juures oleks asi liiga kulukas. Ostan kõrvale millalgi mingi Toyota Yarise 1.3d :P 3,5l/100km :D

Aga kuna nüüd enamus väidavad, et see aju jama ei tulnud sellel õnnetul v8 omanikul akuvahetusest, vaid millestki muust (ehk ka hooletusveast) siis võib vist selle teemaga lõpetada.

Huvi pärast küsiks veel, kas kellelgi on ka elektrisüsteemide skeeme V8'le ?


PUR soojustus ja polyurea pritsimine meilt!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 16.12.05 17:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Exclusive
Huvi pärast küsiks veel, kas kellelgi on ka elektrisüsteemide skeeme V8'le ?

No sellise väikse asja ikka leiab:) LINK (42Mb .zip fail)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Exclusive
huviline



Registreerunud 01.10.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Typ 85 CQ, XC90, ZX10R

postitati 16.12.05 18:03 Tsiteeri


Tänud!
Ma nüüd siis Mac'ile Zip enginet kah veel otsima :P

Edit: Väga asjalik skeemistik :) /me on igati rahul, nüüd siis vaja ainult kallale minna.


PUR soojustus ja polyurea pritsimine meilt!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 56.8% - SQL: 43.2%]